Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste luitjes, Vanmiddag beginnen we aan 2CB en hebben we maar 1 pil per persoon. We willen MDMA gebruiken om langer (en harder) te trippen. Zijn hier mensen die deze combinatie wel eens doen? Is het verstandig om met 2CB te beginnen? Groetjes,"
"We zijn begonnen met 2CB en zelfs met 2 pillen was het effect na 3 uur nog steeds echt minimaal. Daarna hebben we besloten om maar veel MDMA pakken en op avontuur te gaan. Toen de MDMA in kickte kreeg ik wel een vage space alsof ik te veel XTC pillen naar binnen had gewerkt. Overal hekken en takken die er niet waren en dingen die ik dacht te spacen maar er toch wel echt zijn. Kan ook gekomen zijn door de joint die we gerookt hadden. Met zijn 3e op 2 brommers door de stad heen gereden en verboden terrein blijft altijd leuk om te betreden. Al met al vet gezellig, goede space maar echt geen idee of de 2CB zijn werking heeft gehad. @ lysergine25; We know"
"Mja ik we hebben misschien 2k/m gereden op een weg waar niemand komt. wooptifckindoo. Alsof jij weet wat mijn staat is na wat drugs. Er zijn zat andere "mongolen" die zijn auto in de prak rijden omdat ze dronken achter het stuur gaan. Als jij denkt dat wij niet 2 keer denken over het feit dat we van de kaart op een tomos stappen betekend alleen maar dat je kortzichtig bent. Bah- Daarnaast wtf, ik ben oud genoeg om zelf te bepalen wat voor risico's er aan verboden terrein zitten. Als of veel drugs op een feest wel verantwoord is? Wie ben jij om mij een mongool te noemen. Go FCK yourself!"
"Pep + Alcohol + (ver in de avond) LSD (damn die beruchte en geweldige drum and bass avonden) MDMA/XTC + Jack/polm"
"Re: Drie zegels en een compleet ander mens No problems. vooral doen! :P Als jij er vertrouwen in hebt dan heb ik dat ook! Ik hoop dat het een gezond en leuk kind wordt."
"Re: Drie zegels en een compleet ander mens Indrukwekkend verhaal! Ik zou wel uitkijken met een kind nemen en het wat langer volhouden voordat je aan een kind begint. Jij wil immers een gelukkig kind op de wereld zetten. Het is in ieder geval een goede start en ik hoop dat het voor je werkt. Sterkte Groetjes, D."
"Je schetst het inderdaad een beetje vreemd maar ik kan me hier prima inleven. Jij bent trouwens wel de gene die de eerste fout heeft gemaakt en logisch dat je beide verder gaat. Dat zij vreemd doet is niet gek. Tenslotte ben jij de gene die vreemd is gegaan. Zeker omdat het in de pubertijd heeft afgespeeld kan zij best permanente schade in vertrouwen hebben. Ik hoop dat je toch inziet dat zij niet jouw "jeugd" heeft verneukt maar dat jullie hoogstens uit kiet staan. Dat je het als minder fijn hebt ervaren, goh. Nog vragen of ze bij je blijft ook... Nee! je eigen fout je eigen rot jeugd en zeker niet haar 'fout'. Wat mij betreft LuL x3+1+1"