Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaving vraag en anwtwoord aub !

Verslaving vraag en anwtwoord aub !

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#1
check deze site is bal0n http://www.skepp.be/thema/melatonine.html
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mja, wat ik ook wel vermoedde ligt de ideale dosis tussen .1 en .3 mg. En hoge dosissen veroorzaken bij mij ook vervelende effecten. Geen lichamelijke klachten, zoals daar staat over hartklachten, maar wel slecht slapen, hoofdpijn, vreemde "illusies".

Gewoon voorzichtig zijn, en niet te regelmatig gebruiken zou mijn advies zijn. Maar als je het niet vertrouwt, moet je het natuurlijk sowieso niet doen :).
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#3
wistje trouwens ook dat melatonine de groei van kanker cellen remt
en het schijnt ook het verouderings proces te remmen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
mmmmmm, interessant :)

Wou trouwens nog ff wat aan de topicstarter melden...

Heb zelf ook aardig snel last van 'teveel energie' of zelfs agressie. Maar ik denk dat je hier gewoon meet moet leren omgaan. Je kunt ook proberen de energie, of agressie, positief gebruiken! Is het energie, dwing je zelf dan een rondje te rennen (of verzin wat anders) Is het agressiviteit? Dan moet je denken aan boxen etc (verzin maar wat!)

Lukt het je dan nog niet om je zelf in bedwang te houden, dan zou ik hulp gaan zoeken als ik jou was. Met name als je agressief blijft, teveel energie hebben is een heel normaal en ongevaarlijk effect...

:smoke: :stoned:
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je er echt van af wil moet je meteen op de een op de andere dag stoppen want ander maak je het aleen moeilijk voor je zelf.
Stel je zelf een beloning voor als je het een week niet hebt gedaan.
Weet niet of je ook rookt, zo nee en je hebt savond`s trek in een joint, rook een peuk want je bent nl. ook stiekem nicotine verslaaft.

Sucses.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wave:
a
annoLid
01-01-2024, 00:00
#7
hey allemaal,

heel goed forum en 'plezant' forum voor persone met zo'n vrage.

IKzelf rook al meer als 4 jaar canabis.gemiddeld 3g per dag,
Het zit zo als ik echt ,maar echt niks meer kan score wat laag is bezien door andere junks die aan heavy shit geraken,
Voel ik mij echt rotslecht in mijn maag, krijg ik soms ineens zwart beeld en heb ik zin om ff door mijn bene te wille zakken,

maar het voornaaamste is dat ik alijd zo pisnijdig en aggressief word tegenover mijn ouders als ik niks kan hebben,ik werk het tegen hun op,

heb zelf heel veel spijt dat ik ze daarom soms is een klap geef zonder het te willen doen of beseffen gwn omdat ik zo down en deprimerend ben.

Heeft er hier soms iemand waardoor ik mij beter kan voelen of tips voor niet te denken aan joints te roken als ik zin heb in een.Zijn er toevallig geen medicamenten voor mensen zoals mij kalm te stellen
ZOU echt graag van die dope willen afblijven,het is echt mijn geest die het bedwingt.mvg david.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
Is dit niet iets voor categorie 'coffeeshop'... Ik denk niet dat dit in topic XTC thuishoort...
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
idd HDA dit hoort eerder in het coffeeshop forum thuis :P
maar zowieso verslaafd aan wiet.... dat is eigelijk onmogelijk..
kijk maar op www.drugsinfo.nl
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
psychische verslaving is heel goed mogelijk hoor...
probeer het gewoon af te bouwen... als je ook een dagje niet blowt, merk je dat je de volgende dag weer knetterstoned bent van 1 joint, wat op zich ook wel prettig is. :smoke:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mja ik weet niet, maar ik denk niet dat jou probleem direct bij de Cannabis ligt? :rolleyes:

Er is meer aan de hand daar?
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#12
een psychische verslafving is bij wiet alleen mogelijk als je de hele tijd denkt van ohw god, ohw god ik ben verslaafd het lukt me niet om er af te komen.
ik blowde zelf namelijk een tijd geleden de hele dag door en toen ging er wel meer door als wat hij gebruikt en toch had ik niet die problemen
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
volgens mij moet je gewoon even sterk zijn en doorzetten hoor..

ik ken nog iemand (niet zo goed) die precies hetzelfde had als jij en die is uiteindelijk naar een instelling voor psychose moetne gaan dus kraad je af om ana dit tempo nog voort te blowen
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou zeggen, ga proberen af te bouwen. Van drie naar twee gram per dag, en als dat goed gaat, van twee naar één. Voor de rest moet je vooral ook niet gaan denken dat je verslaafd bent. Probeer meer te genieten van de kleine dingen in het leven, en zet kleine ergernissen sneller van je af. Hoe positiever je in het leven staat, hoe beter je om kan gaan met drugs.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
het tempo en de hoeveelheid maakt niet zoveel uit
ik bedoel mijn pa die blowt ook al 32 jaar non-stop en die gebruikt zon 5 gram per dag en die heeft ook nergens last van
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heeft dit iets met XTC te maken?
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#17
nee dat staat ook bij de 1e 2 reacties :P
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#18
precies dat is goed advies :grin:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#19
hmm ja die kleine potjes kosten niet veel €11,96 maar de grotere potten waar 500 in zitten kosten toch al gauw wat meer.. maar daar doe je ook langer mee.
ik kom er overgens helemaal niet van in slaap.. mischien is sterkere proberen :rolleyes: :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Baukereg zei:
Ik zou zeggen, ga proberen af te bouwen. Van drie naar twee gram per dag, en als dat goed gaat, van twee naar één. Voor de rest moet je vooral ook niet gaan denken dat je verslaafd bent. Probeer meer te genieten van de kleine dingen in het leven, en zet kleine ergernissen sneller van je af. Hoe positiever je in het leven staat, hoe beter je om kan gaan met drugs.
Klik om te vergroten...

Waarom ontken je dat hij een probleem heeft. Hij geeft het zelf toe ffs!
Inderdaad kan je afbouwen en wat hij zei, maar je moet jezelf niet wijsmaken dat je geen probleem heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."