Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed in de wasmachine

Speed in de wasmachine

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het al lastig om de geur van speed en wasmiddel uit elkaar te houden. Ik zou nooit meer een shirtje kunnen aantrekken, zonder te denken dat ik speed gebruik..

Ik zou lekker nieuwe halen, kost toch geen drol!
W
Wank.wankerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, mij pakje speed is een rondje meegegaan in de wasmachine. Valt dit nog te gebruiken of weggooien?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zou lekker nieuwe halen..
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
je kunt het volgens mij best nog gebruiken hoor, gewoon drogen. ik weet niet of alles nog in een zakje zit?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wank.wanker zei:
Hallo, mij pakje speed is een rondje meegegaan in de wasmachine. Valt dit nog te gebruiken of weggooien?
Klik om te vergroten...
Weggooien.
P
PowerPlantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het in een sealtje zat weggooien als het in gripzakje zat go for it :handok1:
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nogal een omslachtige manier om je speed met waspoeder te versnijden. :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Fresh nosso waddup 😎
Klik om te vergroten...

Hoef je niet meer te spoelen 👌.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#9
Proxima zei:
Nogal een omslachtige manier om je speed met waspoeder te versnijden. :wink:
Klik om te vergroten...
Idem.

Je kan gewoon wassen met Aceton.😋


OT:
Zat het in een gripzakje in je broek oid? Een pakkie zou ik zowieso weggooien. Het gripzakje ligt eraan, zat die goed dicht en was die nog droog.
Was het nog veel gr? Dan zou je, mocht het nog droog zijn in een dicht gripzakje alsnog wassen met aceton.

In alle andere gevallen weggooien!
W
Wank.wankerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Juun zei:
Idem.

Je kan gewoon wassen met Aceton.😋


OT:
Zat het in een gripzakje in je broek oid? Een pakkie zou ik zowieso weggooien. Het gripzakje ligt eraan, zat die goed dicht en was die nog droog.
Was het nog veel gr? Dan zou je, mocht het nog droog zijn in een dicht gripzakje alsnog wassen met aceton.

In alle andere gevallen weggooien!
Klik om te vergroten...
Mwaa was 1,5g in een packie dus weg ermee
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit is toch ook gewoon een manier van je speed schoonmaken? Ik zou het laten testen, want misschien heb je nu hele goede speed!


Spoiler
:tonguewink: :tonguewink:
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gezien de waarde van speed: bespaar jezelf de moeite om speed te redden die mogelijk vermengd is met andere stoffen vanuit de wasmachine. Haal gewoon nieuwe.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het direct zou weggooien. Beetje testen en als het oké voelt, prima. 😬
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het direct zou weggooien. Beetje testen en als het oké voelt, prima. 😬
Klik om te vergroten...

Als de dealer zonder zit of niet bereikbaar is : JA 🤣
Als ik meteen om nieuwe kan : NEE 🤣
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Als de dealer zonder zit of niet bereikbaar is : JA 🤣
Als ik meteen om nieuwe kan : NEE 🤣
Klik om te vergroten...
True! Alsnog zou ik even testen… 😛
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
True! Alsnog zou ik even testen… 😛
Klik om te vergroten...

Sowieso straks ruikt je neus 3 dagen naar Dash.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Sowieso straks ruikt je neus 3 dagen naar Dash.
Klik om te vergroten...
Fresh nosso waddup 😎
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#18
Witte neus.

Wast een berg,
snuift een beetje.
Klik om te vergroten...
f
fantomasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou is speed al niet zo heeeel gezond, ik zou het er toch zeker niet op wagen om het nog te proberen. Ik zou trouwens ook nog een keer een heet wasprogramma op 90 graden ofzo aanzetten zodat alle overgebleven speed uit de machine gewassen wordt. Ik heb ooit wat wiet in de mijn broekzak laten zitten en zat een week met stinkende was. Gelukkig moest ik kort daarna een nieuwe wasmachine kopen omdat de oude kapot was. Blijft altijd een dure aankoop zo’n ding, ik zou het liever ergens anders aan uitgeven:wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
fantomas zei:
Ik had dezelfde situatie
Klik om te vergroten...
En toen, En toen, En toen, En toen, En toen, En toen, En toen, En toen, En toen, En toen, En toen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."