Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed bommetjes buik helse pijn.

Speed bommetjes buik helse pijn.

52 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze olifant zei:
Mensen, kappen nu met het gebitch. Dit is echt nergens voor nodig. Geldt voor zowel @Mercedesz als voor @Bas als voor @MelissaChanelNo1. Een waarschuwing bij deze. Hou de sfeer een beetje prettig a.u.b. En ik heb net m’n huis schoongemaakt dus ik zie het niet echt zitten om vandaag ook nog grote-topic-schoonmaak op de planning te zetten.
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Hou de sfeer prettig. Maar voor sommige is dat blijkbaar erg lastig. Snap niet waarom er zo negatief gereageerd moet worden op iemand die goed advies geeft aan TS. Ik vind dat zo jammer altijd.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo, net met een bak popcorn op schoot dit topic doorgelezen lol. :tongueout:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Omdat, ik geen idee heb hoe ik op al deze reactie's moet reageren.
Ik heb al genoeg downers dus, wiet is voor mij niet intressant.
Stoppen is inderdaad het beste maar ook het lastigst, ik zal beginnen met minderen iedegeval.

Nee, ik ben niet trots op deze naam, maar dat lijkt mij dan weer voor de hand liggend.

Bedankt voor de input van ieder van jullie, donderdag heb ik een afspraak staan met dokter/psychiater.
Daar zal ik deze klacht voorleggen hij weet al van mijn gebruik dus ik zal er ook niet om heen draaien.
Enige update zal ik nog op terug komen na oordeel van dokter.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sterkte @Misbruik! Speed kan de maagwand irriteren en beschadigen. Goed dat je het aan een dokter voorlegt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misbruik zei:
Help, wat is het meest voor de hand lliggend als je deze informatie hebt doorgenomen.
Klik om te vergroten...

Te veel en te vaak deugs.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goeieavond,

Ik heb sinds vannacht afschuwelijke buikkrampen.
Dat dit komt door Speed slikken ga ik zeker niet ontkennen alleen..

Deze pijn is zo intens dat ik me wel zorgen begin te maken.
Net alsof van binnen de term 'bom' letterlijk is ontploft.

"Hoeveel slik je?"
Ik heb tijdens deze 28 dagen:
- 25 Gram Speed paste = niet te snuiven. 6/10
- 25 Gram Speed paste = niet te snuiven 8/10
- 20 Gram Speed paste = te snuiven. 7.5/10

Totaal plaatje: Gram of 30 Geslikt in deze maand.

Vandaar de buikklachten, vast en zeker..

Deze pijngraad is wel 8/10.

Zuiverheid gegarandeerd geen caffiene troep.
Heb namelijk hiervoor lange tijd 10 Gram Paste gedroogd en gesnoven per week.
Tot op de naarste gespannen strakheid die er maar bestaat, heb het meegemaakt.
- Deze troep niet fanatiek geslikt (Gelukkig maar)

Deze onder invloed zijn van opgepept, tot kneiterhard is aangenaam.
Zelfs de na-effecten zijn alles behalve naar, zeer aannemelijk.

Alles op en geslikt, uiterste grootte van een bom 400 MG ongeveer.
Grootste ram nacht 1250 MG in totaal geslikt. 'denk ik'

Tolerantie geen twijfel over mogelijk, denk dat ik elke persoon eruit ram eerlijk waar.
Strak staan komt pas ter sprake na minstens een 350" MG bom, zuivere amfetamine 60-73.

Monstertolerantie ja, incasseer de meeste absurde doseringen.

Help, wat is het meest voor de hand lliggend als je deze informatie hebt doorgenomen.
Pijngrens 8/10 ik ken haast geen hogere pijn, die ik outta nowhere heb ervaren..
Hechten van me opengeritste arm minder erg zelfs op de piek, geef me die steek maar voor een aantal uur inplaats van deze ondraagelijke pijn. voor een aantal minuten.

