#1
Zo zou ik het zelf ook betitelen ja. Mijn ego bestond niet meer, ik was enkel nog een essentie van mezelf die zonder vooroordelen, herinnering of vaste patronen bestond. Vooral dat is ook wat de ervaring ondanks dat hij zo zwaar was zo interessant maakte. Eenwording ervaar ik eigenlijk vrijwel altijd, ik heb meestal wanneer ik geestverruimende middelen neem een enorme gevoel van connectie met de natuur de aarde en het universum.
Voor de liefhebbers heb ik nog een fractal gemaakt na aanleiding van mijn ervaring. Hij dekt de lading van de ervaring totaal niet maar beter dan dit ga ik het niet kunnen uitbeelden.
Voor de liefhebbers heb ik nog een fractal gemaakt na aanleiding van mijn ervaring. Hij dekt de lading van de ervaring totaal niet maar beter dan dit ga ik het niet kunnen uitbeelden.
