#1
Teveel cafeïne in de thee.Okeeee dan....Waar komt deze passieve aggressiviteit ineens vandaan?
Jij ook een fijne avond!
Haha ja dat proef je zeker wel. Maar in theorie merk je de mdma dan eerder omdat het opgelost is. Veel melk en suiker erbij en het is te doen.Pfoeh... Niet helemaal mijn smaakje denk ik 😂
Kan me niet voorstellen dat je de MDMA er niet doorheen zou proeven.