Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSoorten Manieren van blowen

Soorten Manieren van blowen

61 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tot voor kort was er in onze stad een 'smokeplek' achter de bibliotheek, daar konden we niemand kwaad doen en werd het altijd rustig gehouden, nu zijn de bankjes weg en staan de blowers in de winkelstraten.

Maarja, ik rook hem het liefst ontspannen, geen gedoe met grote hijsen en hoestwerk. gewoon ontspannen, relax...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
pink panter is lekker :)

stijgt meteen naar je hoofd,
maar dat doe ik eigenlijk alleen maar als ik bij bepaalde vrienden ben :)
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacekonijn zei:
die bluntvloei die verkocht word dekt bijna de gehele geur dit word ook gebruikt door mensen die in discó's willen blowen het word gewoon aangezien voor een sigaar
Klik om te vergroten...
met pure wiet erin? of gewoon met sigaartabak?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als niemand mij een soefke wilt geven,geef ik mezelf een lekker hard soefke.

Geef andere een normaal soefke of een waterval(komt echt heerlijk binnen).
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jadi zei:
spacekonijn zei:
die bluntvloei die verkocht word dekt bijna de gehele geur dit word ook gebruikt door mensen die in discó's willen blowen het word gewoon aangezien voor een sigaar
Klik om te vergroten...
met pure wiet erin? of gewoon met sigaartabak?
Klik om te vergroten...


Maar je zie wel weinig jongeren sigaren roken,niet? :P
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#6
met de bong is ook wel leuk, heb dan minder last van keelpijn achteraf. maar ik blow ook wel graag gwn een jointju en soms wel eens een puure. dat smaakt wel, maar dan mag er wel geen wind zijn buiten of moet je het binnen smoken want anders valt ie te rap uit en dan is het een knoeiboel em hem weer aan te krijgen.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#7
flash kieke zei:
Jadi zei:
spacekonijn zei:
die bluntvloei die verkocht word dekt bijna de gehele geur dit word ook gebruikt door mensen die in discó's willen blowen het word gewoon aangezien voor een sigaar
Klik om te vergroten...
met pure wiet erin? of gewoon met sigaartabak?
Klik om te vergroten...


Maar je zie wel weinig jongeren sigaren roken,niet? :P
Klik om te vergroten...
bedoelde of je de wiet moest vermengen met de tabak bij een blunt
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
minn zei:
pink panter is lekker :)

stijgt meteen naar je hoofd,
maar dat doe ik eigenlijk alleen maar als ik bij bepaalde vrienden ben :)
Klik om te vergroten...
wat is dat?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeller zei:
minn zei:
pink panter is lekker :)

stijgt meteen naar je hoofd,
maar dat doe ik eigenlijk alleen maar als ik bij bepaalde vrienden ben :)
Klik om te vergroten...
wat is dat?
Klik om te vergroten...

sjah.. je doet je joint tussen je vingers met je vuist erom heen zet je mond aan je vuist en je zuigt in de melodie van de pink panter, je inhaleeert en zuigt tegeelijk..
niet uit te leggen..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
zuigt op de melodie van pink panter haha
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb nog iets gehoordt van een vriend.

Als je joint op is,:je neemt je tip ,je steekt het einde effe in de fik,en dan moet je die rook snuiven(vriend van mij zegt dat het werkt,omdat je overbodig thc op snuift dat in de tip zit.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
zuigt op de melodie van pink panter haha
Klik om te vergroten...

ja :grin:
is leuk hoor :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
^ dat is echt retarded
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
flash kieke zei:
Heb nog iets gehoordt van een vriend.

Als je joint op is,:je neemt je tip ,je steekt het einde effe in de fik,en dan moet je die rook snuiven(vriend van mij zegt dat het werkt,omdat je overbodig thc op snuift dat in de tip zit.
Klik om te vergroten...

damn..
die rook is tering heet en onwijs slecht man...
volgens mij ist onzin.. :wave:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
flash kieke zei:
Heb nog iets gehoordt van een vriend.

Als je joint op is,:je neemt je tip ,je steekt het einde effe in de fik,en dan moet je die rook snuiven(vriend van mij zegt dat het werkt,omdat je overbodig thc op snuift dat in de tip zit.
Klik om te vergroten...

damn..
die rook is tering heet en onwijs slecht man...
volgens mij ist onzin.. :wave:
Klik om te vergroten...

Heb het al eens gedaan,maar toen was ik stoned en wist ni dat het hielp,en die rook is hellemaal ni heet.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
flash kieke zei:
minn zei:
flash kieke zei:
Heb nog iets gehoordt van een vriend.

Als je joint op is,:je neemt je tip ,je steekt het einde effe in de fik,en dan moet je die rook snuiven(vriend van mij zegt dat het werkt,omdat je overbodig thc op snuift dat in de tip zit.
Klik om te vergroten...

damn..
die rook is tering heet en onwijs slecht man...
volgens mij ist onzin.. :wave:
Klik om te vergroten...

Heb het al eens gedaan,maar toen was ik stoned en wist ni dat het hielp,en die rook is hellemaal ni heet.
Klik om te vergroten...
lekker papier roken als je al stoned bent van een ganse joint!!goed bezig!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

meer kankerverwekkend kan niet meer denks :wink:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#17
je kan shotjes geven en nog veel meer, welke manieren van blowen vind jij het beste :)
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
kweenie, shotjes en bongs en alles is best leuk, maar in de praktijk rook ik toch meestal gewoon jointjes op de normale manier.
Als je met enige regelmaat rookt gaat dat vanzelf. Iedereen die ik ken en veel rookt heeft dit. kweet niet waarom, zal wel gewoon gewoonte worden ofzo
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Normale manier is altijd lekker. Af en toe een waterpijpje maar niet te vaak. En dan een neusshotje als je de
in je mik heb zitten en je wil ff dat ie inslaat :grin: zeker aan te raden. Tenminste werkt bij mij altijd maarja dat kan ook nemen omdat ik altijd blow ongeveer 30min a 3 kwartier nadat ik wat heb weggewerkt :grin:
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
yooowwwwwww
jij kent neusshotje ook!
how utterly cool!
ik hoor daar echt weinig mensen over hierzo in mijn omgeving, maar het is zeker ultra relaxt! :stoned:
stijgt echt meteen naar je hoofd, echt wezenlijk anders dan bij andere smoke manieren vinnik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."