Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel euro per maand

hoeveel euro per maand

45 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Japio zei:
bij mij is de 15euro per week al GESTEGEN naar 30€ of meer ....

maar ik kom nu de laatste dagen ook meer buiten, omdat het mooi weer is en met vrienden onder elkaar ben je ook soms snel een paar jointjes kwijt.

dus het zal wel door dat zijn :tongueout:
Klik om te vergroten...

Japio, je verhaal komt me bekend in de oren, ik heb PRECIES hetzelfde, voor je het weet heb je alweer een hele hoop geld moeten dokken voor een paar jointjes, maar gelukkig zijn er aanbiedingen hier in drachten. 3 halen 2 betalen, goed hoor :)
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#2
10 Euro per week ongeveer. Soms keer een weekje niet, als ik geen zin heb om te halen (halen = moeite als je in een klein gat woont). Klopt wel Japio, met warm weer gaat het idd wat sneller, lekker in het zonnetje in je hangmatje liggen.... :sunglasses:
J
JohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
:grin: rond de ons per maand :wink:
D
DrudgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ja onze fam. kweekt zijn eigen wiet, en dat is gewoon zeer goedkoop om te maken. Voor ong. 50 euro krijg je hoeveelheden waarmee je met ong 5 personen makkelijk een jaar doet ( zelfs als je heel frequent blowd). Ik blow ongeveer 1 keer per week van onze eigen huiswiet. Ik schat dat het per maand ongeveer 4 euro kost ( alle onkosten van het wietkweken dus ), per week is dat dus 1 euro.

We hebben het hier trouwens over 5 planten. Dus niets illegaals hoor ^_^.

Als het voor jullie te duur wordt raad ik eigen kweek aan. het is wat werk, maar als je het eenmaal hebt ben je zo veel goedkoper uit....

Onze huiswiet begint nu een beetje op te raken, maar dit komt ook deels omdat we er zoveel van hebben weggegeven aan vrienden en kenissen.
Gelukkig kunnen we over een paar maandjes alweer een nieuwe lading oogsten hehe.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ongeveer 60 euro per week. Met z´n tweeën dan. Erg veel geld en zonde geld ook vind ik. Vandaar dat we sinds deze week minder zijn gaan blowen en nu om te beginnen nog voor 30 euro per week roken.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
20-30 per maand

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."