Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBarstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

Barstende koppijn door teveel amfetamine, wat moet ik doen? Naar spoed gaan?

176 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan zeg ik nu:
Tanden op elkaar! Houd vol!
Ik kan het ook....dus jij ook!
Je zult het zeker af en toe moeilijk gaan krijgen, zet het hier maar neer op DF....daar krijg je begrip en peptalk van mensen, die weten wat je doormaakt...schrijf het van je af!

Sterkte en alle succes!
M

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
Mevrouw Pløp
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik
De Zandman zei:
Dan zeg ik nu:
Tanden op elkaar! Houd vol!
Ik kan het ook....dus jij ook!
Je zult het zeker af en toe moeilijk gaan krijgen, zet het hier maar neer op DF....daar krijg je begrip en peptalk van mensen, die weten wat je doormaakt...schrijf het van je af!

Sterkte en alle succes!
Klik om te vergroten...
Weet niet of 'peptalk' het juiste woord is om in deze context te gebruiken :wink:

Maar @Fairflower heel veel succes met je langere opname! Ik hoop dat het je veel goeds gaat brengen ❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hee, idd peptalk heeft een dubbele betekenis, dat was me even ontgaan.
Anyway, ik bedoelde opbeurende gesprekken!
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is hier serieus begonnen, wenen, wenen, paniek paniek, angst angst. Heel overweldigend
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier ben ik dan...opnieuw a t begin van een ontwenning. Momenteel nog thuis.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Succes en sterkte!
Tanden op elkaar zetten en bijt je vast!
Houd vol, en gij kunt spinazie eten....
Houd je ons op de hoogte hoe het gaat?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sterkte
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fairflower zei:
Het is hier serieus begonnen, wenen, wenen, paniek paniek, angst angst. Heel overweldigend
Klik om te vergroten...
Ben je terug gevallen? Ik dacht dat je een opname zou krijgen? Vervelend voor je zeg
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had een korte opname. Daarna teruggevallen

Nu ook zware fysieke ontwenning
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fairflower zei:
Ik had een korte opname. Daarna teruggevallen

Nu ook zware fysieke ontwenning
Klik om te vergroten...
Succes meis.

Ik geloof in je, maar vergeet niet dat jij degene bent die moet begrijpen dat je de moeite waard bent om hierboven op te komen. In dit soort gevallen wil ik altijd graag mijn schouder uitlenen, maar weet ook wel dat ik helaas amper wat kan betekenen voor je. :redheart:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Houd vol! Na dag 3 wordt het langzaam beter!
Lichamelijk iig!
De geestelijke zaken, daar zul je aan moeten werken...
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dag 3. T is allemaal uit mijn bloed. 😠. Geen zakske meer waar een minipuntje nog aanhangt 😓.

Valt eigenlijk gerust mee hoor. T is al verleidelijker om te vergeten dat t MET eigenlijk helemaal niet ok was...

Maar ik houd vol!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gefeliciteerd alvast
Vanaf nu moet het elke dag een beetje beter gaan.. !
Keep on fighting against it!
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vind je echt super goed bezig, ben stiekem hartstikke trots op je. Je komt van ver dat je dit nu allemaal doet is echt super sterk van je!

Go on girl!!!! ❤️ 🍀
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
OT is de koppijn al verminderd?
Nu je niks meer neemt qua amfetamine, ( RESPECT!) zou je van die koppijn af moeten komen....
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey, ja, d'r koppijn is toen weg gegaan.

Maar...het is nikske te vroeg dat ik stop met die speed....heb 2 opgezwollen rode voeten waarvan de linkse al 2 dagen zeer pijnlijk...dat gaat vandaag iets beter, maar ga toch es naar de dokter. Zowel bij handen en voeten had ik dit regelmatig bij speedgebruik in combi met erg koud gevoel...nu houd t echter aan...

Gevaarlijk spul!!!!!!

Thx voor de steun, jullie. Big hug!!!
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goeiemorgen lieve mensen,

Ik zit met een probleem. Ik zou dus moeten recupereren van een paar weken gebruik waarbij ik ontzettend veel nachten doorhaalde.
Ik heb deze nacht weer amper 4 uur geslapen en inmiddels kan er geen amfetamine meer in mijn bloed zitten...
Ik zit en zat met een serieus slaapprobleem wat mede de oorzaak was van misbruik van pepmiddelen, eerst dus concerta.
Ondanks 25mg tranxene (neem ik liever niet en slechts heel zelden want ben verslaafd geweest aan benzo's) en een hele trazodone haalde ik maar 4 uur.

Toen ik opstond zag ik zo immens scheel dat t echt niet veilig was...dit heb ik wel vaker bij ontwenning, maar nu was t echt extreem en erger. Ik zag dingen minstens viervoudig I p v dubbel. (Viervoudig...hoe kan dat? Ik heb slechts 2 ogen. Soit).

Bijgevolg ben ik tegen 2 deuren geknald, tafeltje omgestoten enzo...

Maar...ik rook ook en binnenshuis, dit terug veranderen naar buiten is geen optie nu denk ik. Ik ga voorlopig moeten stoppen met roken....t was echt gevaarlijk. Sigaret paar keer laten vallen en t was moeilijk te weten welke van de 4 asbakken de juiste was...

Omdat ik me dus echt nauwelijks of eerder niet kon redden, nam ik na een tijd een concerta en die nam het scheelkijkprobleem gelukkig weg...

Ik denk dat er me nog een stevige periode recuperatie voor de boeg staat qua vermoeidheid. Maar hoe in godsnaam als je niet goed of nauwelijks slaapt? Trager dan...en rusten zou 70 procent zo goed zijn als slapen, dus veel rusten.

Ik merk wel dat ik nu al effe dacht "zou ik geen concerta gaan bijhalen?". Dus hier komt een eerste serieuze trigger voor herval: mijn slaapproblemen en de vermoeidheid erdoor... Oppassen geblazen dus!

Slaapproblemen heb ik al jarenlang en weet hulpverlening geen raad mee.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Big hug 4 you! Doorzetten nu!
Stoppen met roken op dit moment zou ik even in de parkeermodus zetten.
Teveel tegelijk is geen goed idee.
Eerst het een, daarna het ander.

Qua insomnia zou je aan je arts kunnen voorleggen, om zolpidem icm quetiapine te nemen.
Zolpidem is een goed en vrij modern slaapmiddel , en de quetiapine legt het piekermolentje stil...als je last krijgt van rusteloze benen, neem je een beetje sifrol.
Ikzelf heb ook al mijn hele leven slaapproblemen, en deze medicijnen helpen mij toch aan wat uurtjes slaap.
Alleen de verdomde nachtmerries, die maken dat ik nogal eens wakker word, drijfnat van het zweet....

Overweeg deze medicatie maar eens!
Uiteraard iov je ha
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, doorzetten...

Maar de concerta is uitgewerkt en t scheel kijken begint terug...echt niet plezant en wreed onhandig.

Zolang ik hier de boel niet in de fik steek blijf ik idd liefst nu nog effe roken.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb je een mogelijkheid dat je iemand kunt vragen om bij je te blijven? Vraag het gewoon. Als dat echt niet kan. Dan toch misschien huisartsenpost bellen kijken wat er voor mogelijkheden zijn.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."