Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNachtdiensten

Nachtdiensten

56 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Middelen gebruiken om werk vol te houden is het begin van het einde. Kan je beter een andere baan zoeken.
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wanneer je een tijdje nachtwerk doet dan raak je er toch aan gewend, ook met slaapschema? Ik zou het hooguit bij red bull houden dan...
A
AFMartinezLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hi guys and girls,

Heel lang geleden had ik een ex die speed gebruikte en zelf gebruikte ik het twintig jaar geleden tijdens nachtdiensten in microdosering.

Toen ben ik jarenlang gestopt met die nachtdiensten en ben ik ook gescheiden. Nu helaas weer nachten moeten gaan werken en is de laatste 100 gram al heel erg lang helemaal op.

Ik ben 50 jaar en echt geen zin om de straat op te gaan en te zoeken naar een dealer God knows where. Lol. Ik wil geen illegale middelen.

Dus daarom het besluit om op zoek te gaan naar alternatieven. Gewoon IETS om m'n dopamine te laten shinen tijdens m'n nacht werk.

Iets wat Gewoon online te koop is zeg maar. Wat zou jullie alternatief zijn voor speed om wakker te blijven?

Groetjes Martine
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
AFMartine zei:
Iets wat Gewoon online te koop is zeg maar.
Klik om te vergroten...
Koffie, Thee, Ashwaganda, Rhodiola Rosea.

A.u.b vind of een andere baan of andere mogelijkheden en begin gewoon niet meer aan die chemische rommel.
A
AFMartinezLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee, je hebt gelijk. Met speed brandt je lichaam letterlijk en figuurlijk op. Daar kunnen geen anti-oxidanten tegenop en met dat te gebruiken torn je volgens mij ook aan je levensduur.

Ik ben helaas verpleegkundige en dan is het erg lastig om onder nachtdiensten uit te komen. M'n eigen bedrijf is failliet en DUS weer in loondienst. 😀

Ik gebruikte maar minimale doseringen en heb nu tyrosine gekocht. Kijken wat dat gaat doen met mn energie levels.

Zijn die research chemicals ook gevaarlijk trouwens?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
AFMartine zei:
Nee, je hebt gelijk. Met speed brandt je lichaam letterlijk en figuurlijk op. Daar kunnen geen anti-oxidanten tegenop en met dat te gebruiken torn je volgens mij ook aan je levensduur.

Ik ben helaas verpleegkundige en dan is het erg lastig om onder nachtdiensten uit te komen. M'n eigen bedrijf is failliet en DUS weer in loondienst. 😀

Ik gebruikte maar minimale doseringen en heb nu tyrosine gekocht. Kijken wat dat gaat doen met mn energie levels.

Zijn die research chemicals ook gevaarlijk trouwens?
Klik om te vergroten...
Je bent verpleegkundige en tijdens nachtdiensten onder invloed van speed?

Sorry maar dat gaat er bij mij niet in.

Ik neem aan dat je je ervan bewust bent dat dit gevaren voor jou en de patiënten/cliënten met zich meebrengt?
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoop dat je hier snel door je werk op betrapt wordt en per direct ontslagen wordt.
Je werkt niet als vakkenvuller bij je locale supermarkt, je bent verdomme verpleegkundige en het moment dat er een nood/spoed geval is ben jij niet helder in je hoofd hoor, al voelt dat misschien wel zo.

Zorg ervoor dat je gezond leeft en goed voor jezelf zorgt, je zal je slaapritme moeten omdraaien op momenten dat je nachtdienst hebt. Zo slaap je gewoon de normale uren en heb je geen middelen nodig die invloed gaan hebben op je werk. Is dat zo moeilijk?

Ik ben helaas verpleegkundige
Klik om te vergroten...
Zoek dan een andere baan, ongelooflijk dit.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien heb je wat aan modafinil. Het is een medicijn, maar wel via diversen sites te bestellen. Pas op dat je niet opgelicht wordt, zitten een hoop neppe sites tussen de echte verkopers.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#9
Typisch, ik draaide mijn nachtdiensten vroeger op de OK altijd op adrenaline en koffie.
Prima combinatie om het vol te houden.
Ik vraag me af of je beseft welk z
Risico je hebt genomen en wil nemen.

Je vergeeft het jezelf namelijk nooit als je door middelen gebruik een misser maakt met grote gevolgen.
Ga sporten, gezond eten of zoek inderdaad ander werk.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wetende dat je deze informatie snel zelf kan vinden en in de hoop dat je er verstandig mee om zal gaan, ga ik toch het antwoord geven. Wees alsjeblieft voorzichtig.

Je bent op zoek naar een functionele stimulant in de rc sfeer. Dan kom je uit op 2-FA, 2-FMA of 4F-MPH. Ik zou 2-FA aanraden omdat het een redelijk veilige stof is die vergelijkbaar is met speed.

Een paar stoffen zijn het net niet: 3-FA (te euforisch voor functioneel gebruik) en 3-FPM (qua werking prima, maar mogelijk ernstige gezondheidsrisico’s). Nogmaals, ik raad 2-FA aan voor het genoemde doel.

Ga als volgt te werk:
1. Bestel een redelijke hoeveelheid bij een rc vendor (5 a 10 gram). Bestel geen pellets maar poeder.
2. Laat het poeder testen bij het DIMS (zeer belangrijk en goedkoop tot gratis). Je moet elke keer dat je bestelt testen. Vandaar ook die ‘redelijke hoeveelheid’.
3. Als het idd de stof is die het zou moeten zijn: koop een nauwkeurige 0.001 weegschaal en vul capsules met een nauwkeurig afgemeten dosis.
4. Alleen oraal gebruiken, nooit nasaal. Nasaal gebruik is nooit functioneel.

