Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben er mee bezig ))))"
"Snot aap zei: Zo we zijn nu 2 weken verder en ik ben alweer anders gaan denken over ghb.... Om te beginnnen over hoe het die middag/avond is afgelopen: tja, precies het zelfde als de keer daarvoor 23.00 3.5ml en vervolgens rond 3.00 uur wakker geworden en de laaste dosis genomen en vervolgens gewoon gaan werken om 7.00 en het was een regular monday na een nachtje overslaan m.a.w je skipt gewoon 1 dagje speed dip en savonds optijd na bed en dinsdags gewoon weer voor 99% goed te pas Vorig weekend heb ik niks gebruikt en ook geen carvings erna verder ofzo maar nu heb ik dit weekend dus wel weer gebruikt want er stond weer eens een feestje op de planning. toevallig wist ik dat een paar maten een nachtje aan het doorhalen waren en aangezien ik optijd wakker was ben ik er maar ff bij gaan zitten iets na 10.00 smorgens om alvast "warm" te worden want ik werd om 11.00 alweer opgehaald. Hele feest doorgenomen daarna door na de after tot 6.00 daarna geen speed meer genomen en vervolgens de dip "weer" opvangen met g de hele zondag en om 0.30 laatste dosis genomen en vervolgens 5.00 wakker geworden.... aangezien ik 6 uur eruit moest was bijnemen ook geen optie meer dus heb dat ook maar niet gedaan, vervolgens de regular monday maar nu met extreem veel gapen? Toen ik thuis kwam was ik ook aardig kapot maarja morgen wordt beter..... dus niet! Noway dat ik ook maar een seconde kon slapen hoor! Begreep er niks van en heb ook niet direct een link gelegd met ontwennings verschijnselen? Ik heb dus tussende 60-70ml weggewerkt in 38 uur tijd, ik was van mening dat je het 1 a 2 weken 24/7 moest gebruiken om dat te krijgen? maar na wat speurwerk op het internet ben ik dus niet de enigste die dat al overkomen is? Heb verder de hele dag niks gemerkt van afkickverschijnselen? Pas toen ik ik bed lag had ik echt zo iets van wtf is dit dan? Het spreekt natuurlijk voor zich dat ik nu echt pas zwaar na de kloten ben maarja dat zal dus voornamelijk slaaptekort zijn aangezien ik maar 4 uurtjes geslapen heb sinds zaterdag.... Dit gaat mij dus nooit meer gebeuren! Het leuke van g is het wauzen zonder kater dat ging deze keer dus niet op! Heb al besloten tot oudjaarsdag geen g meer te gebruiken en als ik het nog ooit weer doe een max van 24 uur. Schrik hier aardig van dat het al zo snel kan gaan? Volgens mij behoor ik ook tot de groep mensen die al heel snel afhankelijk kan worden van de g? Vraag mij af wat er gebeurt zou zijn als ik nog eens 12/24 uur langer had gebruikt? Niet dat ik dat snel gedaan zou hebben maarja toch..... Log in om Sweet Bonanza Meer mensen bekend met de zelfde slapeloosheid na een ghb binge? Neem toch aan dat ik vanavond wel weer gewoon kan slapen? Klik om te vergroten... Succes daarmee"
"Red pill zei: Opoïden zijn een slippery slope en dan mag je nog blij zijn dat het tramadol is en geen sterke morfineachtige In de drugscene wordt wel eens gezegt dat heroïne de koningin der roesjes is, dat het vergelijkbaar met een duizend orgasmes is, dit is niet waar. Wat opiaten doen is ze maken je de meest comfortabele versie van jezelf, het is alsof je grootmoeder een dekentje om je heen doet en je in bed stopt toen je een klein kind was, waarna je cosy in slaap valt zonder zorgen in de wereld Dat is wat tramadol en andere opiaten doen maar het is bedrog en al die onzekerheden en zorgen en problemen waardoor je ernaar grijpt komen 2x zo hard terug je voelt jezelf oncomfortabeler en depressiever dan ooit plus een heftige ontwenning die dingen zullen alleen maar erger en erger worden naarmate je door blijft gaan ermee onze gids voor de best uitbetalende gokkasten vind Het is niet makkelijk om te stoppen maar het kan er alleen maar beter op worden als je stopt 👍🏻 En je misbruikt het dus stoppen is geen verkeerd idee... Vraag jezelf af kan ik dit nog voor de pijn blijven nemen of zal ik het blijven misbruiken? Klik om te vergroten... Ik ben het er volledig mee eens. Ik heb dit zelf meegemaakt"
"Als ik iets moet doen en mijn rug doet pijn... Ik kan wat wiet roken zodat mijn rug geen pijn doet en ik door kan gaan met mijn werk. Maar als ik eenmaal gerookt heb, heb ik geen zin meer om iets te doen... Worstelen met jezelf gaat altijd gepaard met een persoon ! Aan beide kanten..."
"Ben je tijdens het drinken of iets dergelijks in een andere stad beland? Vertel je verhalen De mijne is hier: Ik zat te drinken op de grens met België en vrienden en zo kwamen we in België terecht. En al tijdens mijn reizen in België ontdekte ik enkele van de mooiste en meest unieke plekjes. Link-It is een inspiratiebron voor reizigers die op zoek zijn naar nieuwe avonturen. Veel succes met het ontdekken van deze prachtige plekken!"
"Nou is speed al niet zo heeeel gezond, ik zou het er toch zeker niet op wagen om het nog te proberen. Ik zou trouwens ook nog een keer een heet wasprogramma op 90 graden ofzo aanzetten zodat alle overgebleven speed uit de machine gewassen wordt. Ik heb ooit wat wiet in de mijn broekzak laten zitten en zat een week met stinkende was. Gelukkig moest ik kort daarna een nieuwe wasmachine kopen omdat de oude kapot was. Blijft altijd een dure aankoop zo’n ding, ik zou het liever ergens anders aan uitgeven"