Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon niet kunnen slapen

Gewoon niet kunnen slapen

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JoopDoopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou lekker 3 uur geslapen van half 10tot half 1 vandaag.

Ik vind het gek.

Als ik me goed inlees over pep lees ik dat de werking 8 tot 10 uur lang is.
Maar ik moest de pech weer treffen om 26 uur na me laatste lijn pas te kunnen slapen.
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij handboek voor pep, of hoe heet dat topic ook alweer. Maar daar stond in dat pep ervoor kan zorgen bij een middelmatige dosis op 1 dag (ik gok ongeveer 150mg in 1 keer opsnatsen) dat je de 12 uur daarna gegarandeerd wakker blijft, ligt er natuurlijk wel aan of je goed eet en wat je gewicht is, maar ik heb geen idee wat de waarde per kg lichaamsgewicht is, dus ik ga dat ook beslist niet uitrekenen. Ik gebruik zelf al redelijk een tijdje, dus ik val na die 3 dagen gegarandeerd in slaap als ik complete dagen vol heb zitten. Maar dat is dan gewoon omdat mijn lichaam de speed gewoon negeert uit vermoeidheid en de stoffen er gewoon niet voor heeft om actief te blijven functioneren. Had ik laatst wel een keer gedaan een paar dagen achter elkaar, en de volgende avond wou ik perse wakker blijven, en ik had 200mg op en een half uur erna was ik al in slaap gevallen en heb zonder moeite door kunnen slapen tot laat in de ochtend.

Maar ja, is gewoon niet slim om te doen, want de meesten onder ons moeten meestal op maandag ochtend gewoon weer lekker vroeg en lekker lang werken en dan zou ik gewoon proberen 1,5 uur eerder iets te pakken zodat het ook 1,5 uur eerder uitgewerkt is, dan heb je mooi wat meer speling om in slaap te komen

Groetjes
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
JoopDoop zei:
In totaal 2,5g van vrijdag avond tot zondag ochtend me neus in gejast.
Klik om te vergroten...

Daar doe ik 2 maanden mee..
:tearsofjoy:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zocht eigenlijk naar een thread voor een betrouwbare RC slaapmiddel voor na stims.
degene die ik besteld heb via 't internet deden niets. dat lees ik ook wel vaker terug in reviews. gewoon losse flodders.
maar mijn input wat dit onderwerp betreft:
kheb wel eens een nacht overgeslagen toen ik 18 was omdat een wesp me in me duim stak.
bonzen die duim!.. heel de nacht door.
daarna aan de pep gegaan en er nog 6 nachten aangeplakt.
kon m'n ogen op een gegeven moment niet meer dicht doen door de 'slaap' / zand.
moest het met een wattenstaafje onder m'n oogleden vandaan halen.
jullie kennen vast die gedachte wel" Ik ga nog liever dood dan dat ik ga slapen'
die speed mentaliteit. fatalistisch.
ik deed dat trouwens op minimale hoeveelheden.
mss nog geen 10e gram per dag.
maar die shit kwam wel nog vers warm uit het lab.
bijna groen fluoriserend..althans in mijn geheugen.
nou ben ik van mezelf al een nachtbraker..
en als ik iets teveel gedut heb sla ik soms al nuchter een nacht over, lol.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
JoopDoop zei:
Hallo mensen

Afgelopen vrijdag dagje vrij was rond 2u smiddags wakker.
In de avond stamp feestje gehad en ja hoor SPEED was ook van de partij.
Flink lopen snuiven met ze alle, nachtje overgeslaan en zaterdag avond weer de club in, daarna waren we zaterdagnacht bij mij rond 7u ‘s ochtends thuis.
Heb toen een dikke lijn pep gelegt en dit was me laatste zodat ik kon slapen in de avond.
Nou 3 keer raden.. het is nu bijna half 7 ‘s nachts zondag op maandag en heb vanaf vrijdag dus al geen oog dicht gedaan.

Hoe kan speed zo lang doorwerken?

In totaal 2,5g van vrijdag avond tot zondag ochtend me neus in gejast.

Ik voel me gewoon nog top energiek.
En dat nog wel voor iemand die al 65 uur wakker is
Klik om te vergroten...


