Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

Wat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

303 antwoorden
100 weergaven
18-5-2026
S
Smokeweed4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Indd, gewoon lekker chillen & 't liefst met een blowtje erbij, muziekje en een fles water :grin: Nu ook weer lekker aan 't computeren met me vanzelf kauwende kaken op mijn kaugompje hahah lekkerrrr hooor :hearteyes:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sex , zowel met een lekkere chick als solo (met behulp van een fleshlight dan :wink:)

Hardcore/Terror beluisteren en erop los gaan !
Praten en filosoferen of ook vooral : een trip down memory lane nemen, herinneringen bovenhalen dus ....
Op het internet surfen
G
GastBizarreLid
01-01-2024, 00:00
#3
(Als het warm weer is tenminste)

Nutteloze-doelloze en veel te lange wandelingen maken met een paar mensen en dan gewoon heel de tijd praten over vanalles en nog wat, muziekje & sigaret erbij en meer is er niet nodig voor mij! Tijdens die lange tochtjes leer je toch pas echt je vrienden door en door te kennen vind ik.. :smoke: :grin:

Grtz! :sunglasses:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
GastBizarre zei:
(Als het warm weer is tenminste)

Nutteloze-doelloze en veel te lange wandelingen maken met een paar mensen en dan gewoon heel de tijd praten over vanalles en nog wat, muziekje & sigaret erbij en meer is er niet nodig voor mij! Tijdens die lange tochtjes leer je toch pas echt je vrienden door en door te kennen vind ik.. :smoke: :grin:

Grtz! :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Je praat dan inderdaad over een heleboel dingen en je gaat er steeds ook enorm diep op in! Zo heb ik inderdaad mensen al beter leren kennen en een andere kant van hen gezien :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zit denk ik ook op een weinig gebruikte frequentie :(
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#6
clockcable zei:
Ik zit denk ik ook op een weinig gebruikte frequentie :(
Klik om te vergroten...

Je bent niet de enige :tongueout:
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Avondje uit je pan gaan bij Armin Only :mrgreen:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
op de pep op de sjanstour gaan is ook altijd geweldig
r
ridder.debartLid
01-01-2024, 00:00
#9
IK? THE SMACKER: knarsen op de tanden en de knauwen op de lippen, aan het slakkenkot zitten - partijtje 'looser at the bar' spelen, luiseteren naar Billy Ocean in een rode Honda Civic(automatik), noordwaarts gaan, langlaufen in Zwitserland, Mensen op de zenuwen werken met m'n geriddel en gesmack :rockband: .
Vandaag betrof het banana-S, dit is wel spek voor mijn bek. zit reeds 14 jaar in de sniffinbizznizzz, ben momenteel bezig met een kuur. Iedereen in mijn nabijheid wordt meegesleurd in een opwaartse spiraal van drank, S en geleuter. Waarom? Zal me worst wezen - SNUIVEEUUUH? WHITE POWDER.

you know i'm born to loose
and sniffing is for fools
but that's the way i like it, baby
i dont wanna live forever
and don't forget the dope man!
the ace of spades
the ace of spades

Te veel banana snuive, da kan fataal blijke
da's lijk in t kaske van den eletriek zeike


one day i fly away
Baltimore, Nevada, Arizona
i've seen it all


Gimme, gimme, gimme
Gimme some more
don't ask what for


My name is robby
i live on the second floor
I sniff anything
just don't ask me what it was
just don't ask me what it''s for


O kleine onooglijke witte korrels
zo vol van toverkracht
het labo schenkt u ons
Lazare zij geprezen


