Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sam1999 zei: Hallo iedereen, ik zit toch ergens mee en voordat ik alarm wil slaan vroeg ik mezelf af of andere dit ook ervaren.. om gebruik nu zo ongeveer 3 jaar drugs, op feestjes mee begonnen zo en dan en nu de coronatijden doe ik dit thuis met vrienden ook vaker. Ik pak eigenlijk altijd speed als we een weekend bij vrienden zitten. Sinds 2 weken geleden tijdens speed gebruik kreeg ik enorm veel pijn aan m’n borst, alsof er een band strak stond getrokken. Enorm benieuwd en kreeg het warm. Ook steken rondom m’n borst maar vooral een zeurende trekkend gevoel. Ook m’n linker arm begon dan te tintelen en m’n maagstreek was ook vervelend aan het doen. Dit trok na enkele uren weg nadat ik op bed ben gaan liggen al was dat ook niet prettig want wist me geen houding te geven. Door de weeks tijdens het werken kwam dit terug in die 5 dagen dat ik had gewerkt is dit 6 keer in vlagen terug gekomen en na het werk was het bijna niet te houden. Hierbij kwam dan bij m’n schouderblad tussen m’n schouder en nek een branderig zeurend gevoel op 1 plek met weer dat strak getrokken gevoel rondom m’n borst. 2 dagen daarna geen last meer gehad, nu sinds 2 dagen terug is dit weer aanwezig, zo erg dat ik naar de huisartsenpost ben geweest, die zei dat m’n hartslag te hoog was maar verder niks zag op dat moment alleen dat m’n borstspier overbelast was maar ik had al ruim een week niks meer gebruikt. , al vraag ik mezelf af hoe dit kan dat die niks zag. De pijn is er en moet mezelf in bedwang houden om niet in paniek te raken. Heb dit eerder nog nooit gehad en ik weet niet wat ik moet doen, moet ik naar de dokter gaan en vertellen over m’n speed gebruik wat ik af en toe doe of is dit een ander gevolg van iets ? Ik weet het momenteel echt niet want ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel eng vind om zoiets te moeten vertellen.. maar als dat nodig is houd het op en heb ik geen keus.. Klik om te vergroten... Niet panikeren hartslag meter instaleren op je telefoon kijken hoe je hart slaat op hetzelfde ritme de hele tijd en niet extreem vlug is het waarschijnlijk gewoon een verkramping van je spier en dat voelt alsof je hart steken krijgt heb ik veel, door dat je spieren opspannen en je niet relaxt zit.. Ik lig dan meestal even en een spierontspanner daarna is last weg.. 1 ste keer ik dat had was ik ook in paniek.. Maar je daar niet op focussen of je voelt nog ergere dingen.. Komt wel goed. Als je lichaam aangeeft dat je op bent stop dan als je niet op je gemak bent. Naarmate de tijd leer je je lichaam wel kennen.."
"Wat is de reden van jullie gebruik? Ik vond het in het begin superleuk om te snuiven tijdens het uitgaan en kon me niet voorstellen dat mensen dat alleen thuis wilden doen.. Daarna begon dat ook thuis en wou ik liever thuis met vrienden zijn.. Had veel nood aan gezelschap, nu base ik en liefst thuis of bij mijn vertrouwde vrienden, maar dan zeggen we ook helemaal niets tegen elkaar.. Nu als iemand op bezoek komt, heb ik na een kwartier dat ik nerveus kom van hun gebabbel en word ik echt kwaad. Zou iemand buiten gooien uit mijn huis.. Dus liefst alleen nu. Begrijp gewoon niet goed hoe dat zo is kunnen veranderen. Vroeger giga sociaal, en nu liefst alleen. Ook heb ik als ik nu een lijn snuif wat ik vroeger soms 7gram kon wegwerken, ik nu 1 lijn moet snuiven en ik super nerveus kom erva'n.. Dan moet ik basen om te kalmeren.. Nou ben benieuwd naar jullie verhaal. 😊 Iemand die alleen zit te genieten maat toch ergens een gesprek wil voeren 😂 groetjesssss ❄️❄️🚬🧴🕯️🔞"
"ricorieks zei: wou nog even toevoegen dat ik op bijna de zelfde wijzen op dit forum begonnen was ,kon niet eens normaal typen zo erg als ik me eerste posts terug lees lezen en spreken met mensen hier heeft me ook zeker geholpen niet direct in me prive leven maar onbewust in het achterhoofd heb ik tog juiste beslissingen genomen die als dit forum er niet was ik mischien verkeerd had genomen bij deze mag een dankje wel drugforum zeker op zijn plaats zijn .. bij deze ❤️ Klik om te vergroten... Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de steun die ik hier nu aan jullie heb gehad. Het is hartverwarmend. Nu, ik heb de stap gezet om me terug laten opnemen. ❤️"
"Zie vraag hehz"
"Wat wil dit zeggen als de coke al keihard word na het verwijderen van de ammo zelf zonder dat je echt moest roeren. Wel heel mooi wit maar als ik het rook word ik enorm emotioneel en krijg ik een heel hoge hartslag"
"Hallo, Sinds enkele dagen smaakt mijn coke iedere keer echt niet lekker meer. Kan dit komen doordat mijn lepels allemaal roest hebben geweest en ik dit heb afgekuist gewoon dat die lepel afgeeft ofzo? Is soms zo erg dat ik moet kokhakzen. Of is dat gewoon omdat ik het frequent doe. Mijn slijmen zijn ook allemaal bruinig ligt dit mss daar aan.. Thanks voor de hulp"
"Bedanktt"
"Kdmspi zei: Nu zit ik even in een moeilijke periode en nu periodes vn 2 dagen met 1 dag rust meestal maar dan toch in die 2 dagen iedere keer 8 bolletjes vn 0.7.. Heb ook niet veel effect meer zelf niet na dat ik echt veel heb opgelegd. En dit nu al 3 weken aan een stuk.. Dus ongv 4 à 5 dagen in een week dat ik gebruik... Weet het is veel maar heb me terug aangemeld op opgenomen te worden. Klik om te vergroten... @HierEnDaarEenFuifje"
"Kdmspi zei: Nu zit ik even in een moeilijke periode en nu periodes vn 2 dagen met 1 dag rust meestal maar dan toch in die 2 dagen iedere keer 8 bolletjes vn 0.7.. Heb ook niet veel effect meer zelf niet na dat ik echt veel heb opgelegd. En dit nu al 3 weken aan een stuk.. Dus ongv 4 à 5 dagen in een week dat ik gebruik... Weet het is veel maar heb me terug aangemeld op opgenomen te worden. Klik om te vergroten... @hieren HierEnDaarEenFuifje zei: Ik denk je hier al antwoord geeft op je eigen vraag.. Klik om te vergroten... Maar ik begrijp dan niet dat ik een vriend hebt die rookt al 10 jaar bijna iedere dag die heeft daar geen last van? Ook moet ik enorm veel boeren laten als ik base.. Snap ook nie hoe dat komt"
"CuriousExplorer zei: Dus op 2 dagen neem je 8 (bolletjes) x 0,7 (gram) = 5,6gr? Of ik lees verkeerd? Klik om te vergroten... De laatste dagen wel.. Alst soms kiet meer is"