Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel joint's van 1 gram?

Hoeveel joint's van 1 gram?

46 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik haal uit n gram ong 2/3 jointjes
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
pff,ligt eraan,als ik een gram dure wiet koop dan rol ik er 2 uit 1gr,maar wiet van mn dealer enz is toch snel 0.6/0.7 per joint!!!,niet puur(met een halve sigaret)...
maar ik heb op 2 gestemd,hoewel dit nie altijd overeenkomt!! :P :) :(
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ik nu heb is heel relax.. gister 12 euro.. maar daar heb ik nu al zo'n 6 jointjes van kunnen draaien.. en ik heb nog! :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan is het zeker niet zo sterk ofwel?
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
mathijs zei:
Dan is het zeker niet zo sterk ofwel?
Klik om te vergroten...

Dat is dus ook zo vaag, gister wou ik het vroeg maken.. maar twas weer van die sterke white widdow dat is half verlamd moest blijven zitten en genieten van de muziek :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
tsjonge jonge jonge wat heb jij het zwaar zeg :P
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#7
k ben zelf nie zoon blower, alleen ben nu eindelijk 18 enne jah kan het nie laten om soms in tussen uurtjes ff in de shop te chillen,
lange tijd geleden dat ik dagelijks blowde, maare jah 2 a 3 jointjes van een gram en dan ligt het idd af van het soort weed, en dan halve sigarett er bij. en dan heb ik wel genoeg op een avond aan een dikke gram.


greets The Doc :smoke:
T
ThomasLid
01-01-2024, 00:00
#8
10 dikke bana's killa :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 of 3.. soms 1 maar dats een uitzondering :wink:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#10
hey hey....
ff een vraagje hoeveel joints maken jullie nu van 1 gram?
ff stemmen dus

Greetzzz... :smoke:
L
LotusProLid
01-01-2024, 00:00
#11
2 ofzo, gewoon met klein beetje tabak, wel grote natuurlijk, maar moet wel sterk zijn, anders doet het niks meer tegenwoordig :grin:

Smoken is mijn leven :)
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ehm... ik dacht dat er bij wiet geen tolerantie op treed..
is dat dus wel zo? in de boekies staat altijd bij wiet treed geen tolerantie op enzo. dus dat je meer nodig heb.... dus ligt het aan mij of hoe zit dat
nou?? :confused: :confused: :confused: :confused:

Greetzzz... :smoke:
C
CropLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb dat gewenning ook wel hoor! de eerste keer dat ik blowde, was er eigelijk niks, de tweede keer na 1 joint rete stoned, en tegenwoordig ben ik na 1 joint echt niet meer zo stoned als toen hoor :grin:, maar misschien hangt het per persoon af?

naja ik zelf draai meestal 3 ofzo, gewoon met tabak
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#14
Okee... weet ik dat ook weeer......
dacht dat het altijd anders lag maargoed......

Greetzzz... :smoke:
b
blowkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik draay meestal zo'n 3 a 4 joints uit 1 gram. Soms minder maar das ech niet relaxed want dan gaat je weed wel erg hard.

Smoke my life away!!!!!!
V
ValentinoLid
01-01-2024, 00:00
#16
De vraag is eigenlijk niet te beantwoorden. Het ligt namelijk aan de sterkte van de wiet. Als je sterke hebt, draai je inderdaad misschien wel 3 à 4, heb je slechtere wiet waarschijnlijk maar 1.
b
blowkingLid
01-01-2024, 00:00
#17
daar heb je gelijk in Valentino!!!!
V
ValentinoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dank je.... Ik weet er wel wat van helaas....
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#19
ooit van het woord gemiddelde gehoord?
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#20
1 of 2 ongeveer.. haalde er soms maar 2 uit zakje van 3 gram :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."