leef je leven
droom je dromen
hakke die baaren


de witte, 33
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alles in de gaten houden, elk hoekje in elk raam wat naar de straat gericht is, omdat daar misschien weleens de buurman met een verrekijker zou kunnen zitten! Te relax :beer:
Je snapt wel dat dat gewoon kut is als je, net als ik, tegenwoordig altijd heb dat alles de hele avond en nacht leuk is geweest en dat wanneer je uiteindelijk alleen in een stoel zit, je paranoia wordt. Iedere keer weer ellendig, maar heb het inmiddels dusdanig vaak meegemaakt dat ik het tegenwoordig vet vind om overal (we hebben een grote heg naast het huis staan waar ik dan iedere keer gedesillusioneerd naar kijk met een nuchtere blik the day after) in bomen en struiken patronen van gezichten in te verzinnen. Ik haal het soms in mn hoofd dat ze met een hartslagmeter aan de muur hangen. Terwijl die dingen (nog) niet eens bestaan! Meestal zuip ik me dan een stuk in de kraag want dan kan ik er nog om lachen, heb weleens "bewust" zo'n nacht meegemaakt, daar is politie bij geweest... eigenlijk niet goed, maar het is duivels spul. Als je net als ik niet meer wekelijks maar kwartaalderlijks gebruikt, kan niets op tegen de rush vaan goeie snaaaas. Wat dat spul kan is ongelofelijk. Zonder goede speed hadden we nu misschien zelfs wel de snelweg nie, want het masterplan om goede wegen te leggen en andere zaken cq infrastructuur, zijn bedacht door Adolf Hitler. En aangezien die gast iedere dag van een verse spuit pervitin (metamfetamine) werd voorzien door zijn arts, werd zn verstand iedere keer weer geboost om enerzijds geniale ideeën en anderzijds duivelse te bedenken. Het is de ziekste motherfucker ooit geweest op deze schriele aardbol, maar hij had zondermeer een hoog IQ. Hoog IQ + Snaas = Supermannenstylo jeweet
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ridder.debart zei:
IK? THE SMACKER: knarsen op de tanden en de knauwen op de lippen, aan het slakkenkot zitten - partijtje 'looser at the bar' spelen, luiseteren naar Billy Ocean in een rode Honda Civic(automatik), noordwaarts gaan, langlaufen in Zwitserland, Mensen op de zenuwen werken met m'n geriddel en gesmack :rockband: .
Vandaag betrof het banana-S, dit is wel spek voor mijn bek. zit reeds 14 jaar in de sniffinbizznizzz, ben momenteel bezig met een kuur. Iedereen in mijn nabijheid wordt meegesleurd in een opwaartse spiraal van drank, S en geleuter. Waarom? Zal me worst wezen - SNUIVEEUUUH? WHITE POWDER.

you know i'm born to loose
and sniffing is for fools
but that's the way i like it, baby
i dont wanna live forever
and don't forget the dope man!
the ace of spades
the ace of spades

Te veel banana snuive, da kan fataal blijke
da's lijk in t kaske van den eletriek zeike


one day i fly away
Baltimore, Nevada, Arizona
i've seen it all


Gimme, gimme, gimme
Gimme some more
don't ask what for


My name is robby
i live on the second floor
I sniff anything
just don't ask me what it was
just don't ask me what it''s for


O kleine onooglijke witte korrels
zo vol van toverkracht
het labo schenkt u ons
Lazare zij geprezen


leef je leven
droom je dromen
hakke die baaren


de witte, 33
Klik om te vergroten...


Zo te lezen gaat het goed met je :openmouth: :rolleyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Schrijven.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Schrijven, ik ook. Poetsen en feesten! Vooral feesten!
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#14
FORUMMENNNN!!! sometimes i love the DF, on speed i love it more :hearteyes: :hearteyes:
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gebruik het niet meer maar toch wel gamen, vooral Counter Strike source en Unreal Tournament 2004 / UT3. En dat speel ik overigens nog steeds als een idioot..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja verschilt per persoon denk ik.
Ik doe het zo min mogelijk omdat het nachten wakker zijn niet combineert met een studie.
Het opbreken viel bij mij wel mee, paar dagen wakker, anderhalve dag coma, zo'n soort cyclus.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Midden in de nacht, koptelefoontje in mijn versterker, en even gruwelijk lekker gitaarspelen.
Ja, en de hut opruimen en poetsen blijft ook zeer voldoenend. Wandelen met een lekker muziekje op.

Eigenlijk is het probleem met speed dat bijna alles tot een topactiviteit verheven kan worden. That's why it's so hard to stay off that shit.


Oh ja, en roken, heel veel roken.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Intoxicated zei:
That's why it's so hard to stay of that shit.
Klik om te vergroten...

Valt wel mee hoor.
In de meeste gevallen word je het vanzelf zat als die nachten door je te erg opbreken. :beer:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#19
badkamer bouwen
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#20
contacten :rolleyes: ghe ghe heeeeeeeeeeeeerlijk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."