pff,ligt eraan,als ik een gram dure wiet koop dan rol ik er 2 uit 1gr,maar wiet van mn dealer enz is toch snel 0.6/0.7 per joint!!!,niet puur(met een halve sigaret)...
maar ik heb op 2 gestemd,hoewel dit nie altijd overeenkomt!! :P
#3
Wat ik nu heb is heel relax.. gister 12 euro.. maar daar heb ik nu al zo'n 6 jointjes van kunnen draaien.. en ik heb nog!
Dat is dus ook zo vaag, gister wou ik het vroeg maken.. maar twas weer van die sterke white widdow dat is half verlamd moest blijven zitten en genieten van de muziek
#6
tsjonge jonge jonge wat heb jij het zwaar zeg :P
#7
k ben zelf nie zoon blower, alleen ben nu eindelijk 18 enne jah kan het nie laten om soms in tussen uurtjes ff in de shop te chillen,
lange tijd geleden dat ik dagelijks blowde, maare jah 2 a 3 jointjes van een gram en dan ligt het idd af van het soort weed, en dan halve sigarett er bij. en dan heb ik wel genoeg op een avond aan een dikke gram.
greets The Doc
#8
10 dikke bana's killa
#9
2 of 3.. soms 1 maar dats een uitzondering
#10
hey hey....
ff een vraagje hoeveel joints maken jullie nu van 1 gram?
ff stemmen dus
Greetzzz...
#11
2 ofzo, gewoon met klein beetje tabak, wel grote natuurlijk, maar moet wel sterk zijn, anders doet het niks meer tegenwoordig
Smoken is mijn leven
#12
Ehm... ik dacht dat er bij wiet geen tolerantie op treed..
is dat dus wel zo? in de boekies staat altijd bij wiet treed geen tolerantie op enzo. dus dat je meer nodig heb.... dus ligt het aan mij of hoe zit dat
nou??
Greetzzz...
#13
ik heb dat gewenning ook wel hoor! de eerste keer dat ik blowde, was er eigelijk niks, de tweede keer na 1 joint rete stoned, en tegenwoordig ben ik na 1 joint echt niet meer zo stoned als toen hoor , maar misschien hangt het per persoon af?
naja ik zelf draai meestal 3 ofzo, gewoon met tabak
#14
Okee... weet ik dat ook weeer......
dacht dat het altijd anders lag maargoed......
Greetzzz...
#15
ik draay meestal zo'n 3 a 4 joints uit 1 gram. Soms minder maar das ech niet relaxed want dan gaat je weed wel erg hard.
Smoke my life away!!!!!!
#16
De vraag is eigenlijk niet te beantwoorden. Het ligt namelijk aan de sterkte van de wiet. Als je sterke hebt, draai je inderdaad misschien wel 3 Ã 4, heb je slechtere wiet waarschijnlijk maar 1.
#17
daar heb je gelijk in Valentino!!!!
#18
Dank je.... Ik weet er wel wat van helaas....
#19
ooit van het woord gemiddelde gehoord?
#20
1 of 2 ongeveer.. haalde er soms maar 2 uit zakje van 3 gram
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.