Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel euro per maand

hoeveel euro per maand

45 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
J
JapioLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb horen zeggen dat ons weed thc gehalte rond de 32% zit.
J
JapioLid
01-01-2024, 00:00
#2
lo,

telkens als ik met vrienden een jointje rook vraag ik aan hun hoeveel per dag dat ze gebruiken en voor hoeveel euro ze per week of per maand op doen aan drugs....


ik probeer het blowen in de hand te houden. ik rook meestal 1 joint per dag.
regelmatig stop ik een paar dagen of zelfs maanden met blowen zodat ik niet meer en meer weed in mijn joint moet steken.

het prettigste is als je bv een aantal dagen of weken niet meer hebt gebruikt, en je neemt een paar trekjes van een joint, en je bent helemaal stoned.

sommige vrienden van mij roken 2 joints na elkaar om een stoned gevoel te hebben. En dat meermaals per dag.

dan vraag ik soms in mij zelf "hoeveel geld stoppen ze wel niet in drugs?"

bij mij ligt het bedrag tussen de 15euro per week. soms iets meer.
en ik probeer het ook zo te houden.


nu is mijn vraag, hoeveel gebruiken jullie per dag en hoeveel euro stoppen jullie maandelijks in weed ?



dank u
J
JapioLid
01-01-2024, 00:00
#3
en hoeveel gram heb je voor 10euro ?
in belgie heb je 3gram ongeveer voor 15euro.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja in de periode dat blowen echt super super was denk wel 5 euro per dag nu koop ik denk ik in de week een 5je hasj en af en toe een voorgedraaide als ik ff 1tje wil smoken na werk ofzo..

maar ik heb wel geleerd tevreden te zijn met minder en heb veel vrienden die smoken dat scheelt ook wel :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
probeer altijd 5 euro per week maar is meestal zo'n 10 euro :P

En van 10 euro kan ik 7 keer knetter worden :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is ongeveer hetzelfde als in nederland denk ik. Je betaald zo'n 5 euro per gram goede wiet. Weet niet hoe de kwaliteit in Belgie is?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Toevallig gister nog eens een jointje gekocht voor € 3,-. Dat is de eerste keer in ca. 2 maanden.
Tel maar uit wat ik kwijt ben in een week :P
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier in drachten heb je een coffeeshop die zaterdag avond aanbiedingen hebben, echt leuk is dat, soms aanbieding van 3 halen 2 betalen :)

Ik besteed ook zo'n 15 euro per maand, nu al meer dan eerst, maar dan vind ik dan weer niet erg.
J
JapioLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij mij is de 15euro per week al GESTEGEN naar 30€ of meer ....

maar ik kom nu de laatste dagen ook meer buiten, omdat het mooi weer is en met vrienden onder elkaar ben je ook soms snel een paar jointjes kwijt.

dus het zal wel door dat zijn :tongueout:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Japio zei:
bij mij is de 15euro per week al GESTEGEN naar 30€ of meer ....

maar ik kom nu de laatste dagen ook meer buiten, omdat het mooi weer is en met vrienden onder elkaar ben je ook soms snel een paar jointjes kwijt.

dus het zal wel door dat zijn :tongueout:
Klik om te vergroten...

Japio, je verhaal komt me bekend in de oren, ik heb PRECIES hetzelfde, voor je het weet heb je alweer een hele hoop geld moeten dokken voor een paar jointjes, maar gelukkig zijn er aanbiedingen hier in drachten. 3 halen 2 betalen, goed hoor :)
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#11
10 Euro per week ongeveer. Soms keer een weekje niet, als ik geen zin heb om te halen (halen = moeite als je in een klein gat woont). Klopt wel Japio, met warm weer gaat het idd wat sneller, lekker in het zonnetje in je hangmatje liggen.... :sunglasses:
J
JohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
:grin: rond de ons per maand :wink:
D
DrudgeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou ja onze fam. kweekt zijn eigen wiet, en dat is gewoon zeer goedkoop om te maken. Voor ong. 50 euro krijg je hoeveelheden waarmee je met ong 5 personen makkelijk een jaar doet ( zelfs als je heel frequent blowd). Ik blow ongeveer 1 keer per week van onze eigen huiswiet. Ik schat dat het per maand ongeveer 4 euro kost ( alle onkosten van het wietkweken dus ), per week is dat dus 1 euro.

We hebben het hier trouwens over 5 planten. Dus niets illegaals hoor ^_^.

Als het voor jullie te duur wordt raad ik eigen kweek aan. het is wat werk, maar als je het eenmaal hebt ben je zo veel goedkoper uit....

Onze huiswiet begint nu een beetje op te raken, maar dit komt ook deels omdat we er zoveel van hebben weggegeven aan vrienden en kenissen.
Gelukkig kunnen we over een paar maandjes alweer een nieuwe lading oogsten hehe.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ongeveer 60 euro per week. Met z´n tweeën dan. Erg veel geld en zonde geld ook vind ik. Vandaar dat we sinds deze week minder zijn gaan blowen en nu om te beginnen nog voor 30 euro per week roken.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
20-30 per maand
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
10tje per maand ofzo smoke meestal met andere mee en drink wat meer en dan hoef ik sowieso niet te blowen :rolleyes:


trouwens mensen waarvan ik lees 60 euro per week????? dan ben je wel flink stom dat je niet zelf kweekt voor hetzelfde geld betaal je natrium lampje en heb je genoeg wiet het komende jaar en kun je nog verkopen ook.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
grappenmaker
p
pipodeclownLid
01-01-2024, 00:00
#18
150 euro per maand
p
pipodeclownLid
01-01-2024, 00:00
#19
SpacingBen zei:
grappenmaker
Klik om te vergroten...
:confused: :confused: :confused: :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
pipodeclown zei:
SpacingBen zei:
grappenmaker
Klik om te vergroten...
:confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...
ben had het tegen mij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."