Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums15% amfetamine, 65% cafeïne. Gebruiken of niet?

15% amfetamine, 65% cafeïne. Gebruiken of niet?

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo dat was mijn eerste BAN!!!!!
B
BadGaanIsOokGaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een sample van een stofje laten testen en de resultaten waren 15% amfetamine en 65% cafeïne. De persoon van de testservice ried me aan om het dus niet te gebruiken.

Maar zolang ik weet wat ik kan verwachten en niet te veel neem snap ik eigenlijk niet wat het probleem is. Tenzij de andere 20% onbekende stof schadelijk is, maar daar hebben ze niks over gezegd.

In een kop koffie of blikje energy zit ongeveer 100mg cafeïne, dus ik zat er aan te denken om twee relatief kleine orale dosissen van rond de 150(?)mg te maken voor op een feestje. Het doel is gewoon iets wakkerder/energieker te blijven dan als ik helemaal nuchter zou gaan, zonder dat ik iets van redbull hoef te kopen.

Wat denken jullie hier over?
B
BadGaanIsOokGaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Ik denk dat je de dealer moet appen en nieuwe shit vragen.
Klik om te vergroten...

Dat is nog een puntje. Dit spul heb ik gratis van iemand gekregen, en op dit moment heb ik geen dealer.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat je de dealer moet appen en nieuwe shit vragen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan zou ik eerder voor alleen cafeïne gaan. Deze mix staat er om bekend om negatieve bijwerkingen. Hoofdpijn bijvoorbeeld.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zelf heb nog nooit speed op met cafeïne er door. Altijd gewassen speed gehad met minimaal 69%.
Wat voor verschil in effect heb je als je met cafeïne neemt vergeleken zonder?
Is het leuk om eens met cafeïne er in te nemen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
BadGaanIsOokGaan zei:
Dat is nog een puntje. Dit spul heb ik gratis van iemand gekregen, en op dit moment heb ik geen dealer.
Klik om te vergroten...
Snap wel dat ze deze "kwaliteit" weggeven. :tilttearlaugh: :tonguewink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik dacht dat ik laatst met 60% caffeine en 21% amfetamine aan een laagterecord zat lol, maar het kan dus nog gekker.

Die andere stof is het sulfaat van de amfetamine (om het in poedervorm te kunnen maken) en reststoffen uit het productieproces.

Weggooien die meuk of teruggeven van waar je die vandaan hebt. Het effect is een overdosis koffie en zowel het beetje speed als caffeine is slecht voor je hart dus die 2 samen is niet goed. Dan is je percentage amfetamine te laag om het de moeite waard te zijn om de caffeine er uit te wassen met aceton.

helaas, het is niet anders, volgende keer beter. Top dat je je spul laat testen trouwens, is erg belangrijk!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk dat je geïrriteerd staat te stuiteren door de cafeïne voordat je ook maar iets voelt van de amfetamine in deze speed. Ik zou het inderdaad wassen, maar wat de rest al zegt, als je maar 1 gram hebt, tja, dan is het de aceton niet waard.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een beetje een degelijke dosis speed zal je al een goede dosis caffeine geven.
Als je een beetje tolerantie hebt voor caffeine dan zal het wel meevallen maar als dit niet zo is dan zal een degelijke dosis al snel teveel caffeine mee brengen.

Je zou altijd een acetone wash kunnen doen op de speed maar dit kan het niet waard zijn als je maar 1g hebt.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weggooien die shit!
Een gram pep kost niks.
Gewoon een nieuw pakje kopen ergens anders.
En nooit meer bij die gast iets kopen.
15%.....
Dat is geeneens speed..
De speed is een bij product in dit pakje..
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
nee
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mezelf zei:
Mede dankzij u! Thnx!
Klik om te vergroten...

YW. Niveau1 behaald nu dan 😜
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zie het probleem niet zo, je uitslag is absurd slecht maar vooralsnog is de dosis cafeïne die je binnen krijgt bijzonder laag. Er zijn tig mensen die per dag tegen de 500-1000mg cafeïne aanzitten door middel van koffie en andere drankjes. Moet prima kunnen, al zou je ook kunnen overwegen om je pep te wassen met aceton waardoor je bijna alle cafeïne er uit wast.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hij schrijft dat hij niks verwacht van het effect van de speed, maar het wil nemen om wakker te blijven van de cafeïne. Ik denk dat je dat best kan doen. Wacht het effect van de eerste capsule af en die andere mss beter verdelen in 2 porties.

Overigens is bij mij nergens een dealer te vinden die speed per gram verkoopt. Altijd vanaf 5 gram. Zit ik na een nachtje altijd met een hele berg opgescheept!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Overigens is bij mij nergens een dealer te vinden die speed per gram verkoopt. Altijd vanaf 5 gram. Zit ik na een nachtje altijd met een hele berg opgescheept!
Klik om te vergroten...

Hier heb ik 5 nummers en die verkopen zeg maar alles wat er is.
Ook medicijnen.
Maar je moet gewoon voor minimaal 40 of 50 bestellen anders komen ze niet.
Maar een gram pep staat er altijd tussen.
Ze hebben altijd van die regeltjes.

