Wow, wederom weer een schitterend omschreven report, ik had je eerste report al gelezen vol interesse.
Je weet het op een heel mooie manier te omschrijven.
Had na je eerste report er nog meer over opgezocht via Google.
Het lijkt me wel spannend, maar ik zou het nu, met alle problemen op het thuisfront niet echt aandurven, ik had laatst namelijk een microdot gehad en het was allemaal schitterend en ik hem me kapot gelachen, maar ik ben ook heeeeeel diep gegaan. Maar ook van de bad trips wordt je wijzer en leer je van.
Het is gewoon zo mooi, dat je in het diepste van je diepste binnenste kunt komen.
En dat je het aangegaan bent, en toch gebleven bent vind ik erg knap.
Maar dat wazige zien, lijkt me toch wel eng. Dat leeglopen van alle kanten (
![:grin:]()
) lijkt me ook niet echt iets , maar ja het is natuurlijk wel een natuurlijke reiniging. Ik had van die microdots toch heftige buikkrampen gekregen. Totale leegloop!
Maar ik hoop, dat we de volgende keer ook weer van je report mogen genieten, want je bent het beste tripreport van februari 2007 zeker waard!
