Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan 5 gram natte speed naar 1,4 g incl het zakje?

Van 5 gram natte speed naar 1,4 g incl het zakje?

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Methanol weegt 0,8 gram per milliliter. Ik weet niet hoe nat die speed was, maar dan zou je 4,5 mL oplosmiddel erbij moeten hebben gehad. Klinkt voor mij best nog wel plausibel eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Dan snap ik ook gelijk waarom dealers natte speed zouden willen verkopen. Want dan kun je methanol gewoon voor 5 euro per milliliter verkopen in plaats van 10 euro per liter ๐Ÿ˜‚
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
SpeedyGonzalezz zei:
Thanks๐Ÿค™๐Ÿฝ ik ga me laatste biertje drinken en 4fma opmaken en dan voorlopig klaar met de zooi
Klik om te vergroten...
Ja prc. Moet niet te vaak. T moet ook leuk blijven :)
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
JackAss69 zei:
Ja prc. Moet niet te vaak. T moet ook leuk blijven :)
Klik om te vergroten...
Daarom man precies
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SpeedyGonzalezz zei:
Daarom man precies
Klik om te vergroten...
Toppie. Ik hoop zo te kunnen slapen. Fijne avond nog
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
JackAss69 zei:
Toppie. Ik hoop zo te kunnen slapen. Fijne avond nog
Klik om te vergroten...
Same man rustig aan jij ook๐Ÿ’ช๐Ÿฝ
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk. Zeker als je zegt dat het een pasta was. Ik heb een keer speed gehad die eenmaal ontdooit voor een deel letterlijk vloeibaar was.

Daar bleef na drogen pakweg 1/3e deel van over.

Nou is 1,4g van 5g 36% dus vergelijkbaar. Maar dat het dan nog pasta is, is wel opmerkelijk.

Je zegt 5g te hebben gekocht. Was het ook echt 5g?
Of is Herman de Huisgeest ermee aan de haal gegaan?

Gebruikelijk is dat je ongeveer 50% - 60% overhoudt na drogen.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Het lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk. Zeker als je zegt dat het een pasta was. Ik heb een keer speed gehad die eenmaal ontdooit voor een deel letterlijk vloeibaar was.

Daar bleef na drogen pakweg 1/3e deel van over.

Nou is 1,4g van 5g 36% dus vergelijkbaar. Maar dat het dan nog pasta is, is wel opmerkelijk.

Je zegt 5g te hebben gekocht. Was het ook echt 5g?
Of is Herman de Huisgeest ermee aan de haal gegaan?

Gebruikelijk is dat je ongeveer 50% - 60% overhoudt na drogen.
Klik om te vergroten...
Heb gevraagd en was blijkbaar 4g. Ik heb niet veel ervaring met speed pasta. Maar het was niet heel vochtig.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Dan snap ik ook gelijk waarom dealers natte speed zouden willen verkopen. Want dan kun je methanol gewoon voor 5 euro per milliliter verkopen in plaats van 10 euro per liter ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Dat en daarnaast het hardnekkige fabeltje dat speed zijn kracht verliest als het droog is.

Het nare is dat er aan dat fabeltje een kern van waarheid kleeft.
Zonder in te gaan op details van productie: als je slecht geproduceerde speed hebt waar teveel zwavelzuur in zit, dan vind er chemische reactie plaats waardoor er inderdaad amfetamine verloren gaat.

Wat is de oplossing? Nat in de vriezer bewaren.

Ja of je produceert gewoon goeie.... Ook een optie hรจ. Maar juist dat dit zo makkelijk is, maakt dat er zoveel gerommeld wordt denk ik. De meesten die het maken hebben geen flauw benul van de werkingsprincipes achter het proces.
En dan krijg je een beetje zo'n Heisenberg/ Jessy pinkman verhouding.

Overigens heb ik het zelf nooit gemaakt. Vond het alleen interessant om over dat proces te leren. En deze is als niet chemicus nog te begrijpen i.t.t. de pagina lange protocollen van de meeste andere middelen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt. Vond het al zoveel nog in percentage. Ik had 1,8g gepakt ipv 1,4g.

