#1
Omdat, ik geen idee heb hoe ik op al deze reactie's moet reageren.
Ik heb al genoeg downers dus, wiet is voor mij niet intressant.
Stoppen is inderdaad het beste maar ook het lastigst, ik zal beginnen met minderen iedegeval.
Nee, ik ben niet trots op deze naam, maar dat lijkt mij dan weer voor de hand liggend.
Bedankt voor de input van ieder van jullie, donderdag heb ik een afspraak staan met dokter/psychiater.
Daar zal ik deze klacht voorleggen hij weet al van mijn gebruik dus ik zal er ook niet om heen draaien.
Enige update zal ik nog op terug komen na oordeel van dokter.
Top van je dat je naar de dokter gaat!
Hoe is het nu met je maagpijn? is het nu al een beetje minder geworden?
Heb mijn berichten hier maar verwijderd, omdat er steeds weer dezelfde mensen zijn
die het nodig vinden om commentaar te leveren en die het beter als een ander moeten weten.
Ik begrijp dat wiet misschien niet interessant is, maar voor sommige verslaafden is dit juist
een erg goede vervanger, omdat je dan toch nog het gevoel hebt 'iets' te gebruiken. Natuurlijk
lijkt het lang niet op pep, maar ik ken mensen, die zo van hun verslaving af zijn weten te komen.
Ze roken nu dan wel een jointje, maar dat is lang niet zo schadelijk als elke dag een paar lijntjes
of bommetjes. Het heeft bij mij in ieder geval goed gewerkt. Steeds, wanneer ik een lijntje wou pakken,
legde ik de coke weg en pakte de wiet, grinder, vloei en tipjes en draaide een joint en stak 'm op.
Na die joint had ik lang niet zo veel behoefte aan een lijntje dat als ik helemaal niks zou nemen.
Natuurlijk werkt het niet voor iedereen, maar niet geschoten, is altijd mis. Maar voor jou is dit geen optie.
Toen ik een tijd xtc gebruikte een paar jaar terug, kreeg ik ook ontzettend last van mijn maag.
Maar ja, vond het best logisch.. het is nou eenmaal chemische schadelijke troep, dat keer op keer
je lichaam betreed. Nadat ik gestopt was met het misbruiken van het goedje, werd mijn maag weer beter
en kon ik ook weer op een normale manier eten. Krijg jij ook je bord niet leeg? (verminderde eetlust).
Anyway: Ik snap je naam ''MISBRUIK'' wel hoor, omdat het een unieke naam is :P , maar gelukkig
ben je zelf niet trots, dat je drugs misbruikt (tenminste pep) en dat is een goed teken
Er zijn namelijk wel mensen die ik spreek, die het misbruik goedpraten en laten overduidelijk zien
dat ze er trots op zijn, terwijl dat iets is om je voor te schamen. Ik zal me zelf hier ook niet goed praten
hoor, want ik heb in het verleden ook flink misbruik gemaakt van sommige drugs, waar ik nu weer van geleerd
heb en van af gekomen ben. Ik wens je i.i.g veel sterkte en ik hoop dat je een keer een afkeer krijgt van
dit goedje en dat je het recreatief leert gebruiken. Maar het probleem is, dat als je er aan verslaafd bent
en je bent er van af gekomen en je neemt over een paar maanden weer een lijntje, dat je weer terug
valt in je oude patroon. Daarom is het altijd nog beter om er voorgoed een punt achter te zetten maar ik
snap hoe moeilijk dat is.
Doe je nog even een update hoe het bij de dokter was gegaan?
Greetzz.
Mercedesz