#1
Ik had vroeger een witte kat met zwartgrijze vlekken, en daarna kregen we een zwarte kater die helaas snel is overleden.
Let’s do drugs they said. It will be fun they said.
Ps, wel sneu voor de kat inderdaad.
Ik had vroeger een witte kat met zwartgrijze vlekken, en daarna kregen we een zwarte kater die helaas snel is overleden.
Let’s do drugs they said. It will be fun they said.
Ik heb nooit een mentale comedown van pep, enkel lichamelijk.Ik heb altijd een vreselijke come down van pep. Als het uitwerkt komen altijd negatieve gedachten, schuldgevoel, m'n geweten gaat spreken. Ik ga opzien tegen de komende week. Meestal ga ik ook huilen. Je wordt gewoon ook een beetje labiel van het slaapgebrek. De laatste keer dacht ik zelfs 'ik wil dood', terwijl ik heus niet dood wil en het echt niet serieus was. Later op de zondag, als ik in de ochtend ben gestopt met snuiven, dan neem ik een benzo, om wat rustig te worden. En op tijd naar bed.
Mede hierom doe ik nog maar een paar keer per jaar een nachtje pep.
Het is omdat je dopamine level beneden baseline is. Dan voel je je gewoon kut! De gedachten en gevoelens zijn puur daaraan te wijten.
Ja, het is ook van de zotte eigenlijk. Daarom dat ik het nauwelijks nog doe. Ik denk ook dat het aan de hoeveelheid ligt. Ik neem geen puntjes, maar lijnen. Ik heb de gemiddelde hoeveelheid een keer gewogen, wat er in een nacht doorheen gaat, en dat was tussen de 150 en 200 mg. Zo extreem is dat ook weer niet. Als we bij vrienden op bezoek zijn, zie ik ze alleen maar puntjes nemen, uit zo'n flesje. Dan gebruik je een pak minder, lijkt me.Ik heb nooit een mentale comedown van pep, enkel lichamelijk.
Maar pfoe, wat jij beschrijft zou voor mij een reden zijn om nooit nog pep te nemen 😬
Gebruik quasi wat jij gebruikt.Ja, het is ook van de zotte eigenlijk. Daarom dat ik het nauwelijks nog doe. Ik denk ook dat het aan de hoeveelheid ligt. Ik neem geen puntjes, maar lijnen. Ik heb de gemiddelde hoeveelheid een keer gewogen, wat er in een nacht doorheen gaat, en dat was tussen de 150 en 200 mg. Zo extreem is dat ook weer niet. Als we bij vrienden op bezoek zijn, zie ik ze alleen maar puntjes nemen, uit zo'n flesje. Dan gebruik je een pak minder, lijkt me.
Beelden? In je fantasie bedoel je?Tellen alleen pep katers of ook van de crystal meth?
De kater na het slammen was namelijk echt vreselijk. Mentaal. Wat een horror!
Dat had ik na het roken zo nog niet meegemaakt.
Dat depressieve gevoel van v-e-r-l-o-r-e-n zijn... en die paranoide 'beelden' van Thugs (al die nieuwe immigranten met tulbanden in Amsterdam helpen niet echt) en in zwarte pijen geklede leden van een Satanische sekte maakten me dol. Dan was er ook nog het beeld van een soort duivelse liliputters in jaren dertig kleding die met zijn allen in een soort Ford T rondreden... een soort Hammer Horror.
Wat een prijs voor de meth high!
Klinkt een beetje als waanbeelden, gepaard met wakker zijn. Die kunnen heel realistisch zijn. Maar wat hij beschrijft is wel echt extreem.Beelden? In je fantasie bedoel je?
Ik vermoed dat hij dit ziet met z'n ogen dicht, als dagdromen. Lijkt me ook echt onplezierigKlinkt een beetje als waanbeelden, gepaard met wakker zijn. Die kunnen heel realistisch zijn. Maar wat hij beschrijft is wel echt extreem.
Klinkt niet leuk, nee.Ik vermoed dat hij dit ziet met z'n ogen dicht, als dagdromen. Lijkt me ook echt onplezierig
Soort van, het waren geen echte hallucinaties, maar ze waren een stuk sterker dan dagdromen.Beelden? In je fantasie bedoel je?
Als ik doorgegaan was met gebruiken had ik misschien gedacht dat het echt was. Nu had ik alleen het idee.Klinkt een beetje als waanbeelden, gepaard met wakker zijn. Die kunnen heel realistisch zijn. Maar wat hij beschrijft is wel echt extreem.
Met open ogen waren de ideeen er ook.Ik vermoed dat hij dit ziet met z'n ogen dicht, als dagdromen. Lijkt me ook echt onplezierig
Dit schijnt met meth normaal te zijn.Klinkt niet leuk, nee.
Ik heb ooit extreem realistische waanbeelden gezien door chronisch slaaptekort. Maar toen was ik er heilig van overtuigd dat het echt was. En het engste was toen ik niet meer wist of ik droomde of dat ik wakker was. Ik had een korte termijn geheugen van ongeveer 5 minuten, en ik werd steeds keer op keer wakker op andere plaatsen waar ik geen idee had hoe ik daar kwam. Dat was een van de engste dingen die ik ooit heb meegemaakt.Als ik doorgegaan was met gebruiken had ik misschien gedacht dat het echt was. Nu had ik alleen het idee.
Dat is wat er naar verluid gebeurt met meth gebruikers, hoewel ik dat van het beperkte kortetermijngeheugen in hun verhalen niet opgemerkt heb.Ik heb ooit extreem realistische waanbeelden gezien door chronisch slaaptekort. Maar toen was ik er heilig van overtuigd dat het echt was. En het engste was toen ik niet meer wist of ik droomde of dat ik wakker was. Ik had een korte termijn geheugen van ongeveer 5 minuten, en ik werd steeds keer op keer wakker op andere plaatsen waar ik geen idee had hoe ik daar kwam. Dat was een van de engste dingen die ik ooit heb meegemaakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."