Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja , dan zal het vast wel komen dat ik te veel neem. Maarja , je gaa ter al vaak te snel overheen op feesten etc. :P Irritant vind ik het niet , het is meer van; 'oh.. ik hallucineer weer..' en feest dan gewoon weer door. :P"
"Ik was zaterdag bij bkjn vs Partyraiser. Heb lekker gesnoept. 150mg flugels. 3 stuks. Ging zo faking hard, lekker gefeest, top feessie. Nu zijn we dus bij de dinsdag, en voel me top. Zondag natuurlijk goed gegeten, veel vitamine, broccoli en een vitaminepil. Gisteren ook veel water gedronken, savonds weer broccoli, aardappelen en 2 stukken hamburgers. Hoe komt het dat ik me helemaal goed vol? Komt het door het goeie eten? Of komt die dip van de week nog? Ging zondagavond ook half 9 naar bed en half 7 de wekker. Ik hou altijd anderhalf tot 2 maanden pauze tussen snoepen. Ik ben 1.81 en weeg 75KG."
"Thanks iedereen! Dip is idd nooit gekomen :P"
"jaja"
"Straks denk weer ff 2 nakkies nemen. Nog meer mensen?"
"De Dunne zei: Tja... Een hele gram is sowieso al een belachelijke hoeveelheid en voor de eerste keer zeker. Het is nou eenmaal een bijwerking, minder speeksel. En hoe meer je neemt hoe meer de negatieve bijwerkingen gaan opspelen. Droge bek is daar 1 van. Het feit dat je adhd hebt zorgt dat je meer nodig hebt van speed om hetzelfde te voelen als iemand zonder adhd. Het betekend niet dat je lichaam meer kan hebben. Ik adviseer je echt om de volgende keer veel en veel minder te nemen. Tenzij straks uit het percentage van de speed blijkt dat het flutspeed was en je vooral caffeine hebt gesnoven. Pas er echt mee op hoor, zoveel speed is echt geen grapje en behoorlijk ongezond. Klik om te vergroten... Ja de volgende keer ( als ik nog neem ) neem ik niet meer zo veel. Ik was inderdaad erg relax in me hoofd, maar super veel energie. Ik drink nu elke dag goed en eet goed, en neem multivitamines hoge dosering. ( pillen. ) Ik hou het denk ik wel lekker bij pure m. Dank jullie wel voor de antwoorden."
"Roze olifant zei: Ik heb dit afgelopen weekend geprobeerd tijdens speed, melk (volgens mij nadat ik die tip van jou ergens op het forum had gelezen?), maar ik kreeg het echt niet weg. Heb normaal geen probleem met melk maar op speed smaakte dit ineens enorm vies. Alsof alle onderdelen in de melk uit elkaar waren gevallen en ik alles apart proefde, en vooral het 'vettige' kwam heel prominent naar voren. Brrrrr! Verder wel volkomen eens met het advies dat genoeg drinken belangrijk is. Ik vind het zelf alleen wel altijd lastig om me daar aan te houden, omdat alles zo vies en onnatuurlijk smaakt. Kwestie van jezelf om de zoveel tijd dwingen om een paar slokken te nemen denk ik. Na een upper (ook MDMA) probeer ik wel altijd voor ik ga slapen iets van vla/yoghurt te eten. Je zit er meestal echt niet op te wachten op dat moment, dus het is echt jezelf een beetje dwangvoederen, maar het gaat je helpen bij je kater de volgende dag en symptomen zoals een droge mond/pijnlijk gehemelte verminderen. Klik om te vergroten... Ik vind het ook lastig toch als je op een feest bent en je gaat lekker om dan drinken ofzo te halen. :P uiteindelijk ga je wel maar met moeite. xD"
"Roze olifant zei: Op een feest vind ik het dan ergens nog minder moeilijk, omdat er altijd wel iemand is die ineens drinken voor je gehaald heeft (ongevraagd, lol). Als ik thuis gebruik merk ik soms dat ik gedurende al die uren amper wat gedronken heb. 't Is echt lastig! Maar echt, eet/drink iets (half-vloeibaars) als je thuis bent van de party en naar bed gaat, scheelt al een hoop. Hoe is het met je droge mond inmiddels? Klik om te vergroten... Nog steeds droog. Maar blijf water drinken."
"Iemand?"
"Ik wil een jaar pauze houden van de XTC/MDMA. Omdat ik merk dat ik flinke tolernatie heb opgebouwd. Zal één jaartje genoeg zijn? Of moet het nog wel langer zijn? Of zal 6/7 maanden ook genoeg zijn , en dan langzaam en rustig weer proberen? Lage dosis pillen natuurlijk. Ik heb nooit dips ofzo, omdat ik gezond eet, en leef. Graag hoor ik jullie mening."