#1
Ik ga me hier niet teveel mee bemoeien want Syl heeft al zorgen genoeg. Maar ik vind het niet fair dat hier gezegd wordt dat zij in een slachtofferrol rol kruipt.
Ik heb enorm veel respect voor haar en de manier hoe ze hiermee omgaat.
Laten we het positief houden.
Het zou me ten zeerste verbazen én teleurstellen moest hier 1 iemand op het forum zijn die Syl niet respecteert. In heel deze discussie heeft niemand elkaar respectloos behandeld.
Maar ... respect tonen is niet hetzelfde als iemand naar de mond praten. Wat tegengas krijgen en geven op z’n tijd, daar worden we allemaal beter van, imo. Het is geen of/of-verhaal, geen zwart-wit kwestie.