#1
De Gezonde Snuiver zei:Het is voor mij ook een feit dat de massa een ongelooflijk slechte smaak heeft. Alles gaat om uiterlijk, de muziek is niet meer belangrijk. Op het moment is voor het grote deal de rotzooi het populairst. Kijk naar 50cent, ik heb uberhaupt een hekel aan rap maar zelfs voor rap is meneer cent een belediging. Simpele deuntjes die ze 'beats' noemen vergezeld van een pratende neger die de meest belachelijke teksten uitkraamt. Als je wil post ik de tekst van candyshop wel ff. Ik haat rap maar kan vanuit een objectief standpunt zeggen dat iemand als 2pac goeie teksten schreef en toch een goede rapper was, misschien wel de beste.
Hmm, goede rappers zijn er genoeg....Kanye West vind ik echt goed, en The streets zijn goed, outkast...dizzee rascal (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
En jij vindt dat d massa een slechte smaak heeft...tsja, is misschien wel zo..maar misschien heb jij wel een te goede smaak...(geldt ook voor mij trouwens)
