Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, keer een zegeltje LSD genomen en hierbij de hele trip lang ballonnen gedaan voor de hallucinaties die je er van krijgt. Nu zijn dit nogal vrij intense hallucinaties die je ervan krijgt maar thatās what i like! Alleen op die avond ook een keer te veel uit een ballon gezogen en toen heb ik volgens mān vrienden enorm gek gedaan. Ik was zoān 10 seconden helemaal weg en deze 10 seconden zijn voor mij ook een blackout! Dus ik de rest van de avond maar rustiger aan gedaan met de ballonnetjes bij de LSD. Alleen nu komt het grote probleem. Tot nu toe altijd na deze ervaring als ik een ballon pak zonder LSD erbij te hebben genomen, trip ik ām kei hard alsof ik er LSD bij op heb en dit dan een minuut lang! Ook wordt ik sinds dien gewoon een minuut lang psychotisch van zoān ballon! Hier een keer mee door gegaan en toen zoān 10 ballonnen op, en vervolgens met mijn kleren aan alles vergetende wakker geworden in mān bed. Enfin, voor dit ventje geen lachgas meer. Alleen zijn er hier mensen die weten hoe dit komt? Of die dit ook hebben meegemaakt? Of die weten wat je er tegen doet? Het is allemaal dus echt sinds de lsd en n2o combi en voorheen had ik dit dus nooit met de n2o! Alvast bedankt voor jullie reacties, Jooo"
"Beste forumleden Ik ben enorm geĆÆnteresseerd geraakt in het goedje DMT, en ik hang al een tijdje rond op het forum en ben blijkbaar niet de enige. Ook zie ik dat veel mensen er al ervaring mee hebben. Ik ga het zeker een keer proberen zodra ik eraan kan komen wat nogal moeilijk is vind ik. Zou eerder aan een kilo coke kunnen komen dan aan een gram DMT maar enfin. Ben gewoon ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen met DMT. En dan bedoel ik niet de visuals of de body effects, maar vooral wat er in je koppie omgaat op het moment dat je aan het trippen bent. Wat maakt de ervaring van DMT zo echt? Wat is het verschil tussen een entiteit ontmoeten onder invloed van een ander tripmiddel en DMT? Ook theorieĆ«n als het reizen naar andere dimensies of informatie uit de toekomst ervaren zou ik graag wat meer over willen weten! Als DMT ons ECHT kennis laat maken met andere dimensies, het hiernamaals of het diepe bewustzijn... wat doet dan bijvoorbeeld rode DMT(jungle)?.. Wat blijkbaar ook heel echt blijkt te voelen? Of Salvia? Het zijn verschillende middelen met een verschillend effect, dat is een beetje tegenstrijdig als je snapt wat ik bedoel.. Het is gewoon de hoogste tijd dat ik het zelf probeer de DMT maagd met zijn vele vragen. Ik hoop wel dat er mensen zijn op dit forum die hier op reageren. Alvast bedankt! Mocht mijn DMT maagdenvlies zijn doorbroken dan zijn jullie de eerste die het weten!š"
"Natozlato zei: Het is niet zo dat je sowieso wordt afgeschoten naar een andere dimensie/een breakthrough krijgt. Dat hangt af van de dosis. Ik heb op 20 mg mijn eerste ervaringen gehad en dat was al behoorlijk intens. Met m'n ogen open, rondlopend door de kamer. Wat gaat er in je hoofd om? Ikzelf was zo verbaasd als een klein kind, over hoe alles veranderd was. Van m'n stoel geblazen! Toen het uitwerkte, bleef er een groot gevoel van dankbaarheid en liefde achter. Het was echt ongelofelijk, had iets bovennatuurlijks, heiligs en magisch! Ik beschouw het dan ook niet als normaal trippen, want je krijgt andere dingen te zien. Het voelde alsof het kind in mij weer tot leven kwam. Want op dat moment is de magie echt! Je ziet niet alleen maar patronen of ademende oppervlakken. Nee, alles straalt en lijkt wel geschilderd, in een soort van naĆÆeve schilderkunst. Sommige dingen bewegen heel druk, zoals bladeren van een plant, andere dingen zijn heel statisch en lijken van lego te zijn gemaakt, zoals een boom! Een vriend van ons zag op dmt, met open ogen, een soort portaal. In dat portaal was een sterrenstelsel te zien. Midden in zijn kamer. Ik heb gehoord dat visuals op dmt iedere keer anders kunnen zijn, kan iemand me hier meer over vertellen? Ik ben heel benieuwd hoe jij je eerste keer dmt gaat ervaren! Klik om te vergroten... Nice! Zou je dan kunnen stellen dat DMT in een lage dosis wat meer weg heeft van de ānormaleā psychedelica? Of is het gevoel van het innerlijke kind dat weer omhoog komt toch echt een heel aparte ervaring? Dat je met dankbaarheid en liefde overblijft lijkt me toch echt heel spiritueel. Bedankt voor je reactie! Space š zei: Ken je het topic 'dmt ervaringen' al? Wellicht kan je daar aanhaken š Mocht je het niet kunnen krijgen, dan kan je het ook gewoon zelf maken. Alles is online te vinden šš» 5 meo dmt kan je wel zo online bestellen als research chemical, maar dat is geen visuele ervaring. Enkel een diepe innerlijke reis. Klik om te vergroten... Ja zeker ken ik dat! Kan niet stoppen met lezen van de ervaringen die mensen te delen hebben. Alleen de bedoeling van dit topic is om er toch even wat dieper in te gaan dan alleen de ervaring zelf. Het spirituele, de vragen waarvan niemand het antwoord zeker weet, het universele aan dit goedje, etc, is wat mij zo interesseert over dit stofje. Maar het blijft leuk ervaringen te lezen van mensen, die zijn natuurlijk meer dan welkom!"
