#1
lekker veel wiet..klein beetje tabak liefs light sigarette zodat je de wiet meer proeft.. ik doe altijd kwart van een peuk...liefs rook ik puur maarja kan niet altijd...tabakis eigelijk beetje dat het beter brand en het scheelt wa wierie.. 


ts zei:spacekonijn zei:dat je van tabak slomer 'stonder word' en van pure wiet meer high' lichter' ?ts zei:ik kan dat momenteel bevestigen
dat is gewoon een feit..
idd, verveelde me denk ik. nutteloze post...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."