Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Verlangen naar een roes. Marihuana, alcohol, GHB, codeïne, etc. Als het maar een roes is. Het dagelijkse leven is zo ontzettend saai. Klik om te vergroten... Hmm.. Precies zoals ik het zie! Het dagelijks leven is saai omdat het een sleur is.. school, werken, slapen.. en in het weekend wil ik dan gewoon graag in een andere wereld komen.. even niet denken aan de dagelijkse orde.. alleen jammer dat ik op zaterdag ook moet werken.."
"Wat ik je iig kan vertellen is dat cocaine sowieso schadelijk is voor je gebit vanwege het knarsetanden (idem bij speed), En speed breekt ook je kalk af of wat was het nou dus coke mss ook? Sorry ben knetter kan echt ni meer nadenken.."
"hoeveel doen jullie erin dan? en shag of peuk? En milde shag/peuken, of gewoon halfzwaar? Of zelfs het liefst zwaar? Ik draai altijd met peuk, en dan meestal gewoon 1 of 3/4. Gewoon "normale" peuken. Zware shag is zo vies.. rook dan geen joint hehe.. Shag gaat wel langer mee trouwens.."
"Waarschijnlijk vind je de meeste antwoorden al in dit subforum. Heb je dan nog vragen, stel die dan in dit topic"
"hmm mijn 1e keer was afgelopen vrijdag .. dus pas paar dagen geleden. Had Mexicaantjes en ik had mezelf helemaal niet meer ondr controle.. en af en toe visuele effecten (lees: vervormingen ) en mn gele t-shirt leek wel gephotoshopt.. hele vage (mooie) kleur geel, dat soort shit.. en ik had maar een halve portie op ik kon ook echt niet meer recht lope en had lachbuien die met regelmaat terugkwamen gedurende mijn hele trip. Was wel irritant, het leek net alsof k een mannetje was dat net deed alsof ie vet stoned (lachen) en dronken (niet recht meer kunnen lopen) was, maar ik heb de trip wel intens beleefd.. Vrijdag a.s. wil ik het weer doen met een (space) vriend die afgelope weekend niet hier was.. en hij heeft het nog nooit gedaan.. Vraag me alleen af of het dan wel werkt? Houd er wel rekening mee dat ik afgelope vrijdag voor het eerst van mn leven heb gedaan.. dus er iets van voelen moet ik sowieso Dit keer Thaise (hebben ze al binnen), ze zijn wel vers. De Mexicaantjes waren gedroogd!"
"Hmm nou sprak gister die gozer die ze voor ons had meegenomen uit Amsterdam en hij had thuis ook nog een halve portie Mexicaantjes dus we willen nu eigenlijk proberen 3/4e portie, maar heb gisteravond ook wat rondgevraagd bij vrienden die paddo's gebruiken/hebben gebruikt en de 1 zegt dat je dat absoluut NIET moet doen (2 verschillende soorten) en de ander zegt dat dat juist vet relaxed is.. Wat voor beredenering kan je hier uit maken, apart van dat ik vage vrienden heb"
"Met drugs weet je het nooit.. ik doelde meer op extra schadelijk of verhoogde kans op bad trip etc. Al had ik het gevoel alsof ik, als ik al een bad trip zou krijgen, ik die nog wel onder controle zou hebben, maar toch was het best wel heftig.. Was iig blij dat ik met een halve portie begon"
"Inderdaad doen ze er vaak door heen maar ik weet ook niet meer precies hoe het heet Mac.. Maar omdat je mond dan verdooft aanvoelt lijkt het goeie coke, maar dat is dus niet zo"
"maah wat mij logisch lijkt? als je het snuift.. j longen kapot gaan? en met slikke je maag? als staat dit nergens verteld op een drugs site.. Klik om te vergroten... haha je snuift het niet je longen in hoor hehehe..[/quote]"