#1
Mensen, kappen nu met het gebitch. Dit is echt nergens voor nodig. Geldt voor zowel @Mercedesz als voor @Bas als voor @MelissaChanelNo1. Een waarschuwing bij deze. Hou de sfeer een beetje prettig a.u.b. En ik heb net m’n huis schoongemaakt dus ik zie het niet echt zitten om vandaag ook nog grote-topic-schoonmaak op de planning te zetten.
Inderdaad! Hou de sfeer prettig. Maar voor sommige is dat blijkbaar erg lastig. Snap niet waarom er zo negatief gereageerd moet worden op iemand die goed advies geeft aan TS. Ik vind dat zo jammer altijd.