Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanx voor het filmpje, ik ga het zeker proberen. Ik haal altijd 10 gram, altijd bij dezelfde man. Nu kreeg ik roze, wel nat maar erg snel droog. Waarom is deze keer me pep roze.? Ik houd overigens wel van natte pep, neem het altijd in Capsules. En werkt trouwens ook beter als droge vind ik. Maar me vrouw heeft er hoofdpijn van gekregen wat denk ik op cafeïne duidt. Iig erg bedankt voor de tip"
"Psychedelibee zei: Ook als je het in een capsule neemt moet de pep wel gedroogd worden. De pep is nat omdat er nog chemische oplosmiddelen bijzitten, die je dus eerst moet laten verdampen met het drogen. Dat zijn niet echt middelen die je graag inneemt in ieder geval. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, Maar ik heb het gevoel dat droge pep minder sterk is en niet goed werkt. Vroeger was dat anders als je het mij vraagt, toen was de pep sterker als nu een kreeg je het droog ipv nat. Ga all wat langer mee en heb al heel veel gezien in deze wereld. Maar die roze Pep is toch wel vaag en raar. Liever zoals vroeger dikke brokken droge pep, dan deze natte. Maar volgende keer zal ik hem toch wassen en testen. En kijken of dat beter is"
"Psychedelibee zei: Dat zit tussen je oren, pep wordt niet minder sterk van het drogen. Uiteraard is je pep wassen met aceton sowieso geen slecht idee. Maar als je het niet wast dan zou ik het toch op zijn minst wel drogen, of slik jij graag gevaarlijke chemicaliën? Klik om te vergroten... Nee liever niet nee, bedankt voor de info. Ik ga ermee aan de slag. Ik laat het nog wel weten hoe mijn ervaringen zijn. Word er overigens niet ziek van ofzo. Maar ik denk indd dat wassen beter is, en ga i zeker doen"