#1
Zo dat was mijn eerste BAN!!!!!
Gefeliciteerd! En dat met Kerst 😅
Dankzij mijn report of had je hem zelf gezien? 😎
Zo dat was mijn eerste BAN!!!!!
Mede dankzij u! Thnx!Gefeliciteerd! En dat met Kerst 😅
Dankzij mijn report of had je hem zelf gezien? 😎
Nu we het toch hebben over zuiverheid van pep. Is het gebruikelijk dat speedpasta ook versneden wordt met cafeïne? Of gaat de cafeïne er als poeder bij? Ben nieuwsgierig of het aannemelijk is dat pasta van hogere zuiverheid is aangezien ik dat besteld heb.
Volgens mij kunnen ze in pasta net zoveel troep gooien als in poeder. Maakt volgens kij niets uit.Nu we het toch hebben over zuiverheid van pep. Is het gebruikelijk dat speedpasta ook versneden wordt met cafeïne? Of gaat de cafeïne er als poeder bij? Ben nieuwsgierig of het aannemelijk is dat pasta van hogere zuiverheid is aangezien ik dat besteld heb.
Volgens mij kunnen ze in pasta net zoveel troep gooien als in poeder. Maakt volgens kij niets uit.
Ik denk dat je de dealer moet appen en nieuwe shit vragen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."