Logisch na zoveel pep... Ik ben afgelopen Decibel van vrijdag tm maandag wakker geweest, zoveel pep had ik in principe niet op maar wel van alles door elkaar en op de zaterdag ook nog vloeibare pep (werkt nog iets harder, in mijn beleving iig). Ik heb in drie dagen 75 km gelopen/gestampt en nog steeds geen behoefte aan slaap gehad... ligt denk ik ook heel erg aan de setting, want ik heb ook weleens als ik alleen thuis pep snuif dat ik gewoon in slaap val uiteindelijk.. Over het algemeen, zodra het party is kan ik zo 3 dagen door ken geen rem dan, en snuif dan echt geen enorme hoeveelheden ofzo. Denk dat je eigen mindset grotendeels bepaald of je slaapt of niet, ik heb meestal zo'n duiveltje in m'n hoofd die gewoon echt NIET wil slapen, zit altijd ergens (onbewust misschien) in m'n achterhoofd dat niet wil stoppen, waardoor ik blijf denken en dan meestal maar besluit gewoon door te gaan... Alleen als ik echt een drukke week heb gehad bijvoorbeeld dan slaap ik (in ieder geval) wel 1 volle nacht. Maar denk ook wel dat de ene persoon er misschien gevoeliger voor is dan de ander..
E
EarlyBirdieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Algemeen bekend van speed idd, maar hangt ook van het persoon zelf af. Ik ken mensen die vallen zo in slaap met speed op, jawel, terwijl er een huisfeestje gaande is. Ik ben een moeilijke slaper en hoef maar goede lijn te nemen en daar gaat mijn nachtrust.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
JoopDoop zei:
In totaal 2,5g van vrijdag avond tot zondag ochtend me neus in gejast.
Klik om te vergroten...

Thats the problem...
J
JoopDoopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo mensen

Afgelopen vrijdag dagje vrij was rond 2u smiddags wakker.
In de avond stamp feestje gehad en ja hoor SPEED was ook van de partij.
Flink lopen snuiven met ze alle, nachtje overgeslaan en zaterdag avond weer de club in, daarna waren we zaterdagnacht bij mij rond 7u ‘s ochtends thuis.
Heb toen een dikke lijn pep gelegt en dit was me laatste zodat ik kon slapen in de avond.
Nou 3 keer raden.. het is nu bijna half 7 ‘s nachts zondag op maandag en heb vanaf vrijdag dus al geen oog dicht gedaan.

Hoe kan speed zo lang doorwerken?

In totaal 2,5g van vrijdag avond tot zondag ochtend me neus in gejast.

Ik voel me gewoon nog top energiek.
En dat nog wel voor iemand die al 65 uur wakker is
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je geeft het antwoord zelf al haha
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
JoopDoop zei:
In totaal 2,5g van vrijdag avond tot zondag ochtend me neus in gejast.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: dit dus. Tegen deze avond zal je waarschijnlijk wel tot rust komen. 2.5 gram zuivere speed kan je wel een tijdje wakker houden dat ervaar je nu zelf ook wel :grin:.
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iemand wel eens spacecake geprobeerd om de slaap te vatten? Van een stuk potente spacecake slaap ik als een blok en ben ik de volgende dag nog sloom dus denk dat volgende maal eens te proberen als ik speed heb gebruikt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
JoopDoop zei:
Nou lekker 3 uur geslapen van half 10tot half 1 vandaag.

Ik vind het gek.

Als ik me goed inlees over pep lees ik dat de werking 8 tot 10 uur lang is.
Maar ik moest de pech weer treffen om 26 uur na me laatste lijn pas te kunnen slapen.
Klik om te vergroten...
Ja duh! Dat is bij ene normale dosis.
2,5 gram over meerdere dagen is gewoon mega veel! Dan vraag je der om. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
J
JoopDoopLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Ja duh! Dat is bij ene normale dosis.
2,5 gram over meerdere dagen is gewoon mega veel! Dan vraag je der om. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Klik om te vergroten...

Ja dat is iets wat zekerheid is.
Ik wist dat de werking van pep sterk kon zijn maar zo sterk had ik niet verwacht.
Je heb op het moment zelf ook gewoon geen flauw idee hoe hard je gaat.

