Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De urine test Een tijd geleden ben ik opgenomen in een kliniek en we moesten elke woensdag een Urine Controle doen en door de week wanneer dat nodig was volgens de leiding. Mijn verslaving is cannabis en daarop werd ik ook op gecontroleerd. En op andere stoffen werden ook getest. Ik heb met veel moeite af moeten kicken van de valium en cannabis. Vooral de eerste was een hel, maar ben er door heen. De eerste weken waren zwaar, maar alles liep zoals het lopen moest, dacht ik. Totdat ik een dag na kerst te horen kreeg dat mijn thc waardes niet zakten en ze vroegen mij of ik bij gebruikt had, dus in de periode dat ik daar was cannabis had gerookt. Ik zei van nee en sprak de waarheid. De volgende morgen moest ik weer komen en ze vertelden doodleuk dat ook de laatste urinetest zodanig was dat de Jellinek gezegd had dat er geen andere mogelijkheid was dat ik gebruikt moet hebben.. Daarop was verdere behandeling niet doenlijk en ik werd ontslagen. Ondanks mijn hardnekkige naar waarheid ontkenning. Ik begrijp de wereld niet meer en ben ontrechtvaardig behandeld. Ik heb niet gebruikt, maar zit nu wel met de shit. Heb de PVP er ingeschakeld en moet morgen een extra urinetest doen bij de huisarts om mijn onschuld te bewijzen. Dat ik onschuldig ben staat vast, maar hoe is het in godsnaam mogelijk en wat moet ik doen, de krant inschakelen, naar de NMA stappen, advocaat in de arm nemen en een schadevergoeding eisen. Ik kan alleen maar papier bestrijden met papier, tegenwoordig is papier belangrijker dan"
"nee, in de kliniek had ik geen vrijheden, dus andere die rookten ben ik niet eens tegen gekomen en zijn er ook niet. Ik heb ook al gedacht van hoe kan het in mijn lichaam terecht zijn gekomen?! De enige reden die ik kan bedenken is dat de UC door de pc een behoorlijke fout heeft gemaakt, waarvan ik de dupe ben. Heb zelf de vrouw aan de telefoon gehad bij de Jellinek die de testen onderzoekt en die gezegd had dat ik gebruikt moest hebben. Maar straks een UC doen bij de huisarts en dat wordt gestuurd naar een andere lab."
"link werkt niet, die moet je plaatsen tussen url's"
"nee je hebt het goed! naast THC heb je Cannabinol als werkzame stof, de anderen zijn te verwaarlozen, maar zeker niet onmisbaar... in de jaren '70 hebben ze THC in een pil gestopt geheet Marinol, probleem opgelost dacht men, lekker stoned door een pil, niet dus, doordat cannabis meerdere werkzame stoffen kent valt het niet in een pil te stoppen de werking gaat grotendeels verloren, shame Ze hebben zeker effect, maar nauwelijks merkbaar, processen in de hersenen blijft een raadsel, werkzaam zijn ze wel in vergelijking met een sigaret en een joint, is 4 a 5 keer de hoeveelheid van een sigaret is een joint, teer, nicotine, benzeen ect verder bevat cannabis meerdere zware metalen dan shag/sigaret"
"jazeker is dat zo, combinatie cannabis en alcohol is de manier van out gaan, wel degelijk link, eerst zuipen dan blowen thuuuuuuuuu eerst blowen dan zuipen, neuh, tijdens het blowen zuipen, mss de een heeft een rustgevend effect, de ander een oppeppend effect, ga maar na wat er gebeurd met je hersenen, laat staan met je lichaam, ik houd het bij een joint"
"rond de ons per maand"
"ligt eraan waarom je de cannabis gebruikt! ik zit er boven maarja heb een reden"
"ja het wordt vergoed door sommige ziekenfondsverzekeraars, volledig je kunt niet ff naar de huisarts gaan voor een medische verklaring reuma wordt niet vergoed, ms, chemotherapie, aids wasting syndroom, glaucoom, migraine, chronische pijn, wel voor meer info ff klicken op mijn www"
"de hoogste THC gehalte in medicinale wiet is 18%, de laagste is 8% en dan zit er nog eentje tussen er is een reden waarom er eerst alleen maar de lagere gehaltes waren, mensen met een ernstige aandoening kunnen een hoog THC gehalte lichamelijk niet aan, later is er de Hogere soort gekomen, omdat bleek dat bv MS patienten die de lagere cultivar gebruikte geen effect had op hun klachtten..."
"haha leuke topic combineren doe ik niet, niets eten dus om daarna een vreetkick te forceren"