#1
Dan zeg ik nu:
Tanden op elkaar! Houd vol!
Ik kan het ook....dus jij ook!
Je zult het zeker af en toe moeilijk gaan krijgen, zet het hier maar neer op DF....daar krijg je begrip en peptalk van mensen, die weten wat je doormaakt...schrijf het van je af!
Sterkte en alle succes!
Tanden op elkaar! Houd vol!
Ik kan het ook....dus jij ook!
Je zult het zeker af en toe moeilijk gaan krijgen, zet het hier maar neer op DF....daar krijg je begrip en peptalk van mensen, die weten wat je doormaakt...schrijf het van je af!
Sterkte en alle succes!