#1
versie 1.0c of 1.0e (als je patch bedoelt)
ik heb de uitbreiding en gewone verise dusja..
ik heb de uitbreiding en gewone verise dusja..
Chronic zei:Christiaan18 zei:speel bijna altijd wel games als ik stoned ben. Met vrienden eerst filmpje kijken en wat blowe en dan ff gamen. Ik word er niet beter van maar met bijv defjam doe je een vette move en ga je helemaal uit je dak. is echt wel relaxt om stoned te gamen.
Hier moet ik ff op reageren![]()
Ben nieuw hier trouwes... gelijk maar ff voorstellen hallo luitjes ik ben Paul smoke laatste jaar bijna elke dag (altijd savonds).
maar ff over Def jam..(das wat belangrijker dan mij :P) speelde het voor het eerst bij een maat van me.. vet smoken eerst en dan goed spacen op het spel.. wist niet wat me overkwam zo gruwlijk vet vond ik heten dan ook nog aardig goed worden.. Kortom dat spel is zowiezo een aanrader als je stoned bent.!!!
![]()
Hou de rust!

Waterpijp zei:Zijn hier ook mensen die wel eens een spelletje achter de computer spelen als ze stoned zijn?
Bij mij is het soms een onderdeel van mijn avond stoned zijn, eerst met vrienden ver heen gaan en dan als die weg zijn gamen, je word echt veel beter, dat is bij mij 1 ding wat zeker is. Maar neem nou eens Half Life 2, als je dat stoned speelt is zo ongeloofelijk mooi... misschien een tip voor mensen die ook wel es gamen en ook stoned zijn dan.
Japio zei:ik speel in online gamen ook ik een clan. En als ik een war heb, dan ben ik toch meestal stoned
is wel fun, maar soms ben je dood omdat je reactie niet meer zo snel is :/

spacekonijn zei:ja ik game al jaren age of empires![]()
online , clan etc ik ben niet zon game persoon maar age of emp is echt een geweldig strategie spel vermaak me hier al 4+ jaar mee![]()
ben nuchter wel stukken beter
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."