Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums15% amfetamine, 65% cafeïne. Gebruiken of niet?

15% amfetamine, 65% cafeïne. Gebruiken of niet?

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
Zo dat was mijn eerste BAN!!!!!
Klik om te vergroten...

Gefeliciteerd! En dat met Kerst 😅
Dankzij mijn report of had je hem zelf gezien? 😎
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perenijsje zei:
Gefeliciteerd! En dat met Kerst 😅
Dankzij mijn report of had je hem zelf gezien? 😎
Klik om te vergroten...
Mede dankzij u! Thnx!
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu we het toch hebben over zuiverheid van pep. Is het gebruikelijk dat speedpasta ook versneden wordt met cafeïne? Of gaat de cafeïne er als poeder bij? Ben nieuwsgierig of het aannemelijk is dat pasta van hogere zuiverheid is aangezien ik dat besteld heb.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Game&Watch zei:
Nu we het toch hebben over zuiverheid van pep. Is het gebruikelijk dat speedpasta ook versneden wordt met cafeïne? Of gaat de cafeïne er als poeder bij? Ben nieuwsgierig of het aannemelijk is dat pasta van hogere zuiverheid is aangezien ik dat besteld heb.
Klik om te vergroten...

Zou het gewoon even laten testen dan weetje precies hoe zuiver je speed is en of er nog andere schadelijke stoffen bij inzitten
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh jammer. Dacht dat de kwaliteit juist daar goed zou zijn door het ratingsysteem.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Game&Watch zei:
Nu we het toch hebben over zuiverheid van pep. Is het gebruikelijk dat speedpasta ook versneden wordt met cafeïne? Of gaat de cafeïne er als poeder bij? Ben nieuwsgierig of het aannemelijk is dat pasta van hogere zuiverheid is aangezien ik dat besteld heb.
Klik om te vergroten...
Volgens mij kunnen ze in pasta net zoveel troep gooien als in poeder. Maakt volgens kij niets uit.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Volgens mij kunnen ze in pasta net zoveel troep gooien als in poeder. Maakt volgens kij niets uit.
Klik om te vergroten...

Pasta of poeder maakt niks uit allebei kan meer caf zijn dan amfetamine veel mensen denken altijd dat pasta puurder is maar dat maakt niks uit.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo dat was mijn eerste BAN!!!!!
B
BadGaanIsOokGaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een sample van een stofje laten testen en de resultaten waren 15% amfetamine en 65% cafeïne. De persoon van de testservice ried me aan om het dus niet te gebruiken.

Maar zolang ik weet wat ik kan verwachten en niet te veel neem snap ik eigenlijk niet wat het probleem is. Tenzij de andere 20% onbekende stof schadelijk is, maar daar hebben ze niks over gezegd.

In een kop koffie of blikje energy zit ongeveer 100mg cafeïne, dus ik zat er aan te denken om twee relatief kleine orale dosissen van rond de 150(?)mg te maken voor op een feestje. Het doel is gewoon iets wakkerder/energieker te blijven dan als ik helemaal nuchter zou gaan, zonder dat ik iets van redbull hoef te kopen.

Wat denken jullie hier over?
B
BadGaanIsOokGaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Ik denk dat je de dealer moet appen en nieuwe shit vragen.
Klik om te vergroten...

Dat is nog een puntje. Dit spul heb ik gratis van iemand gekregen, en op dit moment heb ik geen dealer.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat je de dealer moet appen en nieuwe shit vragen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan zou ik eerder voor alleen cafeïne gaan. Deze mix staat er om bekend om negatieve bijwerkingen. Hoofdpijn bijvoorbeeld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."