1,8 / 5 = 36%

1,4 / 5 = 28%

Maar het was dus 4g (al moet je dat ook op de dealers woord geloven. Beter was geweest als je het voordien ook had gewogen. Sowieso nooit slecht om regelmatig eens te doen trouwens.)

1,4 / 4 = 35%

Dat is nog steeds geen beste opbrengst en dus erg natte, zo niet bijna vloeibare pasta.

Als je al redelijk droge pasta hebt, dan lijkt het soms een beetje schepijs als je er een lepel door zou halen.
'normale' pasta is iets natter dan dat. Kneedbaar, maar wel met wat weerstand.

Veel beter kan ik het niet in woorden uitdrukken ๐Ÿ˜‚
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Veel beter kan ik het niet in woorden uitdrukken ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Oh maar ik denk dat je het vrij subliem gedaan heb, niks aan toe te voegen.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#11
JackAss69 zei:
Hallo,
Ik had 5 gram natte pep gekocht, verspreid op een vlak oppervlak en laten drogen. Na een dag heb ik het in een zakje gedaan en gewogen. Nu blijkt het 1.4 g te zijn incl zakje?! Is het normaal dat het zo veel minder wordt als het droogt??
Klik om te vergroten...
nope weet niet hoeveel gram de pep droge zou zijn van natte ik zou je geld terug halen zws zou ik niet meer bij hem kopen maar blijkbaar is 5g natte 4g droog ongeveer zelf ook wel rare soorten pep gezien maar 5 naar 1,4 3,6g oplosmiddel pff
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeye zei:
nope weet niet hoeveel gram de pep droge zou zijn van natte ik zou je geld terug halen
Klik om te vergroten...
te veel gedroogd :sweatsmile:
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeye zei:
nope weet niet hoeveel gram de pep droge zou zijn van natte ik zou je geld terug halen zws zou ik niet meer bij hem kopen maar blijkbaar is 5g natte 4g droog ongeveer zelf ook wel rare soorten pep gezien maar 5 naar 1,4 3,6g oplosmiddel pff
Klik om te vergroten...

Hoop dat ie zijn geld na 8 maanden nog terug kan krijgen van dat zakje, want hij plaatste dit namelijk op 31 januari, maar het is altijd nog het proberen waard als de dealer een goede klantenservice heeft!
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Dat en daarnaast het hardnekkige fabeltje dat speed zijn kracht verliest als het droog is.

Het nare is dat er aan dat fabeltje een kern van waarheid kleeft.
Zonder in te gaan op details van productie: als je slecht geproduceerde speed hebt waar teveel zwavelzuur in zit, dan vind er chemische reactie plaats waardoor er inderdaad amfetamine verloren gaat.

Wat is de oplossing? Nat in de vriezer bewaren.

Ja of je produceert gewoon goeie.... Ook een optie hรจ. Maar juist dat dit zo makkelijk is, maakt dat er zoveel gerommeld wordt denk ik. De meesten die het maken hebben geen flauw benul van de werkingsprincipes achter het proces.
En dan krijg je een beetje zo'n Heisenberg/ Jessy pinkman verhouding.

Overigens heb ik het zelf nooit gemaakt. Vond het alleen interessant om over dat proces te leren. En deze is als niet chemicus nog te begrijpen i.t.t. de pagina lange protocollen van de meeste andere middelen.
Klik om te vergroten...
Waar kun je over het proces lezen? Ik wil absoluut niet zelf gaan lopen klooien ๐Ÿคฃ๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ”ฌโš—๏ธ
Maar ik vind de leer achter amfetamine achtige stoffen interessant.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMAutist zei:
Waar kun je over het proces lezen? Ik wil absoluut niet zelf gaan lopen klooien ๐Ÿคฃ๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ”ฌโš—๏ธ
Maar ik vind de leer achter amfetamine achtige stoffen interessant.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet de gedachte achter het forum zich ervoor leent om je die weg te wijzen.

Ik moest ook best wel even zoeken hoor. Denk dat Google die resultaten bewust weglaat oid. Ik heb nooit met deepweb aangeklooid, ongetwijfeld dat daar meer te vinden is.

Zo, dat waren wel weer genoeg verborgen hints ๐Ÿ˜‚

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."