#1
Japio zei:bij mij is de 15euro per week al GESTEGEN naar 30€ of meer ....
maar ik kom nu de laatste dagen ook meer buiten, omdat het mooi weer is en met vrienden onder elkaar ben je ook soms snel een paar jointjes kwijt.
dus het zal wel door dat zijn![]()
Japio, je verhaal komt me bekend in de oren, ik heb PRECIES hetzelfde, voor je het weet heb je alweer een hele hoop geld moeten dokken voor een paar jointjes, maar gelukkig zijn er aanbiedingen hier in drachten. 3 halen 2 betalen, goed hoor