- VlotteSpeed
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk verwoord wel.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Te veel en te vaak deugs.
Klik om te vergroten...
Oke Oke je hebt je punt wel gemaakt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Misbruik

Je vraagt het toch gewoon zelf? En het antwoord ligt zo voor de hand dat je daar best wel zelf zou moeten kunnen opkomen.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
@Misbruik

Je vraagt het toch gewoon zelf? En het antwoord ligt zo voor de hand dat je daar best wel zelf zou moeten kunnen opkomen.
Klik om te vergroten...
Nou mijn excuuses bij deze dan, dacht als iemand dit herkent dan kan hij/zij mij exact vertellen what's the matter.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
We kunnen niet exact vertellen wat er aan de hand is. Wij hebben geen medische achtergrond dus je zal er mee naar je huisarts moeten gaan.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
We kunnen niet exact vertellen wat er aan de hand is. Wij hebben geen medische achtergrond dus je zal er mee naar je huisarts moeten gaan.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk als de klachten aanhouden of terug komen zal ik wel even een bezoekje brengen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Te veel en te vaak drugs & paracetamol. Tis eigenlijk echt voor de hand liggend en dat weet je zelf ook wel. Je hebt nu de bevestiging die je zocht, ga er gelijk mee naar de huisarts en wacht niet. Als je van de pijn af wilt dan helpt wachten niet, want het terugkomen van de pijn kan je voor zijn door naar de huisarts te gaan en door te stoppen met de speed. Dagelijks 1000 mg paracetamol slikken ga je ook pijn van krijgen.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bas zei:
Te veel en te vaak drugs & paracetamol. Tis eigenlijk echt voor de hand liggend en dat weet je zelf ook wel. Je hebt nu de bevestiging die je zocht, ga er gelijk mee naar de huisarts en wacht niet. Als je van de pijn af wilt dan helpt wachten niet, want het terugkomen van de pijn kan je voor zijn door naar de huisarts te gaan en door te stoppen met de speed. Dagelijks 1000 mg paracetamol slikken ga je ook pijn van krijgen.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je advies Bas, alles behalve het stoppen met speed is geen moeite.
Voorlopig de paracetamol dus ook maar even mijden.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snap niet dat je zo kneitertje strak staan mooi vindt. Te veel van het goeie is echt niet meer leuk man, compleet naar de kloten ben je dan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
Zo, net met een bak popcorn op schoot dit topic doorgelezen lol. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Je bent niet alleen haha. Jammer dat @Mercedesz zijn reacties niet meer zichtbaar zijn anders had ik er chips & dips bijgenomen :yum:.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#17
MelissaChanelNo1 zei:
Ik zou mijn posts ook verwijderen als ik alleen maar word aangevallen voor niets. Hij gaf gewoon advies om er mee te stoppen en in plaats van speed een joint nemen. Wiet is veel minder schadelijk voor je en mijn vriend heeft door het blowen ook zijn verslaving van coke weten te stoppen door de coke weg te leggen en in plaats daar van een joint te nemen. En ernstig last van je maag krijgen met pijngrens 8/10 kan zeker wel gevaarlijk zijn. Waarom is het dan zo gek als het niet uit te houden is de spoedeisende hulp te bellen? Dat is nog al logisch. @Bas geeft ook aan dat het nooit te laat is om met drugs te stoppen las ik net. Datvind ik wel een zeer domme reactie moet ik zeggen. @Bas hou gewoon een keer op met je negatieve reacties en lok niet steeds ruzies uit, want dat doe je. Laat iedereen en ga niet iemand uithangen die het allemaal zo veel beter weet.
Klik om te vergroten...

Precies! Dat is ook de reden. Ik heb gewoon geen zin in discussies die nergens naar toe leiden.
Het blijft voor sommige mensen nog steeds lastig om de sfeer prettig te houden en dat is jammer.
Dankjewel, dat je het even duidelijk maakt :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Mercedesz je bent anders altijd bij de eersten om discussies en sfeer op te fokken plus dat je dingen zegt die helemaal uit de context van het topic getrokken worden...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekZ zei:
Je bent niet alleen haha. Jammer dat @Mercedesz zijn reacties niet meer zichtbaar zijn anders had ik er chips & dips bijgenomen :yum:.
Klik om te vergroten...
Zo lok je het zelf ook wel een beetje uit hè. Aub even op letten. Ik lees niet alle posts op het forum, dus misschien dat Mercedesz hetzelfde heeft gedaan. Als ik dat zie zal ik hem daar ook op wijzen.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mercedesz zei:
Precies! Dat is ook de reden. Ik heb gewoon geen zin in discussies die nergens naar toe leiden.
Het blijft voor sommige mensen nog steeds lastig om de sfeer prettig te houden en dat is jammer.
Dankjewel, dat je het even duidelijk maakt :)
Klik om te vergroten...
Discussies zijn er om meningen samen te voegen en naar realiteit te werken om zo feiten en waarheid te creeëren en achterhalen. discussies zijn wel goed zolang beide partijen maar met correcte standpunten komen en er daadwerkelijk een discussie inplaats van een water ballonen gevecht. ben trots op je command boven deze btw <3 en ja voor mij blijft het altijd lastig om gezellig te blijven dat is mijn vak. <3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."