Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik bewaar het altijd in kleine glazen potjes met dekseltje, zoals van nutella of honing"
"je mag zo veel niet..ik ken dokters, waaronder psychiater, die op de coke werkt..tarara"
"als je vroeger speed gewoon maar in je zak had, rook je het al van mijjjjjjjlenver...ik ben trouwens van 1969 dus heb die goede tijden ook meegemaakt. Ik heb een hekel aan natte speed?! Brol in mijn ogen/neus..Goede speed ruikt naar van die groene appels, granny smith..jammiejam"
"natte speed is versneden"
"en geur wel belangrijk"
"Momenteel droge werf hier"
"nepspeed of charge is een partydrug en koop je bvb *modknip*..toppie!"