Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen

Trippen

25 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MortIIsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat doen jullie altijd om lekker stoned te zijn? Ik ga altijd wandelen met muziek op, wanneer iedereen ligt te maffen. Das echt super relaxed :grin:
Welke andere soorten drugs zijn leuk om te combineren met wiet/hasj?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
psychedelics :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja die zijn altijd leuk, maar houdt er rekening mee dat hier iets meer risico's bij komt kijken. Doe het in een groep en in een vertrouwde omgeving. Bij het trippen zijn je omgeving, de mensen met wie je bent en hoe je je voelt heel belangrijk.
Als je hier meer info over wilt moet je maar 's ff neuzen bij paddo's (zou ik in ieder geval mee beginnen)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga ook altijd 's avonds laat wandelen maar soms word ik een klein beetje paranoide :P
Het is wel heel relaxt als er niemand op straat is en het heel erg stil is. Jaaa genieten.
g
groenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#5
lekker in me nest leggen
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaja, wordt je ook zo para, heb dat vooral als er maar een paar mensen op straat zijn, als het druk is heb ik er weer geen last van, omdat je dan toch niet opvalt waarschijnlijk. Maar ja, altijd maar denken dat je je zo voelt van de drugs. werkt altijd!!
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#7
lekker chill in de zetel liggen met blacklight en wat chill muzie op
like :
mystic roots
marley
cypress hill
:stoned:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.

Douchen is ook lekker relaxt om te doen.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
lekker chillen in een luie stoel,
theekoekjes en een biertje :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Baukereg zei:
Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.

Douchen is ook lekker relaxt om te doen.
Klik om te vergroten...

jaaa !!
douchen is heerlijk als je stoned bent..
gisteravond waande ik me in een soort van oerwoud, heerlijk :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
Baukereg zei:
Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.

Douchen is ook lekker relaxt om te doen.
Klik om te vergroten...

jaaa !!
douchen is heerlijk als je stoned bent..
gisteravond waande ik me in een soort van oerwoud, heerlijk :)
Klik om te vergroten...

:grin: Inderdaad heerlijk is dat :) Het enige wat ik nog mis in de douche is muziek :P

Maareh, over straat lopen als je knetter bent? Best leuk maar opzich best wel trippy als je een nacht opblijft :grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ga douchen met de radio knetter hard.. of ik smoke er nog 1tje :P genoeg manieren op een beetje te trippe togk...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
SpacingBen zei:
minn zei:
Baukereg zei:
Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.

Douchen is ook lekker relaxt om te doen.
Klik om te vergroten...

jaaa !!
douchen is heerlijk als je stoned bent..
gisteravond waande ik me in een soort van oerwoud, heerlijk :)
Klik om te vergroten...

:grin: Inderdaad heerlijk is dat :) Het enige wat ik nog mis in de douche is muziek :P

Maareh, over straat lopen als je knetter bent? Best leuk maar opzich best wel trippy als je een nacht opblijft :grin:
Klik om te vergroten...

toen we bij jou in apeldoorn rond gingen lopen op zoek naar avondeten, k vond t eng! met die sneeuw enzo, dacht de hele tijd dat re zomaar een ijsbeer tevoorschijn kon komen :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
SpacingBen zei:
minn zei:
Baukereg zei:
Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.

Douchen is ook lekker relaxt om te doen.
Klik om te vergroten...

jaaa !!
douchen is heerlijk als je stoned bent..
gisteravond waande ik me in een soort van oerwoud, heerlijk :)
Klik om te vergroten...

:grin: Inderdaad heerlijk is dat :) Het enige wat ik nog mis in de douche is muziek :P

Maareh, over straat lopen als je knetter bent? Best leuk maar opzich best wel trippy als je een nacht opblijft :grin:
Klik om te vergroten...

toen we bij jou in apeldoorn rond gingen lopen op zoek naar avondeten, k vond t eng! met die sneeuw enzo, dacht de hele tijd dat re zomaar een ijsbeer tevoorschijn kon komen :confused:
Klik om te vergroten...

whahahahaha, ow dus dat was de reden dat j op t laatst zo stil was?:P
Had ik je toch even moeten vragen of alles goed ging, dan had ik je kunnen geruststellen en zeggen dat er geen beer te bekennen was :grin:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
SpacingBen zei:
minn zei:
SpacingBen zei:
minn zei:
Baukereg zei:
Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.

Douchen is ook lekker relaxt om te doen.
Klik om te vergroten...

jaaa !!
douchen is heerlijk als je stoned bent..
gisteravond waande ik me in een soort van oerwoud, heerlijk :)
Klik om te vergroten...

:grin: Inderdaad heerlijk is dat :) Het enige wat ik nog mis in de douche is muziek :P

Maareh, over straat lopen als je knetter bent? Best leuk maar opzich best wel trippy als je een nacht opblijft :grin:
Klik om te vergroten...

toen we bij jou in apeldoorn rond gingen lopen op zoek naar avondeten, k vond t eng! met die sneeuw enzo, dacht de hele tijd dat re zomaar een ijsbeer tevoorschijn kon komen :confused:
Klik om te vergroten...

whahahahaha, ow dus dat was de reden dat j op t laatst zo stil was?:P
Had ik je toch even moeten vragen of alles goed ging, dan had ik je kunnen geruststellen en zeggen dat er geen beer te bekennen was :grin:
Klik om te vergroten...

ach welneeee , k wist ook gwn niet wat k moest zeggen, en naar jullie luisteren was al genoeg inspanning :wink:
en t was veels te koud op te praten, en alles was moeilijk :P

je bent n held hoor :wink: :mrgreen:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van koud naar warm is altijd zo fijn, die warmte met drugs blijft zalig
v
van_veen456Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Van koud naar warm is altijd zo fijn, die warmte met drugs blijft zalig
Klik om te vergroten...

jaaaaaa...heerlijk op een half-bewolkte dag gan zonnen...telkens als de zon achter een wolk vandaan komt lijkt het of er een heerlijk warme deken over je heen gelegd word..heerlijk :stoned:
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ebn het er mee eens dat douchen leuk is als je stoned bent.. ik kan dan ook veel heter douchen lijkt het.. ik had een keer geblowd en ging douchen.. toen had ik de douche superheet gezet en geen raam of deur open in de badkamer.. dus al die stoom bleef in de ruimte.. toen ben ik flauwgevallen :| was niet relaxed

en ik heb 1x tijdens het paddowen geblowd.. maar dat doe ik voorlopig niet meer.. ik dacht dat ik over de piek van me trip heen was.. k neem een paar pure hijsjes van een blunt.. ik heb de hele tijd boven de wc gehangen.. maar omdat ik de hele dag niks had gegeten behalve die paddos en 3 chipjes kwam er niks uit en trok mijn maag helemaal samen.. toen ik in de wc keek zag ik kleine lichtgevende groene en roze beestjes in de pot.. :P en als ik mijn ogen dichtdeed kwam er een soort van caleidoscoop-voorstelling met rode katers in draaimolens.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Leuk toch :tongueout:
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#20
hmm ja maar ik heb echt lang boven de plee gehangen met samentrekkende maag en kokhalzen en alles.. dat was echt klote.. opzich was het wel leuk, maar voordat ik ging blowen voelde ik me zo goed als ik me serieus nog nooit in mijn leven gevoeld had.. jammer dat dat verpest werd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."