☞Openingstijden dagelijks 13:00 - 01:00
☞Minimum order: €40,-
☞Bestellingen alleen bij:
☞Alleen Whatsapp
☞Geen telefoontjes
☞Alleen CONTANT geld

Bestellen gaat als volgt:
--------------------
¹ Naam🏷
² Bestelling📄
³ Adres🏠 (Huis of instappen )
--------------------

Je besteld bij een whatsapp nummer op vpn.
En die sturen verachillende auto's aan die rijden.
En die auto's sturen ze weer aan met een ander nummer en die drivers veranderen elke keer weer van telefoon en nummers..
Zo blijft het hoofdnummer geld waard.
Maar wissen ze de geschiedenis van de drivers en kan hij alleen worden gepakt voor bestellingen van een paar dagen en wat hij bij zich heeft.
Dus ze kunnen alleen de drivers pakken en moeilijk bij de bron komen.
Een slim systeem zo werken ze bijna allemaal die ik ken.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Interessant om te horen hoe dat in Amsterdam gaat. Hier in de provincie gaat dat wat anders 😅
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Revolutionair zei:
Hier heb ik 5 nummers en die verkopen zeg maar alles wat er is.
Ook medicijnen.
Maar je moet gewoon voor minimaal 40 of 50 bestellen anders komen ze niet.
Maar een gram pep staat er altijd tussen.
Ze hebben altijd van die regeltjes.

☞Openingstijden dagelijks 13:00 - 01:00
☞Minimum order: €40,-
☞Bestellingen alleen bij:
☞Alleen Whatsapp
☞Geen telefoontjes
☞Alleen CONTANT geld

Bestellen gaat als volgt:
--------------------
¹ Naam🏷
² Bestelling📄
³ Adres🏠 (Huis of instappen )
--------------------

Je besteld bij een whatsapp nummer op vpn.
En die sturen verachillende auto's aan die rijden.
En die auto's sturen ze weer aan met een ander nummer en die drivers veranderen elke keer weer van telefoon en nummers..
Zo blijft het hoofdnummer geld waard.
Maar wissen ze de geschiedenis van de drivers en kan hij alleen worden gepakt voor bestellingen van een paar dagen en wat hij bij zich heeft.
Dus ze kunnen alleen de drivers pakken en moeilijk bij de bron komen.
Een slim systeem zo werken ze bijna allemaal die ik ken.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt handig. Zo gaat het hier ook zeker niet. Hier moet je echt voor elke soort drug een ander adres hebben. Nou gaat dat gerust makkelijk als je eenmaal een paar connecties hebt in die wereld. Toch zal een algemeen nummertje voor praktisch alles wel handig zijn.
Uiteindelijk is kwaliteit het allerbelangrijkste natuurlijk.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja er zijn dus verschillende die het zo aan pakken.
Dus de concurrentie is groot.
Ze hebben ook allemaal pure coke tegenwoordig, geen gekloot meer met versnijdigsmiddelen.
1 gram is ook 1 gram.
Want anders gaat iemand wel naar de concurrentie.

Dus die lijnen die zo groot zijn die rijden ook met 3 auto's tegelijk en soms moet je nog 2 uur wachten omdat het te druk is.
Dus alles is hoogste kwaliteit tegenwoordig.Het zijn bedrijven geworden en geen straatdealers meer.
Dat is fijn om je drugs te kopen op deze manier.
Want je weet wat je krijgt en dat het goed zit en niet meer van dealers die geeneens wisselgeld hebben en lopen te klooien met je drugs omdat ze geld nodig hebben.

De laatste trent is dat ze nu ook alle medicijnen verkopen.
En als ze het niet hebben liggen kan je het bestellen.

OT: gooi die troep weg man ga je het uitwassen voor die 15% of cafeïne nemen?
Drink dan gewoon een bakje koffie.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik dacht dat het overal tegenwoordig wel zo ging trouwens (iig de grote steden)
Ik had er eerst maar 2 en nu heb ik er 5!
Omdat iedereen dit systeem ook hanteerd dat het steeds meer word overgenomen.
Justitie weet er wel van vandaar dat ik dit gewoon post.
Eerder maakte ik me nog zorgen en dacht dat alles open met lijstjes van alle drugs en prijzen op Whatsapp werden genoemd gevaarlijk was.
Maar in tegendeel ze kunnen dus niet makkelijk bij die bron komen zo.

Laatst moest eentje wel zijn hoofdnummer (de whatsapp veranderen) na dat een driver was gepakt.
Uit voorzorg dat het nummer niet vies was geworden en dat politie al zijn drivers gingen opwachten.
Dat is natuurlijk wel schadelijk want misschien besteld iemand pas weer na 6 maanden en dan is dat nummer uit de lucht en verlies je natuurlijk klanten.

Het is dus nog steeds niet helemaal waterdicht.
Want als de politie iemand arresteerd lezen ze tegenwoordig meteen zijn telefoon uit en zien ze dat ze drugs bestellen bij zo een whatsapp nummer en kunnen ze dat whatsapp in de gaten houden en dan die drivers opwachten op de bestelde adressen.
En dan is dat nummer vies.

Maar die drivers beroepen zich op hun zwijgrecht en is de organisatie achter het nummer nog steeds veilig.

En uiteindelijk waren de wachttijden bij dat nieuwe nummer binnen een maand weer net zo lang..
Want iedereen gaat op zoek naar dat nummer en dat verspreid zich zo weer als een virus onder druggebruikers 😂
Zeker als ze alles te koop hebben en alles is van maximale kwaliteit.

Kwaliteit verkoopt gewoon uiteindelijk.
Die dealers die alles lopen te versnijden denken zo meer winst te maken maar op de langere termijn als iedereen weet dat jij de beste spullen hebt is jou klantenring veel groter en maak je dus veel meer winst dan die gasten die zogenaamd 'slim' dachten te zijn door te versnijden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."