Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeschrijf je kater

Beschrijf je kater

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb van zaterdag 13:00 tot zondag 23:00 pep gebruikt (zowel een bom als lijnen), sloten drank naar binnen gewerkt, en af een toe een 200mg lijn ket. Gister dacht ik mwa het gaat wel, waarschijnlijk was het na-stimulatie.

Voel me nu onzeker, extreem veel zelfreflectie en andere negatieve gedachtes. Ondanks de valium. Geen fysieke energie. Het idee dat mensen me verachten, word constant verkracht door mijn gedachten.

Entertain me met jullie ellendige after doorhaal dagen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beschrijf je kater
Klik om te vergroten...
Ik had vroeger een witte kat met zwartgrijze vlekken, en daarna kregen we een zwarte kater die helaas snel is overleden.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geelzuchter zei:
Entertain me met jullie ellendige after doorhaal dagen.
Klik om te vergroten...
Jij sadist 👍🏻

Ik ben de dagen na drugs erg neerslachtig. Ik geniet niet van het leven en zou dan soms wel dood willen. Gewoon tegen het verkeer inrijden met mijn ogen dicht ofzo. ‘Call of the void’ noem je dat en daar heb ik dan veel last van. Als ik een nacht niet slaap dan heb ik dit wel een week.

Dit heb ik niet na psychedelica, dan is er niks aan de hand, hooguit moe door de intense ervaring. En na drank de volgende dag geen energie en misselijk. Maar ik drink zelden.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die ene zei:
Ik ben de dagen na drugs erg neerslachtig. Ik geniet niet van het leven en zou dan soms wel dood willen. Gewoon tegen het verkeer inrijden met mijn ogen dicht ofzo. ‘Call of the void’ noem je dat en daar heb ik dan veel last van. Als ik een nacht niet slaap dan heb ik dit wel een week.
Klik om te vergroten...
‘Kom laten we drugs gebruiken’, zo veel fun. 😂
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Druktemaker zei:
‘Kom laten we drugs gebruiken’, zo veel fun. 😂
Klik om te vergroten...
Let’s do drugs they said. It will be fun they said.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Ik had vroeger een witte kat met zwartgrijze vlekken, en daarna kregen we een zwarte kater die helaas snel is overleden.
Klik om te vergroten...
Hahaha hou op hoor.

wel sneu voor die zwarte kater overigens, arm beestje
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Druktemaker zei:
Hahaha hou op hoor.

wel sneu voor die zwarte kater overigens, arm beestje
Klik om te vergroten...
Wat trouwens wel apart is, hij is overleden aan de geelzucht (jaundice), en de topic starter heet geelzuchter. Waar vind je tegenwoordig nog dit soort symmetrie in het leven?
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Wat trouwens wel apart is, hij is overleden aan de geelzucht (jaundice), en de topic starter heet geelzuchter. Waar vind je tegenwoordig nog dit soort symmetrie in het leven?
Klik om te vergroten...
Kan geen toeval zijn, als ie maar niet naar ons zucht.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ik had vroeger een witte kat met zwartgrijze vlekken, en daarna kregen we een zwarte kater die helaas snel is overleden.
Klik om te vergroten...

Die ene zei:
Let’s do drugs they said. It will be fun they said.
Klik om te vergroten...

Ps, wel sneu voor de kat inderdaad.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
I don't always have katers, but when I do...
kots ik letterlijk de hele dag de wc onder. Van het moment dat ik wakker word tot ik ga slapen... Gebeurt me gelukkig maar enkele keren per jaar.

Heb ook nooit echt een drugsskater, niet bewust, ook niet van M. Maar gebruik ook alleen recreatief en nooit heul veul..

Sterkte met jouw kater! Het wordt vanzelf weer weekeind!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aanwezig.
Ik heb het al eens gezegd en doe het nog eens.
250mg pep levert mij een grotere kater op dan 2500mg 3mmc deed.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb vaak na pep wel een redelijke kater dat ik de maandag lichamelijk kapot ben, maar dat is dan ook na en nacht plus dag doorgaan 😬. Als ik snachts nog zou slapen zijn mijn katers wel een stuk minder erg, maar dat ik dat heb meegemaakt is wel een tijdje geleden.. geestelijk heb ik er ook wel een beetje last van, maar vaak alleen als ik net stop op de dag zelf.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb altijd een vreselijke come down van pep. Als het uitwerkt komen altijd negatieve gedachten, schuldgevoel, m'n geweten gaat spreken. Ik ga opzien tegen de komende week. Meestal ga ik ook huilen. Je wordt gewoon ook een beetje labiel van het slaapgebrek. De laatste keer dacht ik zelfs 'ik wil dood', terwijl ik heus niet dood wil en het echt niet serieus was. Later op de zondag, als ik in de ochtend ben gestopt met snuiven, dan neem ik een benzo, om wat rustig te worden. En op tijd naar bed.
Mede hierom doe ik nog maar een paar keer per jaar een nachtje pep.

