#1
Zo dat was mijn eerste BAN!!!!!
Snap wel dat ze deze "kwaliteit" weggeven.Dat is nog een puntje. Dit spul heb ik gratis van iemand gekregen, en op dit moment heb ik geen dealer.
Mede dankzij u! Thnx!
Overigens is bij mij nergens een dealer te vinden die speed per gram verkoopt. Altijd vanaf 5 gram. Zit ik na een nachtje altijd met een hele berg opgescheept!
Dat klinkt handig. Zo gaat het hier ook zeker niet. Hier moet je echt voor elke soort drug een ander adres hebben. Nou gaat dat gerust makkelijk als je eenmaal een paar connecties hebt in die wereld. Toch zal een algemeen nummertje voor praktisch alles wel handig zijn.Hier heb ik 5 nummers en die verkopen zeg maar alles wat er is.
Ook medicijnen.
Maar je moet gewoon voor minimaal 40 of 50 bestellen anders komen ze niet.
Maar een gram pep staat er altijd tussen.
Ze hebben altijd van die regeltjes.
☞Openingstijden dagelijks 13:00 - 01:00
☞Minimum order: €40,-
☞Bestellingen alleen bij:
☞Alleen Whatsapp
☞Geen telefoontjes
☞Alleen CONTANT geld
Bestellen gaat als volgt:
--------------------
¹ Naam🏷
² Bestelling📄
³ Adres🏠 (Huis of instappen )
--------------------
Je besteld bij een whatsapp nummer op vpn.
En die sturen verachillende auto's aan die rijden.
En die auto's sturen ze weer aan met een ander nummer en die drivers veranderen elke keer weer van telefoon en nummers..
Zo blijft het hoofdnummer geld waard.
Maar wissen ze de geschiedenis van de drivers en kan hij alleen worden gepakt voor bestellingen van een paar dagen en wat hij bij zich heeft.
Dus ze kunnen alleen de drivers pakken en moeilijk bij de bron komen.
Een slim systeem zo werken ze bijna allemaal die ik ken.
Dit merk ik ook. Ook buiten de Randstad is de kwaliteit tegenwoordig veel beter. Ze moeten wel want als het bij Japie niet goed is dan heb je zo een andere dealer. Een paar gasten die ik nog ken van vroeger zijn echt de perfecte dealers. Super vriendelijk met iedereen, komen overal thuis, handjes schudden, kopje koffie drinken en dan gaan ze weer. Als je de kwaliteit niet goed vindt krijg je je geld terug en regelen ze iets beters.Ik dacht dat het overal tegenwoordig wel zo ging trouwens (iig de grote steden)
Ik had er eerst maar 2 en nu heb ik er 5!
Omdat iedereen dit systeem ook hanteerd dat het steeds meer word overgenomen.
Justitie weet er wel van vandaar dat ik dit gewoon post.
Eerder maakte ik me nog zorgen en dacht dat alles open met lijstjes van alle drugs en prijzen op Whatsapp werden genoemd gevaarlijk was.
Maar in tegendeel ze kunnen dus niet makkelijk bij die bron komen zo.
Laatst moest eentje wel zijn hoofdnummer (de whatsapp veranderen) na dat een driver was gepakt.
Uit voorzorg dat het nummer niet vies was geworden en dat politie al zijn drivers gingen opwachten.
Dat is natuurlijk wel schadelijk want misschien besteld iemand pas weer na 6 maanden en dan is dat nummer uit de lucht en verlies je natuurlijk klanten.
Het is dus nog steeds niet helemaal waterdicht.
Want als de politie iemand arresteerd lezen ze tegenwoordig meteen zijn telefoon uit en zien ze dat ze drugs bestellen bij zo een whatsapp nummer en kunnen ze dat whatsapp in de gaten houden en dan die drivers opwachten op de bestelde adressen.
En dan is dat nummer vies.
Maar die drivers beroepen zich op hun zwijgrecht en is de organisatie achter het nummer nog steeds veilig.
En uiteindelijk waren de wachttijden bij dat nieuwe nummer binnen een maand weer net zo lang..
Want iedereen gaat op zoek naar dat nummer en dat verspreid zich zo weer als een virus onder druggebruikers 😂
Zeker als ze alles te koop hebben en alles is van maximale kwaliteit.
Kwaliteit verkoopt gewoon uiteindelijk.
Die dealers die alles lopen te versnijden denken zo meer winst te maken maar op de langere termijn als iedereen weet dat jij de beste spullen hebt is jou klantenring veel groter en maak je dus veel meer winst dan die gasten die zogenaamd 'slim' dachten te zijn door te versnijden.
We gaan het binnenkort es proberen op het darkweb.
In Amsterdam zijn veel dealers die wel opsturen. Zeer goede kwaliteit ook. Alleen is het lastig om de juiste persoon te vinden.Ik heb heel lang rond moeten vragen voor ik eindelijk een pepdealer had gevonden. En ik kom niet eens uit een dorp, maar een middelgrote stad.
Een vriend van mij had 2 nummers. De ene wilde niet dat zijn nummer doorgegeven werd en bij de ander moest je op bezoek gaan om te halen.
Ook een tijdje gezocht naar eentje in de stad waar mn vriend woont. Nou heeft echt lang geduurd pfff. Cokedealers genoeg, maar pep is een ander verhaal. Hier moet je idd voor elk spulletje bij een ander zijn.
Pepdealers hier zijn meestal zelf pepfreaks, zelf verslaafd en maken het zelf.
Ze willen het ook niet opsturen ook al bied je aan om van tevoren geld over te maken. Nou dan is het altijd op tijd regelen en beginnen met appen en wachten tot ie komt. En wachten. En wachten.
De thuisdealer werkt niet op afspraak. Je moet op de dag zelf appen en dan maar hopen dat die thuis is.
We gaan het binnenkort es proberen op het darkweb.
Lekker weg gooien. Als je kwaliteit producten nodig heb kan je mij altijd mailen.
[Modknip]email[/modknip]
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."