#1
wat bedoel je hier precies mee eigenlijk?Als je zoiets doet, zorg er dan voor dat je niet alleen bent!
Ik neem aan dat je met 'zoiets' het intakegesprek bedoeld? Wat trouwens telefonisch is.
Ik vond/vind het niet echt een confrontatie, meer een soort bevestiging, verduidelijking,Ik heb ook weleens rapportage over mij ingezien.
Wat een enorme confrontatie was dat.
Het is trouwens 1 intakerapport, en 2 aanvullende onderzoek rapporten
Ik quote uit het 1e onderzoek rapport:
Psychiatrisch onderzoek: Zeelanddude is een 11 jarige jongen, goedverzorgd, geen dysmorfe kenmerken. Hij imponeert jonger dan kalenderleeftijd. Hij maakt vrijwel geen oogcontact, behalve soms vluchtig. Er ontstaat geen contactgroei. Hij blijft in het contact ongrijpbaar. Bij binnenkomst gaat hij op tafel meteen aan de slag met constructiemateriaal. (note voor huidige ik: jeeeuj, blijkbaar heb ik dus wel een baan die bij me past) Hij stoort zich niet aan het feit dat onderzoeker langdurig zwijgt, gaat zijn eigen gang. Er is geen sprake van hyperactiviteit of impulsiviteit. Er zijn geen tics. Wel bijt hij nagels (nog steeds btw XD) Mogelijk is er sprake van een afwegend gebruik van de zintuigen...... Blablabla heel verhaal verder........
Conclusie: Er blijkt sprake van sociaal beperkt functioneren. Hij is rigide (oké, de betekenis daarvan moest ik dus eerst opzoeken.) Tijdens onderzoek valt op de ontbrekende wederkerigheid in contact, afwijkend oogcontact, weinig verbale mogelijkheden...blablablabla....geen diagnose.
Helemaal aan het eind: Onderzoek met *instelling* wijst waarschijnlijk PDD-Nos aan. (is op zoek gegaan naar eigenschappen daarvan en ja, ik herken er wel dingen van)
Nogmaals, geen pijnlijke confrontatie, meer een boekwerk over mezelf, wat ik zelf nooit zo duidelijk had kunnen vertellen/opschrijven. Een aantal dingen komen niet meer overeen komen met "de huidige ik" maar een veel betere beschrijving over mezelf zou ik nu niet kunnen maken.Ik heb ook weleens rapportage over mij ingezien.
Wat een enorme confrontatie was dat.
Edit: Ik neem mijn ouders niets kwalijk, maar waarom zijn ze er nooit verder mee gegaan...?
