#1
Hallo iedereen,
ik zit toch ergens mee en voordat ik alarm wil slaan vroeg ik mezelf af of andere dit ook ervaren.. om gebruik nu zo ongeveer 3 jaar drugs, op feestjes mee begonnen zo en dan en nu de coronatijden doe ik dit thuis met vrienden ook vaker. Ik pak eigenlijk altijd speed als we een weekend bij vrienden zitten. Sinds 2 weken geleden tijdens speed gebruik kreeg ik enorm veel pijn aan m’n borst, alsof er een band strak stond getrokken. Enorm benieuwd en kreeg het warm. Ook steken rondom m’n borst maar vooral een zeurende trekkend gevoel. Ook m’n linker arm begon dan te tintelen en m’n maagstreek was ook vervelend aan het doen. Dit trok na enkele uren weg nadat ik op bed ben gaan liggen al was dat ook niet prettig want wist me geen houding te geven. Door de weeks tijdens het werken kwam dit terug in die 5 dagen dat ik had gewerkt is dit 6 keer in vlagen terug gekomen en na het werk was het bijna niet te houden. Hierbij kwam dan bij m’n schouderblad tussen m’n schouder en nek een branderig zeurend gevoel op 1 plek met weer dat strak getrokken gevoel rondom m’n borst. 2 dagen daarna geen last meer gehad, nu sinds 2 dagen terug is dit weer aanwezig, zo erg dat ik naar de huisartsenpost ben geweest, die zei dat m’n hartslag te hoog was maar verder niks zag op dat moment alleen dat m’n borstspier overbelast was maar ik had al ruim een week niks meer gebruikt. , al vraag ik mezelf af hoe dit kan dat die niks zag. De pijn is er en moet mezelf in bedwang houden om niet in paniek te raken. Heb dit eerder nog nooit gehad en ik weet niet wat ik moet doen, moet ik naar de dokter gaan en vertellen over m’n speed gebruik wat ik af en toe doe of is dit een ander gevolg van iets ? Ik weet het momenteel echt niet want ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel eng vind om zoiets te moeten vertellen.. maar als dat nodig is houd het op en heb ik geen keus..
ik zit toch ergens mee en voordat ik alarm wil slaan vroeg ik mezelf af of andere dit ook ervaren.. om gebruik nu zo ongeveer 3 jaar drugs, op feestjes mee begonnen zo en dan en nu de coronatijden doe ik dit thuis met vrienden ook vaker. Ik pak eigenlijk altijd speed als we een weekend bij vrienden zitten. Sinds 2 weken geleden tijdens speed gebruik kreeg ik enorm veel pijn aan m’n borst, alsof er een band strak stond getrokken. Enorm benieuwd en kreeg het warm. Ook steken rondom m’n borst maar vooral een zeurende trekkend gevoel. Ook m’n linker arm begon dan te tintelen en m’n maagstreek was ook vervelend aan het doen. Dit trok na enkele uren weg nadat ik op bed ben gaan liggen al was dat ook niet prettig want wist me geen houding te geven. Door de weeks tijdens het werken kwam dit terug in die 5 dagen dat ik had gewerkt is dit 6 keer in vlagen terug gekomen en na het werk was het bijna niet te houden. Hierbij kwam dan bij m’n schouderblad tussen m’n schouder en nek een branderig zeurend gevoel op 1 plek met weer dat strak getrokken gevoel rondom m’n borst. 2 dagen daarna geen last meer gehad, nu sinds 2 dagen terug is dit weer aanwezig, zo erg dat ik naar de huisartsenpost ben geweest, die zei dat m’n hartslag te hoog was maar verder niks zag op dat moment alleen dat m’n borstspier overbelast was maar ik had al ruim een week niks meer gebruikt. , al vraag ik mezelf af hoe dit kan dat die niks zag. De pijn is er en moet mezelf in bedwang houden om niet in paniek te raken. Heb dit eerder nog nooit gehad en ik weet niet wat ik moet doen, moet ik naar de dokter gaan en vertellen over m’n speed gebruik wat ik af en toe doe of is dit een ander gevolg van iets ? Ik weet het momenteel echt niet want ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel eng vind om zoiets te moeten vertellen.. maar als dat nodig is houd het op en heb ik geen keus..