#1
Als je geen nachten kan werken bespreek het met je bedrijfsarts
Koffie, Thee, Ashwaganda, Rhodiola Rosea.Iets wat Gewoon online te koop is zeg maar.
Je bent verpleegkundige en tijdens nachtdiensten onder invloed van speed?Nee, je hebt gelijk. Met speed brandt je lichaam letterlijk en figuurlijk op. Daar kunnen geen anti-oxidanten tegenop en met dat te gebruiken torn je volgens mij ook aan je levensduur.
Ik ben helaas verpleegkundige en dan is het erg lastig om onder nachtdiensten uit te komen. M'n eigen bedrijf is failliet en DUS weer in loondienst. 😀
Ik gebruikte maar minimale doseringen en heb nu tyrosine gekocht. Kijken wat dat gaat doen met mn energie levels.
Zijn die research chemicals ook gevaarlijk trouwens?
Zoek dan een andere baan, ongelooflijk dit.Ik ben helaas verpleegkundige
Dat van die verminderde alertheid ben ik met je eens. Daar is veel onderzoek naar gedaan. Amfetamine(tot een bepaalde dosering) kan het bijvoorbeeld veel veiliger maken om een vliegtuig te besturen. Caffeine heeft veel te veel nadelen, als je dit gaat gebruiken om alert te blijven. Ik heb er verder geen oordeel over wat je doet.Ik gebruikte GEEN 50mg pep. Dat is m'n leeftijd haha. Zo goed werd er gelezen.
Ernstige vermoeidheid zorgt voor een verminderde alertheid die te vergelijken valt met 3 glazen alcohol. Maar goed. Het zal wel.
Bedankt een ieder voor een aantal nuttige tips die ik heb gehad van mensen.
Riep je mij?Hou er wel rekening mee dat veel mensen die in dit topic op jou haten, trouwe NEOPHYTE fans zijn.
Afgezien nog van het morele feit dat je de verantwoordelijkheid hebt over andere mensenJe bent als verpleegkundige BIG geregistreerd.
Realiseer je dat als je drugs gebruikt en je wordt betrapt dit ernstige gevolgen kan hebben. Niet enkel ontslag op staande fout, mogelijk vervolging tot strafbaar feit maar ook een schrapping in het BIG register (m.a.w. je komt nergens meer aan de bak)
Het noemen van verkooppunten is verboden, zie forumregel 1 (de forumregels staan als je newbie bent echt megaduidelijk in je beeld, niet te missen).nepspeed of charge is een partydrug en koop je bvb *modknip*..toppie!
Ik weet niet of je serieus bent?! Maar ik zou je adviseren om direct te stoppen met drugs te gebruiken om je nachtdienst door te komenNee, je hebt gelijk. Met speed brandt je lichaam letterlijk en figuurlijk op. Daar kunnen geen anti-oxidanten tegenop en met dat te gebruiken torn je volgens mij ook aan je levensduur.
Ik ben helaas verpleegkundige en dan is het erg lastig om onder nachtdiensten uit te komen. M'n eigen bedrijf is failliet en DUS weer in loondienst. 😀
Ik gebruikte maar minimale doseringen en heb nu tyrosine gekocht. Kijken wat dat gaat doen met mn energie levels.
Zijn die research chemicals ook gevaarlijk trouwens?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."