#1
Dit lezen maakt me echt bang.
Ik had vroeger een speedverslaving maar dat is ondertussen alweer een jaar geleden. Heb het sindsdien enkel sporadisch gebruikt. Een grammetje in December en twee lijnen in februari maar heb nu 5 gram gekocht. Op zich lukt het om er van af te blijven maar ergens blijft het altijd wel in je hoofd spoken dat het nog wel eens fijn zou zijn om wat speed te doen. Ookal weet je dat het niet echt een goed idee is. Hopelijk kan ik er ooit helemaal afblijven, maar ik weet niet of me dat zal lukken.
Ik had vroeger een speedverslaving maar dat is ondertussen alweer een jaar geleden. Heb het sindsdien enkel sporadisch gebruikt. Een grammetje in December en twee lijnen in februari maar heb nu 5 gram gekocht. Op zich lukt het om er van af te blijven maar ergens blijft het altijd wel in je hoofd spoken dat het nog wel eens fijn zou zijn om wat speed te doen. Ookal weet je dat het niet echt een goed idee is. Hopelijk kan ik er ooit helemaal afblijven, maar ik weet niet of me dat zal lukken.