#1
Spirit Quest zei:Zoals jij het hebt gelezen heb ik het ervaren, vol interesse. Het is maf hoe een bad trip zo interessant en indrukwekkend kan zijn. Stiekem is het gewoon de beste sessie tot nu toe. Maar ik moet wel toegeven dat je angsten confronteren echt niet makkelijk is. Het is dat de sjamaan zo op mij in gepraat heeft anders was ik zonder twijfel vertrokken, achteraf ben ik wel blij dat ik ben gebleven.Qocaïne zei:ochjee... dit is echt heavy shit inderdaad!
Gewoon super hoe je je bad trip beschrijft! Heb het vol intresse gelezen!
Heb ook repect voor je, zoals je je eigen angsten hebt durven confronteren!
Nice nice!
Ja inderdaad. Ik begrijp het helemaal.
Tijdens je trip denk je in een hel beland te zijn, en wil je er eigenlijk stiekem uit. Maar nadat de trip is afgelopen ben je zo dankbaar!
Sjamaan heeft ook erg goed op je ingepraat, hij heeft het allemaal wel goed verwoord!
Nogmaals! Respect
