Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen aceton vraag

Speed wassen aceton vraag

20 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik gebruik wanneer ik speed was aceton uit die kleine flesjes van de kruidvat. Zijn deze goed? Er staat niet op welke percentage aceton erin zit.

En ik vind speed zonder te wassen best fijn om te snuiven. De smaak is dan niet slecht. Maar na het wassen met aceton is de smaak heel sterk, en lukt het me bijna niet om een lijn in 1x naar binnen te werken.

Doe ik wat fout? Heeft iemand anders hier ook last van?
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet droge aceton hebben. Die maak je door magnesiumsulfaat (epsomzout) of calciumsulfaat (gips) in de oven bij 200 graden te drogen en in de aceton te doen. Er staat op dit forum ook een compleet topic over.
r
rickertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zowel die van Bleko (Witte fles, oranje met zwart etiket.) als die van de Kruidvat ( Bruin glazen flesje, Oranje etiket doen het beide goed. De voorkeur gaat echter naar de Bleko vanwege de mogelijkheid tot een grotere fles en is relatief veel goedkoper. Pas trouwens wel op tijdens het wassen met bepaalde soorten plastic icm aceton anders kan het plastic "smelten" en in je goedje terecht komen.

Misschien een domme vraag maar, wel goedje bewaar je ? Hetgeen wat in je filter blijft of hetgeen dat in de aceton oplost en door je filter gaat? En hoelang laat je je gewassen goedje drogen? Mogelijk dat nog niet alle aceton is vervolgen en dat in je neus terecht komt.

Helaas valt er in het algemeen te twisten over de smaak en "branderigheid". Zelf vond ik de gewassen beter smaken (nog steeds niet geweldig) dan ongewassen doordat de bittere caffeine er dan niet meer in zit. Ten slotte brandde de gewassen naar mijn idee veel minder in mijn neus + had ik hier de dagen erna veel minder last van.

Mocht je er nog steeds niet uitkomen met of het wassen goed is gegaan, laat het dan eens testen bij het testcentrum (de gewassen en eventueel de originele) Dat is toch de beste manier om te weten wat je hebt!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
rickert zei:
Misschien een domme vraag maar, wel goedje bewaar je ? Hetgeen wat in je filter blijft of hetgeen dat in de aceton oplost en door je filter gaat? En hoelang laat je je gewassen goedje drogen? Mogelijk dat nog niet alle aceton is vervolgen en dat in je neus terecht komt.
Klik om te vergroten...

De aceton goed laten vervliegen is echt een goede tip. In principe zou je de aceton op geen enkele manier meer moeten ruiken als het echt droog is. De speedgeur zelf kan zeker nog aanwezig zijn maar heb ook wel eens had dat de overgebleven zuivere amfetamine totaal geurloos was geworden. Echter nog steeds vre-se-lijk vies. Helaas. lol. Ik vind de caffeine die in snuifspeed kan zitten juist de ranzige smaak wat doen afnemen. Qua smaak beter dan zuivere. :mask:

rickert zei:
Mocht je er nog steeds niet uitkomen met of het wassen goed is gegaan, laat het dan eens testen bij het testcentrum (de gewassen en eventueel de originele) Dat is toch de beste manier om te weten wat je hebt!
Klik om te vergroten...

Amen! Niets aan toe te voegen. :thumbsup1: :nerd:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
rickert zei:
Misschien een domme vraag maar, wel goedje bewaar je ? Hetgeen wat in je filter blijft of hetgeen dat in de aceton oplost en door je filter gaat? En hoelang laat je je gewassen goedje drogen? Mogelijk dat nog niet alle aceton is vervolgen en dat in je neus terecht komt.
Klik om te vergroten...
Wat in de filter blijft zitten is de speed :). Drogen totdat het droog is, zo lang als nodig.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#6
rickert zei:
Zowel die van Bleko (Witte fles, oranje met zwart etiket.) als die van de Kruidvat ( Bruin glazen flesje, Oranje etiket doen het beide goed. De voorkeur gaat echter naar de Bleko vanwege de mogelijkheid tot een grotere fles en is relatief veel goedkoper. Pas trouwens wel op tijdens het wassen met bepaalde soorten plastic icm aceton anders kan het plastic "smelten" en in je goedje terecht komen.