Wel van geleerd natuurlijk nu
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ja duh! Dat is bij ene normale dosis.
2,5 gram over meerdere dagen is gewoon mega veel! Dan vraag je der om. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Klik om te vergroten...
Vaak kwam ik in men speedbingedagen ook wel op dergelijke aantallen uit, waanzin natuurlijk als je er nu over nadenkt , heden eet en drink ik te graag om me aan dergelijke fratsen te wagen.
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kan gewoon meestal slapen na de 2e nacht circa 40 uren wakker of langer. Moet er dan wel bijzeggen dat ik er zo geen hoeveelheden doorjaag maar toch wel snel al de helft van dat.
Langste wakker was nog langer als jij aangaf, was rond de 80 uren met Crystal meth... Maar raad ik niemand aan dat spul geeft je nog enorme euforie rush met een mini lijn van niets, zelfs na 2-3 nachten wakker geweest te zijn met als vervolg dat je nadien minstens 2x zolang als je gebruikte periode je je voelt als een wandelend lijk op zen zachtst uitgedrukt :tongueout:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
blue eyes zei:
Vaak kwam ik in men speedbingedagen ook wel op dergelijke aantallen uit, waanzin natuurlijk als je er nu over nadenkt , heden eet en drink ik te graag om me aan dergelijke fratsen te wagen.
Klik om te vergroten...

Ja je bent niet alleen. Voor ik DF kende en andere inlichtingsbronnen nam ik gemiddeld 500mg tot 1 gram. Vond het altijd wonderbaarlijk dat ik na 24u nog wakker was. De laatste keren mss 100 a 150mg maximum en beviel zoveel beter dan die gekke avonden.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekZ zei:
Ja je bent niet alleen. Voor ik DF kende en andere inlichtingsbronnen nam ik gemiddeld 500mg tot 1 gram. Vond het altijd wonderbaarlijk dat ik na 24u nog wakker was. De laatste keren mss 100 a 150mg maximum en beviel zoveel beter dan die gekke avonden.
Klik om te vergroten...

Ja met goede speed is dat genoeg ,

maar ik verlies elke vorm van zelfbeheersing als ik speed gebruik .

en de keren dat ik onder een halve gram bleef kan ik op 1 hand tellen.jammergenoeg.
ahja , tis mooi geweest. het hoofdstuk speed is voor mij afgesloten.
een paar mooie herinneringen , maar eigenlijk veel meer slechte heb ik er aan overgehouden.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet zoveel speed snuiven dan ez.
J
JoopDoopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sammeke47 zei:
Ik kan gewoon meestal slapen na de 2e nacht circa 40 uren wakker of langer. Moet er dan wel bijzeggen dat ik er zo geen hoeveelheden doorjaag maar toch wel snel al de helft van dat.
Langste wakker was nog langer als jij aangaf, was rond de 80 uren met Crystal meth... Maar raad ik niemand aan dat spul geeft je nog enorme euforie rush met een mini lijn van niets, zelfs na 2-3 nachten wakker geweest te zijn met als vervolg dat je nadien minstens 2x zolang als je gebruikte periode je je voelt als een wandelend lijk op zen zachtst uitgedrukt :tongueout:
Klik om te vergroten...

Begon je als je zo’n 50 uur wakker was dan niet te trippen can het slaap te kort?
Gewoonweg de muren op je af zien komen of beestjes zien kruipeen die er niet zijn.
Of gesprekken voeren die je gelijk vergeet, of wie praat er tegen mij?

Speed is vaag als je wakker blijft.
Meth vooral denk ik
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#20
JoopDoop zei:
Begon je als je zo’n 50 uur wakker was dan niet te trippen can het slaap te kort?
Gewoonweg de muren op je af zien komen of beestjes zien kruipeen die er niet zijn.
Of gesprekken voeren die je gelijk vergeet, of wie praat er tegen mij?

Speed is vaag als je wakker blijft.
Meth vooral denk ik
Klik om te vergroten...

schaduwen die onder de deuren vandaan komen die doen lijken alsof iemand luistervinkt,
radio's die je hoort spelen bij de buren die er niet zijn,
toen ik eens bijna 100 uur wakker was kon ik zelfs enkel maar in vreemde geluidjes meer praten..
enz enz
idd zeer vaag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."