Als eerste wil ik je nog feliciteren met je kindje
Ik vind het stom dat mensen hier zo negatief op reageren, ze onderschatten duidelijk de impact die lsd kan hebben. Ik heb al zoeen confronterende momenten gehad tijdens een normale paddotrip, en ben er zelfs erdoor gestopt met roken. Ik kreeg keer op keer tijdens het trippen het gevoel dat ik met roken mijn lichaam vernietigde... Dat heeft mij enorm geholpen, ik rook nog steeds niet terug.
En ja om iemand te veroordelen die speed gebruikt... Jongens dat is wel heel zwak he. Nog nooit iemand gekend die er problemen mee had? Het zit heel wat dieper dan jullie denken, en vaak is het voor een deel ook de fout van de maatschappij, wat we allemaal moeten doen, wat ons allemaal wordt opgelegd, de druk is enorm groot vaak... Ik wordt er soms ook gek van, niet dat ik dan drugs neem, maar ik begrijp het voor een volle 100 %.
En als iemand zoeen ervaring met ons deelt moeten wij die persoon steunen ipv verder in de grond boren... Negatief commentaar heeft zij niks aan. Ze weet zelf wel dat ze een probleem heeft, hoeven jullie haar echt niet te vertellen. Gewoon een beetje steun kan wonderen verrichten...
Mijn steun heb je Marla! Doe zo verder en veel plezier met je kindje!