Misschien een domme vraag maar, wel goedje bewaar je ? Hetgeen wat in je filter blijft of hetgeen dat in de aceton oplost en door je filter gaat? En hoelang laat je je gewassen goedje drogen? Mogelijk dat nog niet alle aceton is vervolgen en dat in je neus terecht komt.

Helaas valt er in het algemeen te twisten over de smaak en "branderigheid". Zelf vond ik de gewassen beter smaken (nog steeds niet geweldig) dan ongewassen doordat de bittere caffeine er dan niet meer in zit. Ten slotte brandde de gewassen naar mijn idee veel minder in mijn neus + had ik hier de dagen erna veel minder last van.

Mocht je er nog steeds niet uitkomen met of het wassen goed is gegaan, laat het dan eens testen bij het testcentrum (de gewassen en eventueel de originele) Dat is toch de beste manier om te weten wat je hebt!
Klik om te vergroten...


Als je het op bord of plaat gooit dan is je pep met een paar minuten kurkdroog aceton is erg vluchtig
F
ForwardLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb speed gewassen met aceton, de vervuilde aceton heb ik laten staan en na één dag al zat dit in de vervuilde aceton, weet iemand wat dit is?
Onlangs heb ik test gedaan op speed doop or nope speed in ambule doen en naargelang de kleur weet je wat er in zit, bij mij was het kleur zwart volgens de kleur zou dat heroine en mdma zijn en waarom zou dit er dan in zitten in speed ? in Belgie is speed zeldzaam en als je vindt zeker niet speedwaardig

Mvrgr
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Janb zei:
ik heb speed gewassen met aceton, de vervuilde aceton heb ik laten staan en na één dag al zat dit in de vervuilde aceton, weet iemand wat dit is?
Onlangs heb ik test gedaan op speed doop or nope speed in ambule doen en naargelang de kleur weet je wat er in zit, bij mij was het kleur zwart volgens de kleur zou dat heroine en mdma zijn en waarom zou dit er dan in zitten in speed ? in Belgie is speed zeldzaam en als je vindt zeker niet speedwaardig

Mvrgr
Klik om te vergroten...
Dat ziet er smerig Uit man, lijkt wel oorsmeer ofzo 🤣
F
ForwardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die ene zei:
Dat ziet er smerig Uit man, lijkt wel oorsmeer ofzo 🤣
Klik om te vergroten...
Ja en als je de speed oplost in water en je laat het staan na één dag krijg je het zelfde en wat mij ook opvalt de laatste jaren de speed wordt alleen maar slechter en slechter er zijn zelfs mensen die deze speed die ik nu had goed vinden, heb hem klaar en duidelijk gezegd dat hij niet weet met wat hij bezig is
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#10
Janb zei:
Ja en als je de speed oplost in water en je laat het staan na één dag krijg je het zelfde
Klik om te vergroten...
Water lost de amfetamine op dus dan houdt je alleen de "troep" over.
F
ForwardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Guapo Temudgin zei:
Water lost de amfetamine op dus dan houdt je alleen de "troep" over.
Klik om te vergroten...
na een beetje opzoek ben werk ben ik te weet gekomen wat die vezels zijn, de inhoud van een vicks verstuiver daarmee het blijft altijd belangrijk dat je je pep altijd wast met aceton
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Janb zei:
PROCEDURE VOOR HET MAKEN VAN SPEED
Klik om te vergroten...

Dit is verboden op het forum, lees de forumregels waarin dit ook duidelijk wordt vermeld. Ik verwijder je post, maar zie dit wel als een officiële waarschuwing, een volgende keer is het een permanente ban.
Z
ZiggyBoykeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Forward zei:
na een beetje opzoek ben werk ben ik te weet gekomen wat die vezels zijn, de inhoud van een vicks verstuiver daarmee het blijft altijd belangrijk dat je je pep altijd wast met aceton
Klik om te vergroten...

Beetje oude post i know, maar heb net hetzelfde vieze goedje als jij had na een aceton wasje. (zie foto)

Waar heb jij dat van die vicks gevonden?
(als ik zo een binnen-tuubje los pruts lost dat toch 0,0 op in water die vezels)
Of heb iemand anders ondertussen een andere (geteste) verklaring?


