#1
Of je gebruikt bleko aceton. Dat is zuiver aceton. Bleko garandeert dat in hun datablad.
Misschien een domme vraag maar, wel goedje bewaar je ? Hetgeen wat in je filter blijft of hetgeen dat in de aceton oplost en door je filter gaat? En hoelang laat je je gewassen goedje drogen? Mogelijk dat nog niet alle aceton is vervolgen en dat in je neus terecht komt.
Mocht je er nog steeds niet uitkomen met of het wassen goed is gegaan, laat het dan eens testen bij het testcentrum (de gewassen en eventueel de originele) Dat is toch de beste manier om te weten wat je hebt!
Wat in de filter blijft zitten is de speedMisschien een domme vraag maar, wel goedje bewaar je ? Hetgeen wat in je filter blijft of hetgeen dat in de aceton oplost en door je filter gaat? En hoelang laat je je gewassen goedje drogen? Mogelijk dat nog niet alle aceton is vervolgen en dat in je neus terecht komt.
Zowel die van Bleko (Witte fles, oranje met zwart etiket.) als die van de Kruidvat ( Bruin glazen flesje, Oranje etiket doen het beide goed. De voorkeur gaat echter naar de Bleko vanwege de mogelijkheid tot een grotere fles en is relatief veel goedkoper. Pas trouwens wel op tijdens het wassen met bepaalde soorten plastic icm aceton anders kan het plastic "smelten" en in je goedje terecht komen.
Misschien een domme vraag maar, wel goedje bewaar je ? Hetgeen wat in je filter blijft of hetgeen dat in de aceton oplost en door je filter gaat? En hoelang laat je je gewassen goedje drogen? Mogelijk dat nog niet alle aceton is vervolgen en dat in je neus terecht komt.
Helaas valt er in het algemeen te twisten over de smaak en "branderigheid". Zelf vond ik de gewassen beter smaken (nog steeds niet geweldig) dan ongewassen doordat de bittere caffeine er dan niet meer in zit. Ten slotte brandde de gewassen naar mijn idee veel minder in mijn neus + had ik hier de dagen erna veel minder last van.
Mocht je er nog steeds niet uitkomen met of het wassen goed is gegaan, laat het dan eens testen bij het testcentrum (de gewassen en eventueel de originele) Dat is toch de beste manier om te weten wat je hebt!
Dat ziet er smerig Uit man, lijkt wel oorsmeer ofzo 🤣ik heb speed gewassen met aceton, de vervuilde aceton heb ik laten staan en na één dag al zat dit in de vervuilde aceton, weet iemand wat dit is?
Onlangs heb ik test gedaan op speed doop or nope speed in ambule doen en naargelang de kleur weet je wat er in zit, bij mij was het kleur zwart volgens de kleur zou dat heroine en mdma zijn en waarom zou dit er dan in zitten in speed ? in Belgie is speed zeldzaam en als je vindt zeker niet speedwaardig
Mvrgr
Ja en als je de speed oplost in water en je laat het staan na één dag krijg je het zelfde en wat mij ook opvalt de laatste jaren de speed wordt alleen maar slechter en slechter er zijn zelfs mensen die deze speed die ik nu had goed vinden, heb hem klaar en duidelijk gezegd dat hij niet weet met wat hij bezig isDat ziet er smerig Uit man, lijkt wel oorsmeer ofzo 🤣
Water lost de amfetamine op dus dan houdt je alleen de "troep" over.Ja en als je de speed oplost in water en je laat het staan na één dag krijg je het zelfde
na een beetje opzoek ben werk ben ik te weet gekomen wat die vezels zijn, de inhoud van een vicks verstuiver daarmee het blijft altijd belangrijk dat je je pep altijd wast met acetonWater lost de amfetamine op dus dan houdt je alleen de "troep" over.
PROCEDURE VOOR HET MAKEN VAN SPEED
na een beetje opzoek ben werk ben ik te weet gekomen wat die vezels zijn, de inhoud van een vicks verstuiver daarmee het blijft altijd belangrijk dat je je pep altijd wast met aceton
Beetje oude post i know, maar heb net hetzelfde vieze goedje als jij had na een aceton wasje. (zie foto)
Waar heb jij dat van die vicks gevonden?
(als ik zo een binnen-tuubje los pruts lost dat toch 0,0 op in water die vezels)
Of heb iemand anders ondertussen een andere (geteste) verklaring?
Na 2jaar nog maar eens opnieuw een poging gedaan om Pep te scoren, nadat ik het omwille van alle zwakke zooi had opgegeven en op 3mmc was overgestapt. dit keer van iemand die al jaren actief is in onze koekenstad, verkoopt zogezegd al jaren enkel puur spul. 🙈🤣🤣
(ja ook Belg hier van't Stad. k*t dat we amper mogelijkheid hebben om te laten testen wat voor brakke rommel we hier krijgen),
De natte pep (was vers 'geklopt' so he claimed) zag er goed uit, structuur glad en fijn, geur was lekker en eens eindelijk gedroogd (duurde meer dan 2 dagen en zelf dan bleef het plakkerig en klonterig) zat de smaak wel ook redelijk goed.