Het is omdat je dopamine level beneden baseline is. Dan voel je je gewoon kut! De gedachten en gevoelens zijn puur daaraan te wijten.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
"Zijn poesjes ook goed? 😜"

Zonder gekheid! Met pep voel ik me wat leeg de volgende dag na gebruik, alsof je iets zeer intensiefs hebt gedaan waar je de volgende dag rust van moet hebben. Maar dat is die volgende dag dan wel weer over.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natozlato zei:
Ik heb altijd een vreselijke come down van pep. Als het uitwerkt komen altijd negatieve gedachten, schuldgevoel, m'n geweten gaat spreken. Ik ga opzien tegen de komende week. Meestal ga ik ook huilen. Je wordt gewoon ook een beetje labiel van het slaapgebrek. De laatste keer dacht ik zelfs 'ik wil dood', terwijl ik heus niet dood wil en het echt niet serieus was. Later op de zondag, als ik in de ochtend ben gestopt met snuiven, dan neem ik een benzo, om wat rustig te worden. En op tijd naar bed.
Mede hierom doe ik nog maar een paar keer per jaar een nachtje pep.

Het is omdat je dopamine level beneden baseline is. Dan voel je je gewoon kut! De gedachten en gevoelens zijn puur daaraan te wijten.
Klik om te vergroten...
Ik heb nooit een mentale comedown van pep, enkel lichamelijk.
Maar pfoe, wat jij beschrijft zou voor mij een reden zijn om nooit nog pep te nemen 😬
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb vooral katers van coke en drank of cathinones. Maar dat komt met name ook door het lange doorgaan. Van een avondje mdma, zeker als in de comedown wat ket genomen wordt, heb ik het tegenovergestelde en ben ik een aantal dagen vrolijker dan normaal
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Ik heb nooit een mentale comedown van pep, enkel lichamelijk.
Maar pfoe, wat jij beschrijft zou voor mij een reden zijn om nooit nog pep te nemen 😬
Klik om te vergroten...
Ja, het is ook van de zotte eigenlijk. Daarom dat ik het nauwelijks nog doe. Ik denk ook dat het aan de hoeveelheid ligt. Ik neem geen puntjes, maar lijnen. Ik heb de gemiddelde hoeveelheid een keer gewogen, wat er in een nacht doorheen gaat, en dat was tussen de 150 en 200 mg. Zo extreem is dat ook weer niet. Als we bij vrienden op bezoek zijn, zie ik ze alleen maar puntjes nemen, uit zo'n flesje. Dan gebruik je een pak minder, lijkt me.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natozlato zei:
Ja, het is ook van de zotte eigenlijk. Daarom dat ik het nauwelijks nog doe. Ik denk ook dat het aan de hoeveelheid ligt. Ik neem geen puntjes, maar lijnen. Ik heb de gemiddelde hoeveelheid een keer gewogen, wat er in een nacht doorheen gaat, en dat was tussen de 150 en 200 mg. Zo extreem is dat ook weer niet. Als we bij vrienden op bezoek zijn, zie ik ze alleen maar puntjes nemen, uit zo'n flesje. Dan gebruik je een pak minder, lijkt me.
Klik om te vergroten...
Gebruik quasi wat jij gebruikt.
Ik zou het niet willen
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdens het doorhalen voel ik me nooit neerslachtig, moe of para. Ik blijf gezellig en euforisch ook nog na 40+ uur wakker. Denk dat ik slechts 150-200mg snuif, de laatste lijn tussen 6 en 10 uur sochtends en daarna alleen nog maar downers. Drink veel water, neem multivitamine tabletten en eet tussendoor. Pas nadat ik geslapen heb doet alles zeer en ben ik bang dat ik iets verkeerds heb gedaan of gezegd en ben ik fysiek compleet uitgeput. Maarja je kan niet eeuwig blijven feesten/chillen en aan alles komt een eind, ook al knallen sommige maten van mij 3-4 dagen per week door zonder paniek, twijfels of misere daarna. Vandaag tijdens etenstijd was ik pas weer een beetje oke. Elk mens is verschillend, ik hoef geen eens dopaminegebrek te ondergaan om me kut te voelen dus das ook al een verschil
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tellen alleen pep katers of ook van de crystal meth?

De kater na het slammen was namelijk echt vreselijk. Mentaal. Wat een horror!

Dat had ik na het roken zo nog niet meegemaakt.

Dat depressieve gevoel van v-e-r-l-o-r-e-n zijn... en die paranoide 'beelden' van Thugs (al die nieuwe immigranten met tulbanden in Amsterdam helpen niet echt) en in zwarte pijen geklede leden van een Satanische sekte maakten me dol. Dan was er ook nog het beeld van een soort duivelse liliputters in jaren dertig kleding die met zijn allen in een soort Ford T rondreden... een soort Hammer Horror.

Wat een prijs voor de meth high!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."