Na 2jaar nog maar eens opnieuw een poging gedaan om Pep te scoren, nadat ik het omwille van alle zwakke zooi had opgegeven en op 3mmc was overgestapt. dit keer van iemand die al jaren actief is in onze koekenstad, verkoopt zogezegd al jaren enkel puur spul. 🙈🤣🤣
(ja ook Belg hier van't Stad. k*t dat we amper mogelijkheid hebben om te laten testen wat voor brakke rommel we hier krijgen),
De natte pep (was vers 'geklopt' so he claimed) zag er goed uit, structuur glad en fijn, geur was lekker en eens eindelijk gedroogd (duurde meer dan 2 dagen en zelf dan bleef het plakkerig en klonterig) zat de smaak wel ook redelijk goed.
Wel meer verlies dan het 1/4-1/3de wat ik vroeger gewoon was want er bleef droog amper 42% over.
Test puntje loste perfect op zonder enige fiber of residu in paar druppels water.
MAAR een puntje en zelfs een dikke lijn gaven geen enkel pep-effect, ook geen caffeine rush gelijk alle vorige zooi die je hier kon fixen tijdens corona, tegendeel zelf ipv hartslag omhoog ging deze zelfs naar beneden, beetje gevoel als bij een beta-blocker. 🤔
Nog nooit gehoord van versnijding met beta blocker eigenlijk. 🤔??

Zondag dan eindelijk effe tijd gehad om wasje te doen zoals we al tig keer gedaan hebben met droge aceton.
Wasje ging best normaal, 'Pep' nadien direct poederdroog, geurloos en semi normaal van smaak, maar nog steeds geen enkel pep-effect.
Paar uur later (en daar heb ik jammer geen foto van) was het glas met uitgedampte acetone tot aan de rand vol gewoekerd met die rare vezel.
Eens je alles naar beneden geduwd werd het zo een gelig-vies papje, lijkt het wel cellulose of glas vezels. en een dag later is het nog steeds niet uitgedroogd...
Restantje A-olie perhaps? al dacht ik dat dat ook verdampte bij kamer temperatuur?

Heb hoe dan ook toch maar een sampeltje van 150mg appart gehouden en maar is kijken om eens de grens over te steken een me toch een testje te scoren via via. Ik moet weten met wat ze ons nu proberen te vergiftigen/oplichten!
Is hoe dan ook wel duidelijk dat er iets van nieuwe stof/molecule is gevormd door reactie van iets wat niet in speed hoort te zitten met de acetone lijkt mij...
Heb al veel meegemaakt van bijna puur caffeine tot 'edelweiss krijt' maar deze gore rommel spant echt wel de kroon.



Edit:
Na een paar uurtjes het WWW af te speuren, met de vicks en eigen idee van cellulose in het achterhoofd, Maar effe men eigen puzzeltje opgelost en gelijk een nieuw versnijdingsmiddel ontdekt, (blijkbaar populair voor fake pep-paste) namelijk: "sodium Carboxy Methyl Cellulose" NaCmC
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ZiggyBoyke zei:
Beetje oude post i know, maar heb net hetzelfde vieze goedje als jij had na een aceton wasje. (zie foto)

Waar heb jij dat van die vicks gevonden?
(als ik zo een binnen-tuubje los pruts lost dat toch 0,0 op in water die vezels)
Of heb iemand anders ondertussen een andere (geteste) verklaring?


Na 2jaar nog maar eens opnieuw een poging gedaan om Pep te scoren, nadat ik het omwille van alle zwakke zooi had opgegeven en op 3mmc was overgestapt. dit keer van iemand die al jaren actief is in onze koekenstad, verkoopt zogezegd al jaren enkel puur spul. 🙈🤣🤣
(ja ook Belg hier van't Stad. k*t dat we amper mogelijkheid hebben om te laten testen wat voor brakke rommel we hier krijgen),
De natte pep (was vers 'geklopt' so he claimed) zag er goed uit, structuur glad en fijn, geur was lekker en eens eindelijk gedroogd (duurde meer dan 2 dagen en zelf dan bleef het plakkerig en klonterig) zat de smaak wel ook redelijk goed.
Wel meer verlies dan het 1/4-1/3de wat ik vroeger gewoon was want er bleef droog amper 42% over.
Test puntje loste perfect op zonder enige fiber of residu in paar druppels water.
MAAR een puntje en zelfs een dikke lijn gaven geen enkel pep-effect, ook geen caffeine rush gelijk alle vorige zooi die je hier kon fixen tijdens corona, tegendeel zelf ipv hartslag omhoog ging deze zelfs naar beneden, beetje gevoel als bij een beta-blocker. 🤔
Nog nooit gehoord van versnijding met beta blocker eigenlijk. 🤔??

