Middelen gebruiken om werk vol te houden is het begin van het einde. Kan je beter een andere baan zoeken.
Koffie, Thee, Ashwaganda, Rhodiola Rosea.Iets wat Gewoon online te koop is zeg maar.
Je bent verpleegkundige en tijdens nachtdiensten onder invloed van speed?Nee, je hebt gelijk. Met speed brandt je lichaam letterlijk en figuurlijk op. Daar kunnen geen anti-oxidanten tegenop en met dat te gebruiken torn je volgens mij ook aan je levensduur.
Ik ben helaas verpleegkundige en dan is het erg lastig om onder nachtdiensten uit te komen. M'n eigen bedrijf is failliet en DUS weer in loondienst. 😀
Ik gebruikte maar minimale doseringen en heb nu tyrosine gekocht. Kijken wat dat gaat doen met mn energie levels.
Zijn die research chemicals ook gevaarlijk trouwens?
Zoek dan een andere baan, ongelooflijk dit.Ik ben helaas verpleegkundige
Ik weet niet of je serieus bent?! Maar ik zou je adviseren om direct te stoppen met drugs te gebruiken om je nachtdienst door te komenNee, je hebt gelijk. Met speed brandt je lichaam letterlijk en figuurlijk op. Daar kunnen geen anti-oxidanten tegenop en met dat te gebruiken torn je volgens mij ook aan je levensduur.
Ik ben helaas verpleegkundige en dan is het erg lastig om onder nachtdiensten uit te komen. M'n eigen bedrijf is failliet en DUS weer in loondienst. 😀
Ik gebruikte maar minimale doseringen en heb nu tyrosine gekocht. Kijken wat dat gaat doen met mn energie levels.
Zijn die research chemicals ook gevaarlijk trouwens?
Afgezien nog van het morele feit dat je de verantwoordelijkheid hebt over andere mensenJe bent als verpleegkundige BIG geregistreerd.
Realiseer je dat als je drugs gebruikt en je wordt betrapt dit ernstige gevolgen kan hebben. Niet enkel ontslag op staande fout, mogelijk vervolging tot strafbaar feit maar ook een schrapping in het BIG register (m.a.w. je komt nergens meer aan de bak)
Het noemen van verkooppunten is verboden, zie forumregel 1 (de forumregels staan als je newbie bent echt megaduidelijk in je beeld, niet te missen).nepspeed of charge is een partydrug en koop je bvb *modknip*..toppie!
Waar meet ik met 2 maten dan? 😊Het lijkt wel altijd of hier met 2 maten en 2 gewichten gemeten wordt.
Nee, ik zou TS geen RC aanraden.
Maar ik moet wel bekennen dat ik het soms best lastig vind dat mensen heel hard in het verweer gaan bij een dergelijke vraag.
Mocht deze persoon via de reguliere weg dexamfetamine voorgeschreven krijgen zou niemand beginnen over "zoek een andere baan".
Maar wanneer deze persoon het via een andere weg doet wordt deze meteen neergesabeld.
Het enige verschil zit hem in dosis/opvolging.
Opnieuw, nee, ik raad deze persoon geen RC (of gewone pep) aan, zie mijn eerdere post.
Als deze persoon dat op recept zou krijgen dan is daar een reden voor (adhd of aanverwante dingen bestrijden). Je krijgt geen dex voorgeschreven omdat je nachtdienst hebt.Het lijkt wel altijd of hier met 2 maten en 2 gewichten gemeten wordt.
Nee, ik zou TS geen RC aanraden.
Maar ik moet wel bekennen dat ik het soms best lastig vind dat mensen heel hard in het verweer gaan bij een dergelijke vraag.
Mocht deze persoon via de reguliere weg dexamfetamine voorgeschreven krijgen zou niemand beginnen over "zoek een andere baan".
Maar wanneer deze persoon het via een andere weg doet wordt deze meteen neergesabeld.
Het enige verschil zit hem in dosis/opvolging.
Opnieuw, nee, ik raad deze persoon geen RC (of gewone pep) aan, zie mijn eerdere post.
Daarmee dat ik in mijn eerdere post dan ook stelde dat TS beter naar de huisarts gaat.Als deze persoon dat op recept zou krijgen dan is daar een reden voor (adhd of aanverwante dingen bestrijden). Je krijgt geen dex voorgeschreven omdat je nachtdienst hebt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."