Wel meer verlies dan het 1/4-1/3de wat ik vroeger gewoon was want er bleef droog amper 42% over.
Test puntje loste perfect op zonder enige fiber of residu in paar druppels water.
MAAR een puntje en zelfs een dikke lijn gaven geen enkel pep-effect, ook geen caffeine rush gelijk alle vorige zooi die je hier kon fixen tijdens corona, tegendeel zelf ipv hartslag omhoog ging deze zelfs naar beneden, beetje gevoel als bij een beta-blocker. 🤔
Nog nooit gehoord van versnijding met beta blocker eigenlijk. 🤔??
Zondag dan eindelijk effe tijd gehad om wasje te doen zoals we al tig keer gedaan hebben met droge aceton.
Wasje ging best normaal, 'Pep' nadien direct poederdroog, geurloos en semi normaal van smaak, maar nog steeds geen enkel pep-effect.
Paar uur later (en daar heb ik jammer geen foto van) was het glas met uitgedampte acetone tot aan de rand vol gewoekerd met die rare vezel.
Eens je alles naar beneden geduwd werd het zo een gelig-vies papje, lijkt het wel cellulose of glas vezels. en een dag later is het nog steeds niet uitgedroogd...
Restantje A-olie perhaps? al dacht ik dat dat ook verdampte bij kamer temperatuur?
Heb hoe dan ook toch maar een sampeltje van 150mg appart gehouden en maar is kijken om eens de grens over te steken een me toch een testje te scoren via via. Ik moet weten met wat ze ons nu proberen te vergiftigen/oplichten!
Is hoe dan ook wel duidelijk dat er iets van nieuwe stof/molecule is gevormd door reactie van iets wat niet in speed hoort te zitten met de acetone lijkt mij...
Heb al veel meegemaakt van bijna puur caffeine tot 'edelweiss krijt' maar deze gore rommel spant echt wel de kroon.
Edit:
Na een paar uurtjes het WWW af te speuren, met de vicks en eigen idee van cellulose in het achterhoofd, Maar effe men eigen puzzeltje opgelost en gelijk een nieuw versnijdingsmiddel ontdekt, (blijkbaar populair voor fake pep-paste) namelijk: "sodium Carboxy Methyl Cellulose" NaCmC
drugsforum.nl
Ik zou er even in moeten duiken, maar het lijkt erop dat je inderdaad iets op het spoor bent!
Ik ben er ook ooit een topic over begonnen met een zoektocht naar de vervuiling 😂
Rare vezelachtige structuur bij oplossen pep (report met wassen)
Beste forumleden, Mijn hulplijnen die wat meer chemische kennis hebben lieten me in de steek vandaag. Wellicht zijn er hier mensen die weten wat er met dit goedje speelt. Ja uiteraard zou het het beste zijn om het naar het Trimbos te brengen om te laten testen. Maar tegen de tijd dat het...drugsforum.nl
Nee ik ging toen bijna naar de kliniek en mijn gebruik ging in zo'n tempo dat het het testcentrum niet haalde 😅Hey Lucid,
Ja die thread had ik ook gezien gisteren en wou nog linken, maar vond niet gelijk hoe ik van deze naar jouw thread kon citeren.
Jij toen toevallig toch nog een batch ingeleverd voor test?
Nee ik ging toen bijna naar de kliniek en mijn gebruik ging in zo'n tempo dat het het testcentrum niet haalde 😅
Het was slechte speed. Dat wel...
Terwijl sommige anderen het prima pep vonden.
Ik heb later in een terugval nog eens zo'n zelfde geval gehad. Die was nog slechter. En ik ben toen letterlijk ziek geworden van dat spul. Toch doorgebruikt en werd nog zieker. Toen een weekje clean geweest ofzo en toen vond ik weer een gram. Werd er weer ziek van. Vet raar...
Ik had toen ook dat als ik opstond, ik bijna elke keer flauw viel. Moest dan echt na het opstaan mezelf vastgrijpen en een paar keer goed ademen.
Bij de eerste batch had ik dat niet. Of ik merkte het niet door de pyro's die het misschien overstemde.
Dan effe een wasje en na het indampen had je wat wit-gelige vlokken over van de caffeine die achter bleven, nooit geen vezelstructuur.
Haha ja precies!
Oké, "goed" om te horen dat jij diezelfde symptomen had dan. Lijkt me niet echt gezond spul!
Hoe ben je trouwens gekomen op die NaCmC?
En heb je het nog laten testen / ga je het nog laten testen? Ik ben echt zeer benieuwd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."