Zondag dan eindelijk effe tijd gehad om wasje te doen zoals we al tig keer gedaan hebben met droge aceton.
Wasje ging best normaal, 'Pep' nadien direct poederdroog, geurloos en semi normaal van smaak, maar nog steeds geen enkel pep-effect.
Paar uur later (en daar heb ik jammer geen foto van) was het glas met uitgedampte acetone tot aan de rand vol gewoekerd met die rare vezel.
Eens je alles naar beneden geduwd werd het zo een gelig-vies papje, lijkt het wel cellulose of glas vezels. en een dag later is het nog steeds niet uitgedroogd...
Restantje A-olie perhaps? al dacht ik dat dat ook verdampte bij kamer temperatuur?

Heb hoe dan ook toch maar een sampeltje van 150mg appart gehouden en maar is kijken om eens de grens over te steken een me toch een testje te scoren via via. Ik moet weten met wat ze ons nu proberen te vergiftigen/oplichten!
Is hoe dan ook wel duidelijk dat er iets van nieuwe stof/molecule is gevormd door reactie van iets wat niet in speed hoort te zitten met de acetone lijkt mij...
Heb al veel meegemaakt van bijna puur caffeine tot 'edelweiss krijt' maar deze gore rommel spant echt wel de kroon.



Edit:
Na een paar uurtjes het WWW af te speuren, met de vicks en eigen idee van cellulose in het achterhoofd, Maar effe men eigen puzzeltje opgelost en gelijk een nieuw versnijdingsmiddel ontdekt, (blijkbaar populair voor fake pep-paste) namelijk: "sodium Carboxy Methyl Cellulose" NaCmC
Klik om te vergroten...

Ik zou er even in moeten duiken, maar het lijkt erop dat je inderdaad iets op het spoor bent!

Ik ben er ook ooit een topic over begonnen met een zoektocht naar de vervuiling 😂

Rare vezelachtige structuur bij oplossen pep (report met wassen)

Beste forumleden, Mijn hulplijnen die wat meer chemische kennis hebben lieten me in de steek vandaag. Wellicht zijn er hier mensen die weten wat er met dit goedje speelt. Ja uiteraard zou het het beste zijn om het naar het Trimbos te brengen om te laten testen. Maar tegen de tijd dat het...
drugsforum.nl drugsforum.nl
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Of je gebruikt bleko aceton. Dat is zuiver aceton. Bleko garandeert dat in hun datablad.
Z
ZiggyBoykeLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Ik zou er even in moeten duiken, maar het lijkt erop dat je inderdaad iets op het spoor bent!

Ik ben er ook ooit een topic over begonnen met een zoektocht naar de vervuiling 😂

Rare vezelachtige structuur bij oplossen pep (report met wassen)

Beste forumleden, Mijn hulplijnen die wat meer chemische kennis hebben lieten me in de steek vandaag. Wellicht zijn er hier mensen die weten wat er met dit goedje speelt. Ja uiteraard zou het het beste zijn om het naar het Trimbos te brengen om te laten testen. Maar tegen de tijd dat het...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...

Hey Lucid,

Ja die thread had ik ook gezien gisteren en wou nog linken, maar vond niet gelijk hoe ik van deze naar jouw thread kon citeren.

Jij toen toevallig toch nog een batch ingeleverd voor test?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ZiggyBoyke zei:
Hey Lucid,

Ja die thread had ik ook gezien gisteren en wou nog linken, maar vond niet gelijk hoe ik van deze naar jouw thread kon citeren.

Jij toen toevallig toch nog een batch ingeleverd voor test?
Klik om te vergroten...
Nee ik ging toen bijna naar de kliniek en mijn gebruik ging in zo'n tempo dat het het testcentrum niet haalde 😅

Het was slechte speed. Dat wel...
Terwijl sommige anderen het prima pep vonden.

Ik heb later in een terugval nog eens zo'n zelfde geval gehad. Die was nog slechter. En ik ben toen letterlijk ziek geworden van dat spul. Toch doorgebruikt en werd nog zieker. Toen een weekje clean geweest ofzo en toen vond ik weer een gram. Werd er weer ziek van. Vet raar...

