#1
Altijd eerst opdrogen zodat de giftige stoffen kunnen verdampen. Overigens kun je ook droge speed lang bewaren.
had je enkel droge speed te koop, wat ten eerste natuurlijk bevattelijk kan zijn voor vage versnijdingen ten voordele voor eigen gewin dealer cs.
Teveel cafeïne in de thee.Okeeee dan....Waar komt deze passieve aggressiviteit ineens vandaan?
Jij ook een fijne avond!
Haha ja dat proef je zeker wel. Maar in theorie merk je de mdma dan eerder omdat het opgelost is. Veel melk en suiker erbij en het is te doen.Pfoeh... Niet helemaal mijn smaakje denk ik 😂
Kan me niet voorstellen dat je de MDMA er niet doorheen zou proeven.
Wat leuk ben jij zeg ! Met droge pep ?Hier een bakkie hartkwaal.
Okeee, wist ik niet. Grappig...Ik ben wel bekend met klapthee.
Thee met mdma of xtc er in opgelost.
Nou dan toch liever Dr. PEPper
Lees het maar eens achterstevoren..PEPsi
Zat daar vroeger dan pep in waar er coke zat in coca cola? 😂Lees het maar eens achterstevoren..
Miss lijkt het lekkerder na een korte peptalk🫡Lijkt me echt zo ontzettend goor. Pep Thee of Pep Koffie.
Bedankt voor de nuttige reacties !Hoi,
Ik heb me laten vertellen dat je natte pep kunt nemen als je het in hete thee of koffie roert en opdrinkt. Er schijnt ook een naam hiervan te bestaan, zoals bommetje. Klopt dit, is dit dus een veilige manier om natte speed te kunnen nemen ? Ik ben van een vroegere generatie en zo'n ca 30 jaar geleden (jaja...) had je enkel droge speed te koop, wat ten eerste natuurlijk bevattelijk kan zijn voor vage versnijdingen ten voordele voor eigen gewin dealer cs. Dus, is natte speed nemen in hete thee oké ?
Als ik het zo zie is dat drogen wel gelukt.Ik snap jou niet... wat zit je nou te 😂 ? Daarom stel ik de vraag toch ?? Missch goed lezen. Snap je ?
JoJo
Ik ben wel bekend met klapthee.Droge pep in koffie nemen wordt hier 'een Noors bakkie' genoemd.
Wat leuk ben jij zeg ! Met droge pep ?
Reageer je altijd zo op iemand's reactie die op het bericht van een ander reageert ?
Okeeee dan....Waar komt deze passieve aggressiviteit ineens vandaan?Wat leuk ben jij zeg ! Met droge pep ?
Reageer je altijd zo op iemand's reactie die op het bericht van een ander reageert ?
Pfoeh... Niet helemaal mijn smaakje denk ik 😂Ik ben wel bekend met klapthee.
Thee met mdma of xtc er in opgelost.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."