#1
Ben ook van de een op andere dag zonder problemen gestopt met (stevig) dagelijks blowen, als je het maar wil.

:PBaukereg zei:Ik zou zeggen, ga proberen af te bouwen. Van drie naar twee gram per dag, en als dat goed gaat, van twee naar één. Voor de rest moet je vooral ook niet gaan denken dat je verslaafd bent. Probeer meer te genieten van de kleine dingen in het leven, en zet kleine ergernissen sneller van je af. Hoe positiever je in het leven staat, hoe beter je om kan gaan met drugs.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."