#1
Dat lijkt mij ook geen pretje, alleen komt het zelden voor dat ik "kneiterstrak" sta.Snap niet dat je zo kneitertje strak staan mooi vindt. Te veel van het goeie is echt niet meer leuk man, compleet naar de kloten ben je dan.
Dat lijkt mij ook geen pretje, alleen komt het zelden voor dat ik "kneiterstrak" sta.Snap niet dat je zo kneitertje strak staan mooi vindt. Te veel van het goeie is echt niet meer leuk man, compleet naar de kloten ben je dan.
@Bas heeft gewoon gelijk hoor, het is niet voor niks dat Mercedesz zijn posts heeft verwijderd.
Mensen, kappen nu met het gebitch. Dit is echt nergens voor nodig. Geldt voor zowel @Mercedesz als voor @Bas als voor @MelissaChanelNo1. Een waarschuwing bij deze. Hou de sfeer een beetje prettig a.u.b. En ik heb net m’n huis schoongemaakt dus ik zie het niet echt zitten om vandaag ook nog grote-topic-schoonmaak op de planning te zetten.
Zo, net met een bak popcorn op schoot dit topic doorgelezen lol.![]()
Ik zou mijn posts ook verwijderen als ik alleen maar word aangevallen voor niets. Hij gaf gewoon advies om er mee te stoppen en in plaats van speed een joint nemen. Wiet is veel minder schadelijk voor je en mijn vriend heeft door het blowen ook zijn verslaving van coke weten te stoppen door de coke weg te leggen en in plaats daar van een joint te nemen. En ernstig last van je maag krijgen met pijngrens 8/10 kan zeker wel gevaarlijk zijn. Waarom is het dan zo gek als het niet uit te houden is de spoedeisende hulp te bellen? Dat is nog al logisch. @Bas geeft ook aan dat het nooit te laat is om met drugs te stoppen las ik net. Datvind ik wel een zeer domme reactie moet ik zeggen. @Bas hou gewoon een keer op met je negatieve reacties en lok niet steeds ruzies uit, want dat doe je. Laat iedereen en ga niet iemand uithangen die het allemaal zo veel beter weet.
Zo lok je het zelf ook wel een beetje uit hè. Aub even op letten. Ik lees niet alle posts op het forum, dus misschien dat Mercedesz hetzelfde heeft gedaan. Als ik dat zie zal ik hem daar ook op wijzen.Je bent niet alleen haha. Jammer dat @Mercedesz zijn reacties niet meer zichtbaar zijn anders had ik er chips & dips bijgenomen.
Discussies zijn er om meningen samen te voegen en naar realiteit te werken om zo feiten en waarheid te creeëren en achterhalen. discussies zijn wel goed zolang beide partijen maar met correcte standpunten komen en er daadwerkelijk een discussie inplaats van een water ballonen gevecht. ben trots op je command boven deze btw <3 en ja voor mij blijft het altijd lastig om gezellig te blijven dat is mijn vak. <3Precies! Dat is ook de reden. Ik heb gewoon geen zin in discussies die nergens naar toe leiden.
Het blijft voor sommige mensen nog steeds lastig om de sfeer prettig te houden en dat is jammer.
Dankjewel, dat je het even duidelijk maakt![]()
komt van alle kanten ook van die van ons mijn popcorn jonguh, <3 discussie komt van 2 kanten niet 1@Mercedesz je bent anders altijd bij de eersten om discussies en sfeer op te fokken plus dat je dingen zegt die helemaal uit de context van het topic getrokken worden...
komt van alle kanten ook van die van ons mijn popcorn jonguh, <3 discussie komt van 2 kanten niet 1daarom kan je nooit de 1e beschuldigen maar alleen beide.
( tenzij de discussie natuurlijk voorbij is lol )
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."