Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruikte GEEN 50mg pep. Dat is m'n leeftijd haha. Zo goed werd er gelezen. Ernstige vermoeidheid zorgt voor een verminderde alertheid die te vergelijken valt met 3 glazen alcohol. Maar goed. Het zal wel. Bedankt een ieder voor een aantal nuttige tips die ik heb gehad van mensen."
"Raver zei: Hoe is je bloeddruk nu? Klik om te vergroten... Mijn bloeddruk is nog steeds hoog, maar ik gebruik medicijnen daarvoor."
"Hoi iedereen, Ik ben nieuw op dit forum en ik ben een alcoholist. Ik dronk erg veel En zelfs pure alcohol waar anderen mee schoonmaken. Nu ben ik gestopt en de eerste 24 uur waren verschrikkelijk. Ik kon niet stoppen met shaken en overgeven. Ik woon in een ander land waar er niet echt goede gezondheid zorg is en in het ziekenhuis lieten ze mij maar een beetje. Mijn vriend heeft me naar huis gereden en heb de afkick helemaal zelf gedaan. Mijn bloeddruk was gevaarlijk hoog, maar hier kan je alle medicijnen zelf kopen zonder recept en heb zelf mijn bloeddruk onder controle gekregen. Helaas na 2 weken zweet ik enorm wanneer ik mijn kamer aanveeg en opruim en moet op mijn bed gaan liggen om uit te rusten. Ook heb ik de continue neiging om met mijn knieën te gaan trillen, wanneer ik zit ( wat je zenuwachtige mensen ziet doen) en heb ook de neiging om met mijn lichaam heen en weer te schommelen (wat je psychiatrische patiënten ziet doen in the movies). Dat schommelen kalmeert mij. Ik lees hier op heel Google niks over, niet in het Nederlands en niet in het Engels. Mocht je weten dat dit erbij hoort, laat het me weten, want hier heb ik niet de beschikking over een specialist ."
"Rebell zei: Hallo Je bent al door de ergste fase heen. Ik heb veel baat bij baclofen dat is een spierverslapper die ik gebruik als ik te lang ghb heb gebruikt. Ik lees overal dat ze het ook bij alcohol verslaving gebruiken. Dat haalt de trillingen weg en de scherpe kantjes. Alcohol is gaba-a en baclofen gaba-b maar het blijkt toch te werken. Google maar eens rond. Misschien heb je er nu wel even baat bij. Klik om te vergroten... Ik zal eens kijken voor die baclofen. Gebruik nu lyrica, dat is zo verslavend als fuck. Ben wel trots op mijzelf, 2 weken sober. Mijn vriend gaat wel met mij mee naar binnen in de supermarkt en rondom mijn boerderij is geen supermarkt op loopafstand. We moeten daar een half uur voor rijden. Dus er is geen mogelijkheid om iets te halen, ALS ik dat al zou willen. Ik ben 1 van de ergste alcoholisten. Heb serieus pijn in mijn lever en mijn hersenen zijn ook beschadigd. Mijn hart had bijna een hartaanval, maar nog steeds zou ik drinken als ik hem niet had. Ik schrijf het maar even van mij af, maar ik zit hier in een vreemd land en in een financieel onstabiele situatie. Iedere week maar afwachten of we genoeg verkopen om van te leven is een bizarre stress en ik snap niet hoe de locale bevolking tegen die stress kan. Het is wel zo dat er hier heel veel gedronken wordt, vooral holandesa (een sterke gin) die in kleine flesjes en grote flessen verkocht wordt. Veel mensen hier plegen ook zelfmoord, er is hier geen psychiatrische hulp of instelling. Er is er 1 in Panama city op 7 uur rijden. De hele tijd heb ik de neiging om mijzelf heen en weer te schommelen. Nergens op internet is een antwoord te vinden, niet in het Nederlands, Engels, of Spaans. Mediteren lukt niet meer, ben heel erg rusteloos en ook een boek lezen is heel grappig, want na 1 bladzijde wil ik iets anders doen en daarna lees ik weer een bladzijde enzovoort. Het zou leuk zijn als ik beter zou worden. Dan zou ik andere mensen kunnen helpen beter te worden hier op de boerderij. Het is onmogelijk om hier drugs of alcohol te kopen. We zouden de vulkaan kunnen beklimmen als een fysieke uitdaging en we zouden tomaten kunnen plukken en alle andere groenten om gezond te kunnen eten. We zouden brood kunnen bakken en de geit kunnen melken. Tijdens al deze bezigheden zouden we kunnen praten, over hoe je je leven wil veranderen. Deze boerderij zou voor veel mensen een reset button kunnen zijn. Dan bij thuiskomst zou ik nog nazorg kunnen geven via Skype. Want het idiote is dat ik een therapeut ben die in de TBS heeft gewerkt. Een alcoholische therapeut. Maar ik kom nu ineens op dit idee en wellicht is het wat en zou het eveneens voor wat geld in het laatje kunnen zorgen."
