Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel euro per maand

hoeveel euro per maand

45 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
niet bepaald!

jij zou mijn antwoord moeten bevestigen als je bekijkt hoeveel ie aan shopwiet besteed!!! :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
SpacingBen zei:
niet bepaald!
Klik om te vergroten...
het was ook maar een grapje
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee ik hoopte dat je zou antwoorden met 'grappenmaker' zodat het uiteindelijk toch wel voor mij bedoeld was

of gaat mijn humor gewoon te ver :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
wowowwow dat grapje gaat me te diep, heb ik dan echte zo'n slecht gevoel voor humor? :confused: :openmouth:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
wacht! delete de posts we gaan dit veranderen :)

dit is zo'n gekloot! Alsof we elkaar niet begrijpen!

het had er gewoon mee te maken dat jij de ene keer wel knetter was en ik niet en andersom!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee dat was serieus ! :angry:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ow shit kan natuurlijk niet:confused:

kan het wel als jouw antwoord de laatste is? let me know if you have read it so i can delete the post!

moet jij natuurlijk wel beginnen! zeg maar ff in een andere topic bij onzin dat j het geleze heb:P

wtf? waar ben ik mee bezig? volges mij word k ziek haha

oneeeeeeee dat was jij al!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
:grin: man man grappenmaker
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik had het ook niet tegen jou
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
IK OOK NIET TEGEN JOU

EN NEE DAT HEB IK NIET TEGEN JOU :angry:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom hebben jullie allebei een naam met "Space" erin , ik snap er niks meer van :confused: ..........hoeft ook niet , maar doe wel chill ey :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja sorry kan mn naam nu niet meer veranderen.

maar dit is een soort van protest actie tegen de uitschakeling van de PB's :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha ja het duurt een beetje te lang allemaal! :P

wie is er hier goed in forums maken?:P

maken we een versie 2 zodat als dit forum belast wordt. (heb je dus ook geen banners nodig :wink: ) je naar een ander forum kunt! :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
oooo en waterpijp, jij bent echt ontzettend stoned he? haha! :grin:
N
North-side stonerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij 20€ per week ongeveer, soms meer of minder. Is er hier nog iemand van antwerpen die goede adressen weet
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#16
In vakanties zo rond de 70 euro per week, 10 per dag dus en tijdens school zon 30-40 euro, Maar hier is het ook duurder :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
per maand aan wiet:10 tot 15€
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#18
SpacingBen zei:
oooo en waterpijp, jij bent echt ontzettend stoned he? haha! :grin:
Klik om te vergroten...

ehm, op dit moment wel, maar niet meer van la waterpijp :stoned:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik geef gemiddeld niks uit een wiet en hasj aangezien we dat zelf kweken (nahja de wiet de hasj word gemaakt), maar ff to the point ik gebruik zon 2 gram wiet/hasj per dag ongeveer dus dat is zon 14 hier. de wiet en hasj zijn hier schandalig duur >_< zon 7 euro per gram
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#20
..

50 euro (=12gr.) per week

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."