"Hi Ik hoop dat je het kan volhouden je vriend van de crack (basecoke) af te laten blijven. Het afkicken gaat niet vanzelf en is moeilijker dan je tot nu toe denkt. Ik raad professionele hulp aan maar aangezien je aangeeft dat dit moeilijk word kan ik enige informatie en tips geven. Je zegt niets of weinig te zien van de afkickverschijnselen waar ik een mogelijke verklaring voor heb. Crack is een buitengewoon mentaal verslavend middel, lichamelijk is crack dan ook niet verslavend. De afkickverschijnselen zullen dus ook vooral mentaal zijn. De meest gerapporteerde afkickverschijnselen van basecoke zijn onder andere: - neerslachtigheid (depressie) die ernstig kan oplopen - vermoeidheid - uitputting - onrust - slecht slapen - trillen - ernstige craving die lang kan aanhouden Ik wil je vermelden dat je helaas niet zomaar van de coke of basecoke (crack) af bent. Hier gaan maanden of soms zelfs jaren overheen. De mentale verslaving aan dit goedje is zwaar en neemt je compleet over. De hersenen zullen coke altijd als een plezierig goedje zien en denken dat het op moment van gebruik goed bezig is. Dit word een gewoonte, een gewoonte die lastig, zwaar en vermoeiend te doorbreken is. Het is dus belangrijk dat je je vriend inderdaad zo goed mogelijk controleert met drugstests en er voor zorgt dat hij er niet aan kan komen. De eerste stap is goed inzien dat het fout is voordat er een tweede stap gezet kan worden. In de afkickperiode is het belangrijk dat je vriend een gezonde levensstijl krijgt. Zorg dat hij goed eet, dat hij af en toe wat gaat sporten, beloon hem met complimenten of ga een keer wat leuks doen. Beloning is belangrijk omdat voor een verslaafde zijn drugs het enige was waar nog plezier in zat. Ikzelf heb ook een maat gehad die nu ongeveer een jaar verslaafd is aan de crack. We hebben er dan ook veel aan proberen te doen maar helaas herviel hij keer op keer en leek het wel of hij niet geholpen wilde worden, ookal wilde hij dit natuurlijk super graag. Ik heb deze maat dan ook aan de kant gezet omdat jij nog steeds op nummer 1 staat en niet mag lijden aan een andermans verslaving. Coke verandert persoonlijkheden van mensen waardoor alles extra lastig word en kapotmakend. De jongen met wie je bevriend bent geworden, de jongen waar je vriendschappelijk van begon te houden omwille van zijn eigen unieke persoonlijkheden kan helemaal wegvallen door een cokeverslaving. Ik spreek uit eigen ervaring, probeer te helpen nu het nog kan, maar ga er zelf niet om lijden want dan is het altijd het beste om gewoon het contact te verbreken. Na zoān lange periode aan vriendschap is dat moeilijk, je zou dan in contact met de ouders kunnen blijven en gewoon minder aandacht eraan besteden. Dit is natuurlijk plan B. Ik wens je veel succes maat! - JoopDoop"
"Beste forumleden, Ik ga het kort proberen te houden. Ik heb al zeker zo'n 30 tot 40 keer ketamine gebruikt en dit ging altijd goed. Meestal op een after party na een feestje, dan gebruikte ik gemiddeld zo'n halve tot hele gram nassaal. Ik kan er erg goed tegen, vind het leuk om lekker veel te nemen en ik ken mezelf erg goed met dat spul. Nu de ervaring .. Hadden een hardcore feestje, daar wat ket geregeld van een kennis. Deze zag er behoorlijk poederig uit, aangezien ketamine er normaal een beetje als suiker uitziet, was dit net coke of bakmeel. Snuiven deed behoorlijk pijn in de neus, maar de smaak was wel duidelijk ketamine. Op de after party waren we