Ik had toen ook dat als ik opstond, ik bijna elke keer flauw viel. Moest dan echt na het opstaan mezelf vastgrijpen en een paar keer goed ademen.

Bij de eerste batch had ik dat niet. Of ik merkte het niet door de pyro's die het misschien overstemde.
Z
ZiggyBoykeLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Nee ik ging toen bijna naar de kliniek en mijn gebruik ging in zo'n tempo dat het het testcentrum niet haalde 😅

Het was slechte speed. Dat wel...
Terwijl sommige anderen het prima pep vonden.

Ik heb later in een terugval nog eens zo'n zelfde geval gehad. Die was nog slechter. En ik ben toen letterlijk ziek geworden van dat spul. Toch doorgebruikt en werd nog zieker. Toen een weekje clean geweest ofzo en toen vond ik weer een gram. Werd er weer ziek van. Vet raar...

Ik had toen ook dat als ik opstond, ik bijna elke keer flauw viel. Moest dan echt na het opstaan mezelf vastgrijpen en een paar keer goed ademen.

Bij de eerste batch had ik dat niet. Of ik merkte het niet door de pyro's die het misschien overstemde.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt me best bekend met deze slechte pep.
Staat hier bekend als zogezegd het beste spul ...
doch mij doet het geen bal buiten dat ik dus gemerkt heb dat na snuiven direct hartslag daalt en zoals jij zegt: dat ik na die paar snifjes ook een paar dagen zwart voor ogen kreeg als ik rechtstond en me een paar seconden moest vasthouden. Bloeddruk stond dan vree laag elke keer ook.
Nu ik ben zelf totaal geen groot gebruiker, zoals eerder gezegd kwam ik vroeger altijd toe met een puntje en was ik gelijk helder, gefocust en actief voor uren.
kwam dan ook meerdere jaren toe met een aankoopje (gevolg geen vaste betrouwbare dealer)
En als je vroeger al eens een slechte batch had dan was het echt altijd caffeine, en dat merk je meteen aan de hartkloppingen die je dan hebt.
Dan effe een wasje en na het indampen had je wat wit-gelige vlokken over van de caffeine die achter bleven, nooit geen vezelstructuur.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ZiggyBoyke zei:
Dan effe een wasje en na het indampen had je wat wit-gelige vlokken over van de caffeine die achter bleven, nooit geen vezelstructuur.
Klik om te vergroten...

Haha ja precies!

Oké, "goed" om te horen dat jij diezelfde symptomen had dan. Lijkt me niet echt gezond spul!

Hoe ben je trouwens gekomen op die NaCmC?

En heb je het nog laten testen / ga je het nog laten testen? Ik ben echt zeer benieuwd.
Z
ZiggyBoykeLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Haha ja precies!

Oké, "goed" om te horen dat jij diezelfde symptomen had dan. Lijkt me niet echt gezond spul!

Hoe ben je trouwens gekomen op die NaCmC?

En heb je het nog laten testen / ga je het nog laten testen? Ik ben echt zeer benieuwd.
Klik om te vergroten...

Beetje dom op uitgekomen door wat die andere gast zei over die vicks...
dan gelezen wat er van ingrediënten in zat en zo wat verder gezocht op google naar iets dat inderdaad perfect oplost in water maar ook in aceton, en zo kwam ik bij die (in de voedingsindustrie en pharmacie veel gebruikte) NaCmC uit wat blijkbaar ook een wit papje geeft, ook als coating van medicatie gebruikt word en ook in lijm en dergelijke verwerkt word. Volgens wat ik heb gelezen is het wel totaal onschadelijk
Maar dit en het feit dat hartslag en bloeddruk daalt doet precies vermoeden dat de speed eerder komt van fijngemalen medicatie pillen???🤔🤔

Ik heb nog niet laten testen, als Belg jammer genoeg niet zo simpel.
Dus ik moet een keertje tijd hebben om naar Nederland af te zakken en ofwel via vrienden effe laten testen of zelf en dan maar jokken dat ik het in Nederland heb gekocht 🙈
Heb er sowieso een monstertje van 150mg voor appart verpakt voor ik de rest een aceton wasje heb gegeven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."