"Rebell zei: Dan ben je neem ik aan bekend met medicijnen. Nooit van baclofen gehoord? Ook niet verslavend die Baclofen Klik om te vergroten... In de TBS heb ik niet met acute withdrawal te maken gehad, maar ik ken baclofen wel. Denk dat ik een beetje hartfalen heb, vandaag ging het beter met een tabletje captopril. Klinkt echt bizar he, dat er hier geen gezondheid zorg is, hier ga je dan ook dood aan een hartaanval. Er komt hier geen ambulance ook."
"Hi guys and girls, Heel lang geleden had ik een ex die speed gebruikte en zelf gebruikte ik het twintig jaar geleden tijdens nachtdiensten in microdosering. Toen ben ik jarenlang gestopt met die nachtdiensten en ben ik ook gescheiden. Nu helaas weer nachten moeten gaan werken en is de laatste 100 gram al heel erg lang helemaal op. Ik ben 50 jaar en echt geen zin om de straat op te gaan en te zoeken naar een dealer God knows where. Lol. Ik wil geen illegale middelen. Dus daarom het besluit om op zoek te gaan naar alternatieven. Gewoon IETS om m'n dopamine te laten shinen tijdens m'n nacht werk. Iets wat Gewoon online te koop is zeg maar. Wat zou jullie alternatief zijn voor speed om wakker te blijven? Groetjes Martine"
"Nee, je hebt gelijk. Met speed brandt je lichaam letterlijk en figuurlijk op. Daar kunnen geen anti-oxidanten tegenop en met dat te gebruiken torn je volgens mij ook aan je levensduur. Ik ben helaas verpleegkundige en dan is het erg lastig om onder nachtdiensten uit te komen. M'n eigen bedrijf is failliet en DUS weer in loondienst. 😀 Ik gebruikte maar minimale doseringen en heb nu tyrosine gekocht. Kijken wat dat gaat doen met mn energie levels. Zijn die research chemicals ook gevaarlijk trouwens?"
"Beste mensen, Helaas is er niet echt goed gelezen enerzijds en hebben vervolgens andere mensen weer verder geborduurd op eerdere verkeerde aannames. Bijvoorbeeld schreef iemand dat ik 50 mg per dag gebruik, terwijl dat m'n LEEFTIJD is. Hoe gek moet het worden? Daarna gaat weer iemand anders voort op die 50 mg en is op deze manier heel m'n topic vervuild. Ik gebruik al jaaaaaren geen speed meer en toen ik het nog wel gebruikte, gebruikte ik niet meer dan een dosering van een half tabletje ritalin (3× per maand) en ben ik nooit op mijn werk 'onder invloed' geweest. Ik heb ook gezegd dat ik op zoek ben naar legale alternatieven zodat ik wakker kan blijven in de nacht. Alleen al het wakker moeten blijven tijdens een nachtdienst heeft een even desastreuze invloed op de alertheid die gelijk staat aan zoveel glazen alcohol. Dus ik wil juist zo goed als mogelijk presteren op mijn werk en alert blijven ondanks gebrek aan slaap. Ik ben erg naïef geweest om dit zo op te schrijven eigenlijk ook omdat het voor mij een 'no brainer' is om helder en alert te zijn op het werk en niet onder invloed van iets. Dan ga je er vanuit dat dat voor die ander ook een 'no brainer' is. Toen ik nog met die ex was, (jarenlang geleden) had hij 100 gram of zoiets. In ieder geval een heel zakje vol en dat is na al die jaren dus allemaal wel op ondertussen."
"OtherShore zei: Ben ik onder invloed met 36 mg methylfenidaat op? Want dan was ik de afgelopen drie weken onder invloed. Ik mag gewoon autorijden. (Ik ben inmiddels gestopt, want ik vond het geen fijn medicijn, maar dat terzijde.) Klik om te vergroten... Er zijn echt zat mensen die ritalin gebruiken en bijvoorbeeld in het ziekenhuis werken. Ik heb altijd in het verleden mijn hartslag gemonitord toen ik het gebruikte (20 lange jaren geleden dus) en zorgde ik ervoor dat die niet meer dan 10 bpm omhoog ging. Ik zorgde er ook voor dat ik gewoon 8 uur kon slapen overdag en dat het mijn slaap niet ontregelde. Ik ben nu, op latere leeftijd, op zoek naar een equivalent en ben aan het zoeken geweest daarnaar en ik wist tot gisteren aan toe niet eens over het bestaan van RC. Op YouTube kom ik toch iedere keer uit bij Tyrosine, maar Rhodiola heb ik ook nog nooit geprobeerd. Ik weet zeker dat ik niet in de problemen zou komen met supplementen die ik online kan kopen op Amazon. Tussen alle 'aparte' comments hier heb ik toch heel wat tips en adviezen gekregen. Mijn huisarts is ook wel een coole gast om redenen die ik hier niet eens durf te noemen omdat daar dan ook wel weer kritiek op zou zijn. Maar ik wil juist GEEN ritalin, GEEN amfetamine, OOK NIET door een huisarts voorgeschreven. Ik kwam hier op dit forum juist voor een alternatief (zie mijn eerste twee posts)"
"Raver zei: Op basis van wat deze gedachte? Klik om te vergroten... OP basis van mijn symptomen."