Als je ons laat weten hoeveel speed je precies gebruikt tijdens een nachtdienst kan ik een redelijke schatting maken van de dosis.

(Ik kan je eventueel ook suggesties geven voor nootropics, maar die zullen een mildere werking hebben dan speed.)
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#11
AFMartine zei:
Nee, je hebt gelijk. Met speed brandt je lichaam letterlijk en figuurlijk op. Daar kunnen geen anti-oxidanten tegenop en met dat te gebruiken torn je volgens mij ook aan je levensduur.

Ik ben helaas verpleegkundige en dan is het erg lastig om onder nachtdiensten uit te komen. M'n eigen bedrijf is failliet en DUS weer in loondienst. 😀

Ik gebruikte maar minimale doseringen en heb nu tyrosine gekocht. Kijken wat dat gaat doen met mn energie levels.

Zijn die research chemicals ook gevaarlijk trouwens?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of je serieus bent?! Maar ik zou je adviseren om direct te stoppen met drugs te gebruiken om je nachtdienst door te komen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wilde je waarschuwen dat (als het zo is) je echte naam en foto gebruiken misschien niet zo snugger is. Maar eigenlijk hoop ik van harte dat je werkgever erachter komt en je niet meer in de verpleging mag werken.

Door onder invloed te werken breng je namelijk mensen die aan jouw zorg zijn toevertrouwd in gevaar.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier spelen veel dingen door elkaar. Onder meer:

> belangrijkste: TS heeft een verantwoordelijke baan. Nachtdiensten horen daar bij. Nachtdiensten draaien is niet leuk maar bij een goede planning en de vereiste zelfbeheersing ook zonder stimulerende middelen te doen.
> TS heeft het over microdosering, en gebruikt 50 mg speed per nachtdienst (als ik het goed lees): dat is geen microdosering meer.
> informatieverstrekking draagt vaak bij aan harmreductie, maar wordt juist een risicovergroting als naar info zoekende een prima opleiding heeft en wat levenservaring ("presenteerblaadje-effect").
> Hier speelt een tweesnijdende harmreduction: zowel naar TS als naar haar patienten. Ook ik, als gebruiker van RC's (en ander spul), word er niet heel gerust op als de professionals in een medische context onder onvloed zijn.

[edit: typo's verbeterd en voor betere leesbaarheid wat verbindingswoorden toegevoegd]
A
APESHIT13Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Je bent als verpleegkundige BIG geregistreerd.
Realiseer je dat als je drugs gebruikt en je wordt betrapt dit ernstige gevolgen kan hebben. Niet enkel ontslag op staande fout, mogelijk vervolging tot strafbaar feit maar ook een schrapping in het BIG register (m.a.w. je komt nergens meer aan de bak)
Klik om te vergroten...
Afgezien nog van het morele feit dat je de verantwoordelijkheid hebt over andere mensen
r
rachel1Lid
01-01-2024, 00:00
#15
nepspeed of charge is een partydrug en koop je bvb *modknip*..toppie!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
rachel1 zei:
nepspeed of charge is een partydrug en koop je bvb *modknip*..toppie!
Klik om te vergroten...
Het noemen van verkooppunten is verboden, zie forumregel 1 (de forumregels staan als je newbie bent echt megaduidelijk in je beeld, niet te missen).

Bij deze krijg je een officiële waarschuwing, een volgende keer is het een permanente ban.

Lees ook de doelstelling rond harmreductie even door.
A
AFMartinezLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik gebruikte GEEN 50mg pep. Dat is m'n leeftijd haha. Zo goed werd er gelezen.

Ernstige vermoeidheid zorgt voor een verminderde alertheid die te vergelijken valt met 3 glazen alcohol. Maar goed. Het zal wel.

Bedankt een ieder voor een aantal nuttige tips die ik heb gehad van mensen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Het lijkt wel altijd of hier met 2 maten en 2 gewichten gemeten wordt.

Nee, ik zou TS geen RC aanraden.

Maar ik moet wel bekennen dat ik het soms best lastig vind dat mensen heel hard in het verweer gaan bij een dergelijke vraag.

Mocht deze persoon via de reguliere weg dexamfetamine voorgeschreven krijgen zou niemand beginnen over "zoek een andere baan".
Maar wanneer deze persoon het via een andere weg doet wordt deze meteen neergesabeld.
Het enige verschil zit hem in dosis/opvolging.

Opnieuw, nee, ik raad deze persoon geen RC (of gewone pep) aan, zie mijn eerdere post.
Klik om te vergroten...
Waar meet ik met 2 maten dan? 😊
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Het lijkt wel altijd of hier met 2 maten en 2 gewichten gemeten wordt.

Nee, ik zou TS geen RC aanraden.

Maar ik moet wel bekennen dat ik het soms best lastig vind dat mensen heel hard in het verweer gaan bij een dergelijke vraag.

Mocht deze persoon via de reguliere weg dexamfetamine voorgeschreven krijgen zou niemand beginnen over "zoek een andere baan".
Maar wanneer deze persoon het via een andere weg doet wordt deze meteen neergesabeld.
Het enige verschil zit hem in dosis/opvolging.

Opnieuw, nee, ik raad deze persoon geen RC (of gewone pep) aan, zie mijn eerdere post.
Klik om te vergroten...
Als deze persoon dat op recept zou krijgen dan is daar een reden voor (adhd of aanverwante dingen bestrijden). Je krijgt geen dex voorgeschreven omdat je nachtdienst hebt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
Als deze persoon dat op recept zou krijgen dan is daar een reden voor (adhd of aanverwante dingen bestrijden). Je krijgt geen dex voorgeschreven omdat je nachtdienst hebt.
Klik om te vergroten...
Daarmee dat ik in mijn eerdere post dan ook stelde dat TS beter naar de huisarts gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."