met z'n 6e. 3 ervan aan de keta die we net geregeld hadden. Namen alle 3 een flinke lijn... 15 minuten later... NIKS! Namen er toen nog 1 per persoon.. en nu komt het... WIJ ALLE 3 .. Kut gevoel, heel erg moe & niet kunnen slapen, heel erg verward, snapte er niets meer van, konden niets meer.... GEWOON KUT! Dit hield zo'n dikke 3 uur aan terwijl ketamine normaal maar een uurtje werkt. DE VRAAG: Achteraf bekeken weet ik dus 100% zeker dat dit geen ketamine was. Het effect leek erop alleen dan erg donkere gedachtes, lichamelijk tot niets in staat, erg vaag op een niet-leuke manier... We lagen alle 3 KO van 2 lijntjes, maar konden niet slapen uren lang. Iemand enig idee wat dit geweest mag zijn? Iemand een soort gelijke ervaring gehad? Ik ben erg benieuwd wat ik voor troep mijn lichaam ingegoten heb. Alvast bedankt! Joop"
"Joe joe STEL.. je snuift elk weekend 2-3 gram keta weg.. Een flinke tolerantie kun je natuurlijk verwachten..! MAAR STEL.. dat ik dan ineens wat ket in een vloeitje gooi.. zo'n 300mg ... (gemiddelde hole dosering) Is het dan net als bij wiet dat je daar totaal geen tolerantie voor hebt en dus straight de K-Hole in gaat? Of is het maar gewoon wat vaag voor maar een korte tijd? De vraag is dus eigenlijk: "Heeft de tolerantie van het snuiven, spuiten, slikken, rectaal, of whatever... effect op elkaar?" Ben een dagelijkse blower geweest.. werd duur ook door die tolerantie :") Toen ik een edible at, zeker 4 uur van de wereld!"
"Nou lekker 3 uur geslapen van half 10tot half 1 vandaag. Ik vind het gek. Als ik me goed inlees over pep lees ik dat de werking 8 tot 10 uur lang is. Maar ik moest de pech weer treffen om 26 uur na me laatste lijn pas te kunnen slapen."
"De Dunne zei: Ja duh! Dat is bij ene normale dosis. 2,5 gram over meerdere dagen is gewoon mega veel! Dan vraag je der om. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Klik om te vergroten... Ja dat is iets wat zekerheid is. Ik wist dat de werking van pep sterk kon zijn maar zo sterk had ik niet verwacht. Je heb op het moment zelf ook gewoon geen flauw idee hoe hard je gaat. Wel van geleerd natuurlijk nu"
"Sammeke47 zei: Ik kan gewoon meestal slapen na de 2e nacht circa 40 uren wakker of langer. Moet er dan wel bijzeggen dat ik er zo geen hoeveelheden doorjaag maar toch wel snel al de helft van dat. Langste wakker was nog langer als jij aangaf, was rond de 80 uren met Crystal meth... Maar raad ik niemand aan dat spul geeft je nog enorme euforie rush met een mini lijn van niets, zelfs na 2-3 nachten wakker geweest te zijn met als vervolg dat je nadien minstens 2x zolang als je gebruikte periode je je voelt als een wandelend lijk op zen zachtst uitgedrukt Klik om te vergroten... Begon je als je zoān 50 uur wakker was dan niet te trippen can het slaap te kort? Gewoonweg de muren op je af zien komen of beestjes zien kruipeen die er niet zijn. Of gesprekken voeren die je gelijk vergeet, of wie praat er tegen mij? Speed is vaag als je wakker blijft. Meth vooral denk ik"
"blue eyes zei: schaduwen die onder de deuren vandaan komen die doen lijken alsof iemand luistervinkt, radio's die je hoort spelen bij de buren die er niet zijn, toen ik eens bijna 100 uur wakker was kon ik zelfs enkel maar in vreemde geluidjes meer praten.. enz enz idd zeer vaag Klik om te vergroten... Is onbeschrijflijk vaag gewoon. Als je ma al die uurtjes wakker blijven dan ook nog eens een puntje keta gaat nemen is het helemaal hel van de dam haha."