Middelen gebruiken om werk vol te houden is het begin van het einde. Kan je beter een andere baan zoeken.
Koffie, Thee, Ashwaganda, Rhodiola Rosea.Iets wat Gewoon online te koop is zeg maar.
Je bent verpleegkundige en tijdens nachtdiensten onder invloed van speed?Nee, je hebt gelijk. Met speed brandt je lichaam letterlijk en figuurlijk op. Daar kunnen geen anti-oxidanten tegenop en met dat te gebruiken torn je volgens mij ook aan je levensduur.
Ik ben helaas verpleegkundige en dan is het erg lastig om onder nachtdiensten uit te komen. M'n eigen bedrijf is failliet en DUS weer in loondienst. 😀
Ik gebruikte maar minimale doseringen en heb nu tyrosine gekocht. Kijken wat dat gaat doen met mn energie levels.
Zijn die research chemicals ook gevaarlijk trouwens?
Zoek dan een andere baan, ongelooflijk dit.Ik ben helaas verpleegkundige
Ik weet niet of je serieus bent?! Maar ik zou je adviseren om direct te stoppen met drugs te gebruiken om je nachtdienst door te komenNee, je hebt gelijk. Met speed brandt je lichaam letterlijk en figuurlijk op. Daar kunnen geen anti-oxidanten tegenop en met dat te gebruiken torn je volgens mij ook aan je levensduur.
Ik ben helaas verpleegkundige en dan is het erg lastig om onder nachtdiensten uit te komen. M'n eigen bedrijf is failliet en DUS weer in loondienst. 😀
Ik gebruikte maar minimale doseringen en heb nu tyrosine gekocht. Kijken wat dat gaat doen met mn energie levels.
Zijn die research chemicals ook gevaarlijk trouwens?
Afgezien nog van het morele feit dat je de verantwoordelijkheid hebt over andere mensenJe bent als verpleegkundige BIG geregistreerd.
Realiseer je dat als je drugs gebruikt en je wordt betrapt dit ernstige gevolgen kan hebben. Niet enkel ontslag op staande fout, mogelijk vervolging tot strafbaar feit maar ook een schrapping in het BIG register (m.a.w. je komt nergens meer aan de bak)