Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Net gewassen met Aceton (te koop bij Gamma) Ik begon met 5.6gram nat en toen gedroogd. Toen gewassen en nu nog 1.6gram over!! Wtf??"
"Thanks voor jullie toffe reacties, Vandaag nog niks genomen met het mooie weer eerst ff het terras schoon gemaakt en zometeen lekker uit eten met vrienden. Tot nu nog niet genomen wat eigenlijks nooit meer gebeurt zaterdags. Nu ook nog geen zin gehad er in maar misschien vanavond wel naar een paar biertjes. Mezelf beloofd dit weekend t niet te gaan gebruiken maar vanavond word het pas moeilijk of morgen met een kater die weg snuiven. Thanks voor jullie mooie reacties, ik denk zelf dat ik niet verslaafd ben maar er wel dichtbij zit? Thanks mensen"
"Bas zei: Zelf zou ik eigenlijk eerst gewoon in huis halen wat je daadwerkelijk nodig hebt. Bijvoorbeeld dus 1,5 gram speed. Weet niet of dit gewassen is? Maar dat is sowieso een aanrader. Dit om onder andere dat 'hyper' effect, door waarschijnlijk cafeïne, weg te halen. Jouw planning in het weekend ziet er ongeveer 't zelfde uit als bij mij, maar dan met een iets langere pauze (zo nu en dan :P) en 9/10 keer zónder alcohol. Als ik iets doe wat ik leuk vind, onder invloed van speed, en ik ben de hele dag gelukkig, dan blijft die dip weg. Om die reden is het gevaarlijk om 20 gram speed in huis te hebben omdat je je al zeer snel fit gaat voelen. Omdat je ook nog is de maandag vrij bent, je 20 gram speed in huis hebt, je je gewoon goed voelt, ligt een beginnende verslaving zeker op de loer. Mijn advies verder is om gewoon een weekend helemaal niks te gebruiken. Dit zal je echt een goed gevoel geven, ik kan het weten. Al zijn drugs natuurlijk wel een leuke aanvulling, maar dan moet je wel je kop er goed bij kunnen houden. Klik om te vergroten... Goeie tip inderdaad, zat ik zelf ook aan te denken. Ik droog ook altijd te veel zodat ik altijd bij nemen kan. Dat zou ik gewoon naar 1 lijn moeten drogen zodat ik constant moet drogen zodat ik minder snel bij neem. Het wassen was ik geen fan van maar dat is persoonlijk denk ik. Thanks voor je reactie!"
"Vannacht een oude 4fmp capsule leeg gegooid en vol gedrukt met speed en ingenomen. Daar voor nog weer geprobeerd een lijn maar inderdaad weer allemaal gal en spugen (niet complete maag inhoud ofzo ). Wel direct kokhalzen terwijl ik t bij andere speed nooit heb. Ik heb de capsule rond half 12 genomen en nooit meer wat van gevoeld.. Ik heb me vol gezopen en ben later naar huis gegaan en top geslapen. Ik ga deze troep weggooien en zal eens nieuwe kopen en hopelijk is t dan afgelopen alleen wou ik er alles aan doe natuurlijk omdat ik toch modknip - Geen prijzen of bedragen noemen betaald heb. Ik zat er ook aan te denken om nog 100gram bij te kopen van een vertrouwde en dat met 50gram van deze troep te mengen omdat ik t gewoon zonde vind. Dan gooi ik teminste niet alles weg. Laten testen kan hier niet in de buurt en moet ik 3 kwartier rijden en heb ik toch niks aan want ik koop niet weer bij deze dealer. Is t mengen een goed idee of niet aan te raden? Alvast bedankt voor jullie mooie reacties."
"acht.zes zei: Dat klinkt als de helft cafeine Klik om te vergroten... Lijkt wel zo inderdaad.. T is nu wel heel droog en kan t opsnuiven zonder te kotsen. Maar gister avond genomen rond 20uur toen weinig van gevoeld en steeds bijgenomen en rond 2uur snachts werd ik pas echt "strak".. Ik ben er wel klaar mee en koop nieuwe bij een die ik wel ken. Mvg"
"acht.zes zei: Lol. Dus je hebt zo maar even 100 gram meuk gekocht en nou ga je weer zo maar even 100 gram kopen terwijl wat tijd en moeite investeren om even een kwaliteitscheck te doen er te veel aan is? Echt, sommige mensen... Klik om te vergroten... Heb alweer nieuwe. Nu goede weer! Even voor de duidelijkheid, wat heb ik aan een check als t toch niet zn werking doet bij mij?"
"Hallo guys, Waar kan ik deze aceton kopen? Ik kan alleen aceton vinden die niet 99% puur is"
"Ik heb wel een beetje hetzelfde als jou, toen ik het wel eens op school deed omdat ik moe was oid was ik inderdaad weer wakker. Ik luisterde wel maar sloeg eigenlijks niks op. Probeer eens Ritalin. Heel makkelijk aan te komen door eens te vragen op school. Ik zie heel veel mensen hier lekker op gaan tijdens school en erna"
"Hallo Leden, Ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Gebruik al heel wat jaren speed alleen heb ik nu zon 100gram speed gekocht bij een andere dealer. Het doet t prima alleen is deze echt heel smerig. Ik vind speed nooit echt lekker maar dit is echt super goor.. Nu had ik het idee om wat pure Vanille Poeder er doorheen te mengen.. Of iemand een ander idee? Bommetjes houd ik niet zo van dus liever niet. Mvg Remco"