Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTabak vraagje

Tabak vraagje

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JapioLid
01-01-2024, 00:00
#1
word je minder stoned als je meer tabak in je joint doet ?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja en nee

van tabak bij de joint word je sloomer 'stoneder' dus
maar van de wiet zelf word je high en licht in je hoofd veel relaxer gevoel vaker lachkicks enz

tabak doet zeg maar het tegenovergestelde met je dan wiet.. als je na een joint een shaggie rookt word je er ook slomer van
l
lar-ELid
01-01-2024, 00:00
#3
hoeveel doen jullie erin dan?
en shag of peuk?
En milde shag/peuken, of gewoon halfzwaar?
Of zelfs het liefst zwaar?

Ik draai altijd met peuk, en dan meestal gewoon 1 of 3/4.
Gewoon "normale" peuken.
Zware shag is zo vies.. rook dan geen joint hehe..
Shag gaat wel langer mee trouwens..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Draai t liefste met shag. Halfzware Van Nelle als t ff kan. niet te veel, neit te weinig. beetje 50/50. Ben niet meer zo'n blowerd, dus bij mij hoef er niet zoveel weed in.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mac... zei:
Draai t liefste met shag. Halfzware Van Nelle als t ff kan. niet te veel, neit te weinig. beetje 50/50. Ben niet meer zo'n blowerd, dus bij mij hoef er niet zoveel weed in.
Klik om te vergroten...

100% agree ^^ behalve dan dat ik hash rook en bijna nooit wiet
S
SpitfireLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik draai altijd met een half lucky strike peukje, en ongeveer een halve gram wiet. (A)
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik draai het liefste met halfzware shag en dan meestal met hasj

dunne jointjes vind ik het lekkerst
S
SpitfireLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind dunne jointjes ook lekkerder dan dikke ja, bij hasj zoiezo, maar bij wiet toch ook wel.
J
JapioLid
01-01-2024, 00:00
#9
er zijn veel reply's op mijn thread, maar niet echt de antwoorden die ik zocht...
iedereen zegt dat hij graag dunne/ dikke joints draaid.

mijn vraag was of je minder stoned wordt, als je een joint rolt met meer tabbak dan een joint die je normaal rolt
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
ja en nee

van tabak bij de joint word je sloomer 'stoneder' dus
maar van de wiet zelf word je high en licht in je hoofd veel relaxer gevoel vaker lachkicks enz

tabak doet zeg maar het tegenovergestelde met je dan wiet.. als je na een joint een shaggie rookt word je er ook slomer van
Klik om te vergroten...

Het staat er toch duidelijk. Je wordt juist stoneder door er een beetje meer weed in te gooien.
J
JohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Japio zei:
word je minder stoned als je meer tabak in je joint doet ?
Klik om te vergroten...

ja, maar ligt aan het soort tabak, draai je met zware vanNelle dan werkt de shag in op cannabinol en heft de werking iets op, draai je met een light sigaret dan is het te verwaarlozen :smoke: heeft geen werking op THC!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van pure wiet wordt je knetterder en minder moe...
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik kan dat momenteel bevestigen
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
ts zei:
ik kan dat momenteel bevestigen
Klik om te vergroten...
dat je van tabak slomer 'stonder word' en van pure wiet meer high' lichter' ?

dat is gewoon een feit..
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#15
spacekonijn zei:
ts zei:
ik kan dat momenteel bevestigen
Klik om te vergroten...
dat je van tabak slomer 'stonder word' en van pure wiet meer high' lichter' ?

dat is gewoon een feit..
Klik om te vergroten...

idd, verveelde me denk ik. nutteloze post...
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#16
lekker veel wiet..klein beetje tabak liefs light sigarette zodat je de wiet meer proeft.. ik doe altijd kwart van een peuk...liefs rook ik puur maarja kan niet altijd...tabakis eigelijk beetje dat het beter brand en het scheelt wa wierie.. :smoke:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kwart van een peuk? Dan zou ik na een halve spliff op de grond liggen kwijlen. Ik draai er meestal net iets midner dan 1 peuk in, wel met hasj though.. :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
ts zei:
spacekonijn zei:
ts zei:
ik kan dat momenteel bevestigen
Klik om te vergroten...
dat je van tabak slomer 'stonder word' en van pure wiet meer high' lichter' ?

dat is gewoon een feit..
Klik om te vergroten...

idd, verveelde me denk ik. nutteloze post...
Klik om te vergroten...

nee ik was zo van de kaart dat ik dacht dat jij het tegenovergestelde poste maar nu ik dit zo teruglees snap ik er geen zak meer van
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacekonijn zei:
ts zei:
spacekonijn zei:
ts zei:
ik kan dat momenteel bevestigen
Klik om te vergroten...
dat je van tabak slomer 'stonder word' en van pure wiet meer high' lichter' ?

dat is gewoon een feit..
Klik om te vergroten...

idd, verveelde me denk ik. nutteloze post...
Klik om te vergroten...

nee ik was zo van de kaart dat ik dacht dat jij het tegenovergestelde poste maar nu ik dit zo teruglees snap ik er geen zak meer van
Klik om te vergroten...

hehe, waaaazige bende :smoke:
D
DrudgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik rook altijd puur, tabak vermindert het high effect, mede omdat het de bloedvaten in de hersenen juist vernauwt, ik geloof dat THC ze verwijdt.

bovendien heb ik weinig zin om tabak te roken, wat is het nut daarvan ? behalve dat je een nicotine verslaving kan oplopen....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."